نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

یک کرونایی در کاروان المپیک اوگاندا

  • کد خبر: ۷۱۲۶۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
یک کرونایی در کاروان المپیک اوگاندا
در زمان سفر کاروان اوگاندا به ژاپن تست کرونای یک عضو مثبت شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در حالی که ۵ هفته به شروع بازی‌های المپیک توکیو زمان باقی مانده، تست یکی از اعضای کاروان المپیک اوگاندا در زمان رسیدن به ژاپن مثبت شد. این عضو کاروان اوگاندا به دلیل مثبت شدن تست کرونا نتوانست وارد کشور ژاپن شود.


۸ عضو دیگر تیم با اتوبوس راهی اوزاکا مرکز ژاپن شدند جایی که هنوز نمونه‌های مثبت کرونا در آن گزارش می‌شود.


یاسوتوشی نیشیمورا وزیر مسئول سیاست‌های اقتصادی ژاپن روز یکشنبه در شبکه NHK ژاپن گفت که دولت در حال بررسی مواردی است که با کنترل مرزها رخ داده است.


روزنامه آساهی گزارش داد ورزشکاران اوگاندا که روز شنبه کارد فرودگاه ناریتا توکیو شده‌اند واکسینه بوده و تست PCR آنها قبل از سفر منفی بوده است.


منتقدان بارها در خصوص ریسک برگزاری بازی‌های المپیک توکیو هشدار داده‌اند اما کمیته بین‌المللی المپیک و کمیته برگزاری بازی‌های توکیو اصرار دارند المپیک در تابستان برگزار شود.


ژاپن برای مسافران خارجی ۱۴ روز قرنطینه را اجباری کرده است اما در خصوص ورزشکاران المپیکی این قانون اعمال نمی‌شود. کمیته برگزاری بازی‌های توکیو پیش از این حضور تماشاگران خارجی را در المپیک ممنوع کرده اما قرار است فردا (دوشنبه) در خصوص حضور تماشاگران داخلی تصمیم‌گیری شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->