واکنش امیرعبداللهیان به ساقط شدن ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان وزیر خارجه اردن در تماس با امیرعبداللهیان: آسمان اردن مورد سوءاستفاده اسراییل قرار نخواهد گرفت لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم | اوضاع جبهه شمالی خطرناک است فرانسه کمک به اسرائیل برای مقابله با پاسخ ایران را تایید کرد لاپید: بن گویر آبروی اسرائیل را برده است ظریف حمله موشکی اسرائیل به خاک ایران را «آتش‌بازی » خواند ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان
سرخط خبرها

زرادخانه هسته‌های انسانی ایران

  • کد خبر: ۷۱۲۲۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
زرادخانه هسته‌های انسانی ایران
غلامرضا بنی‌اسدی - روزنامه‌نگار

زرادخانه ایران، جمهوری اسلامی ایران، غنی‌سازی‌شده با هسته‌های انسانی است که هیچ قدرتی، هیچ اجماع جهانی‌ای، هیچ هم‌افزایی استکباری و صهیونیستی‌ای، هیچ توطئه و برنامه‌ریزی‌ای نمی‌تواند آن را از چرخه اقتدار خارج کند. این را نزدیک به ۴۰ بار در آزمون‌های سخت نشان داده‌ایم. آشوب کردند، از رأیمان کوتاه نیامدیم. تجزیه‌طلبی و ترور را پیش کشیدند، باز رأی دادیم. جنگ راه انداختند، باز کوتاه نیامدیم. تحریم را ضریب دادند، باز سر بلند کردیم.

 

نشان دادیم که زرادخانه هسته‌های انسانی جمهوری اسلامی آسیب‌ناپذیر است. آخرین نمونه‌اش نیز همین انتخاباتی که ملت تازه از آن سرفراز بیرون آمد، تحریم را شکست و باز پای حق رأیش ایستاد. ملتی چنین، نعمت بزرگی است برای حاکمیت که باید به شکرانه برخیزد که شکر بایسته و شایسته این نعمت، نعمت‌افزا می‌شود. حق مطلب درباره حضور فاخر مردم همان است که رهبر فرزانه انقلاب در جان کلمات ریختند که «این‌جانب جبهه سپاس بر خاک می‌سایم و خداوند علیم و قدیر را بر توفیقی که به ملت ایران عطا کرد و نظر رحمتی که بر ایران و جمهوری اسلامی افکند، شکر بی‌پایان می‌گذارم.» آری، این حضور را بی‌پایان باید شکر گذاشت.

 

گزیدگان این انتخابات نیز به شکرانه باید برخیزند؛ شکرانه‌ای که بی‌گمان باید از جنس عمل باشد؛ عمل به وعده‌هایی که مانند پیمان باید مستحکم باشد؛ عمل به برنامه‌هایی که پیش کشیدند تا کسی در این دوران سخت از رأی‌دادن پا پس نکشد. آنچه بعد از این‌هم به تأکید باید گفت، این است که دنیا نباید ایران را فقط آمدگان پای صندوق‌ها بپندارد که ایران یک‌هسته غنی‌شده و متراکم هشتادوچندمیلیونی است که پای نام ایران حاضرند جان بدهند. کسی به شمارکردن نیامدگان نپردازد و آنان را در اردوگاهی غیر ایران تصور نکند که اینان اهل ایران‌اند، پای وطن هم ایستاده‌اند و هرگز و هرگز و هرگز، دشمن نمی‌تواند از میانشان برای خود سرباز بگیرد.

 

اینجا کسی برای بیگانه فرش قرمز پهن نمی‌کند. سرخی زمین از برکت خون شهداست که برای تطهیر زمین از لوث وجود بیگانه، جان داده‌اند. اینجا ایران است. دنیا بداند و آنانی که خام‌خیالی‌شان هرگز به پختگی نمی‌رسد نیز بدانند؛ بدانند ایران هشتادوچندمیلیون ایرانی دارد که جانشان برود، ایمانشان نمی‌رود. این را هم مسئولان به‌ویژه گزیدگان ریاست‌جمهوری و شورا باید دقیق توجه کنند که مأموریت جدیدشان که با رأی مردم رقم خورده است، خدمت همه‌جانبه به همه مردم است؛ همه مردم، حتی کسانی که رأی ندادند.

 

باید چنان کار کنند و چنان بی‌منت خدمت کنند که در انتخاباتی دیگر، رأی‌ندادگان در صف اول رأی باشند. این شدنی است و رئیس‌جمهور منتخب، آیت‌ا... رئیسی، بی‌شک به این مهم توجه خواهد داشت. برنامه‌ها چنان تنظیم خواهد شد که در نظمی پرنسق، اوضاع برای همه سامان یابد و مردمی که شایسته بهترین‌ها هستند، بهترین قدردانی عملی را تجربه کنند. ان‌شاءا...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->