آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها
سرخط خبرها

شاید هیچ‌وقت سرمربی نشوم

  • کد خبر: ۷۱۴۲
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
شاید هیچ‌وقت سرمربی نشوم
مهدوی کیا: آینده‌ام در فوتبال ایران قابل پیش‌بینی نیست

مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین تیم ملی، پرسپولیس و باشگاه هامبورگ، یکی از ستاره‌هایی بود که در تیم اچ اس وی آل استار در برابر رافا آل استار یا همان ستاره‌های یاران رافائل فن‌در‌فارت بازی کرد. مهدوی‌کیا که یکی از مربیان تیم‌های پایه تیم هامبورگ است، در برابر چشم 3000 هوادار این تیم، در کنار همبازی‌های پیشینش در این تیم به میدان رفت.


بازی خداحافظی رافائل فن‌در‌فارت که در ولکس پارک اشتادیون برگزار شد، یک بازی پر از ستاره‌های فوتبال جهان و تیم هامبورگ بود و شما هم در تیم ستاره‌های اچ اس وی بازی کردید. بازی چگونه بود و چقدر در میدان بودید؟
بازی خیلی خوبی بود و من 30 دقیقه بازی کردم. مدتی است به خاطر درد در عضله پایم، دچار مشکل شدم و به همین خاطر، بیشتر از 30 دقیقه نتوانستم بازی کنم.


با فن‌در‌فارت در هامبورگ هم‌بازی بودید. در واقع او زمانی که به هامبورگ آمد، یک ستاره محسوب می شد و از طرفی شما هم ستاره قدیمی و محبوب تیم بودید. آیا میان او و شما چالش ستاره‌بودن در هامبورگ به وجود آمد؟
زمانی که فن‌در‌فارت در سال 2005 به هامبورگ آمد، من 6 سال بود در این تیم بازی می‌کردم . دو سال و تا سال 2007 که از هامبورگ جدا شدم، با او هم‌بازی بودم و مشکلی هم وجود نداشت. هدف همه ما موفقیت تیم بود و فکر می‌کنم تیم خیلی خوبی داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.


تا الان سرمربی نشدید در حالی که هم‌نسل‌ها و حتی برخی‌ها در نسل بعدی، کار سرمربیگری را شروع کردند. در واقع از بچه های 1998 و 2006 خیلی‌ها بخت‌شان را در مربیگری امتحان کرده‌اند. شما این بخت را داشتید که امسال به پرسپولیس بیایید اما قبول نکردید. آیا سرمربیگری دیر نمی‌شود؟
اگر می خواستم سرمربی شوم، خیلی سال پیش این اتفاق رخ می‌داد اما شاید خودم علاقه‌مند نبودم که زود وارد این ماجرا شوم. دوست داشتم مدارج مربیگری را به‌ویژه در کشور آلمان بگذرانم و خیلی تجربه‌ها را به‌دست‌بیاورم. در این 4، 5 سال، تجربه خیلی خوبی اینجا به‌دست‌آوردم و هیچ‌وقت برای این کار عجله‌ای نداشته و ندارم. هنوز هم معلوم نیست که بخواهم این کار را انجام بدهم و تصمیمی در این رابطه نگرفته ام. من در فضای آرام کارم را جلو می‌برم ضمن اینکه آکادمی خودم دارد به مرحله‌ای می رسد و بچه‌ها به سنی می‌رسند که نیاز است بیشتر برای آکادمی کیا وقت بگذارم.


آینده‌تان را در ایران می‌بینید یا آنجا؟
هیچ‌چیزی قابل پیش‌بینی نیست. من 5، 6 سالی است از فوتبال ایران فاصله گرفتم. اگر آکادمی کیا نبود، شاید کلا فاصله گرفته بودم اما هیچ‌چیزی قابل پیش‌بینی نیست.


پس از جام ملت‌ها گفتید دیگر راجع به فوتبال ایران حرف نمی‌زنم...
خیلی علاقه‌مند به کار در آن فضا نبودم و به همین سبب فاصله گرفتم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد اما همان‌طور که گفتم، به‌خاطر آکادمی کیا و تعهدی که به بچه‌های این آکادمی دارم، فعلا به فوتبال ایران وصل هستم اما خودم به کار در فضای فوتبال ایران فکر نکردم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->