شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

مخالفت ۶۵ درصدی مردم ژاپن با برگزاری المپیک

  • کد خبر: ۷۱۴۴۴
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مخالفت ۶۵ درصدی مردم ژاپن با برگزاری المپیک
نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد عموم مردم ژاپن همچنان با برگزاری المپیک مخالف هستند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در حالی که حدود یک ماه به آغاز بازی‌های المپیک توکیو زمان باقی مانده نظرسنجی‌های صورت گرفته در روزهای شنبه و یکشنبه نشان می‌دهد همچنان عموم مردم ژاپن مخالف برگزاری این بازی‌ها هستند.


براساس نظرسنجیAsahi News Network که روزهای ۱۹ و ۲۰ ژوئن (شنبه و یکشنبه) انجام شد، ۶۵ درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند آنها می‌خواهند بازی‌های المپیک لغو شود و یا به تعویق بیفتد. ۷۰ درصد پاسخ‌دهندگان گفتند که آنها فکر نمی‌کنند المپیک به صورت ایمن و مطمئن برگزار شود.


یوشیهیده سوگا نخست وزیر ژاپن هفته گذشته تصمیم گرفت شرایط اضطراری را در توکیو و ۸ استان دیگر بردارد. البته دولت محدودیت‌های کمتری را برای ۹ منطقه از جمله توکیو تا ۲ هفته قبل از المپیک اجرا خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->