نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ خرداد

  • کد خبر: ۷۱۲۰۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
پیش‌بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ خرداد
بورس در زمره اولین سیاست‌هایی است که سید ابراهیم رئیسی برای به سامان رساندن آن وعده‌هایی داده است. با سرکار آمدن رئیسی بازار تا حد زیادی به روند تعادل برمی‌گردد. اما تا زمانی که برنامه‌های اقتصادی دولت جدید مشخص نشود شاهد اثرگذاری و تغییرات قابل توجهی در هیچ کدام از بازارها نخواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، بازار سرمایه نسبت به روزهای گذشته که روند منفی و نزولی را داشت امروز تحت تاثیر به پایان رسیدن انتخابات با رشد شاخص کل و شاخص هم‌وزن مواجه شد. کارشناسان بازار سرمایه تحرکات اصلی بورس را به بعد از به سر کار آمدن کاندید منتخب موکول کرده‌اند و بر این نظر هستند که تا زمانی که برنامه‌های اقتصادی دولت جدید مشخص نشود شاهد اثرگذاری و تغییرات قابل توجهی در هیچ کدام از بازارها نخواهیم بود.

 

امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: سهامداران زیان دیده در حال حاضر باید منتظر نتیجه انتخابات بمانند و بعد از آن تصمیم‌گیری کنند زیرا بازار در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است امروز و فردا توقع رشد و نزول خاصی را از بازار نباید داشته باشیم.

 

نام‌آور توضیح داد: در این هفته اولین خبرهای مربوط به برنامه‌های دولت جدید نسبت به بازار سرمایه مشخص می‌شود البته که بارها گفته شده است که دولت نباید به بورس کاری داشته باشد و باید تمرکز برنامه‌ها و سیاست‌های خود را در جهت توسعه و کمک به صنعت بگذارد.

 

این کارشناس بازار می‌گوید: بازار در حال حاضر پیش‌بینی‌پذیر نیست اما با توجه به برنامه‎‌هایی که ابراهیم رئیسی، بورس جزو اولین سیاست‌هایی است که برای به سامان رساندن آن وعده‌هایی داده شده است البته که با سرکار آمدن رئیسی بازار تا حد زیادی به روند تعادل برمی‌گردد.

 

نام‌آور گفت: امروز و فردا آمار نرخ مشارکت در روند بازار سرمایه تاثیرگذار خواهد بود و با توجه به آمار رسمی بازخوردهای خوبی را در بازار می‌بینیم.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->