پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
سرخط خبرها

شکایت هندی‌ها از محدودیت شدید در المپیک توکیو

  • کد خبر: ۷۱۴۶۲
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
شکایت هندی‌ها از محدودیت شدید در المپیک توکیو
کمیته ملی المپیک هند از محدودیت‌های شدید مقابله با کرونا در المپیک شکایت کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمیته المپیک هند با ارسال نامه‌ای به کمیته برگزاری بازی‌های توکیو، از اعمال محدودیت‌های شدید مقابله با ویروس کرونا برابر ورزشکاران خود و سایر کشورها با هدف جلوگیری از گسترش بیماری شکایت کرد. به گفته رسانه‌های محلی این‌ محدودیت‌ها ناعادلانه و تبعیض‌آمیز بوده است.


بر اساس کمیته المپیک هند همه ورزشکاران این کشور واکسینه شده و تست PCR را هر روز به مدت یک هفته قبل از سفر به توکیو انجام می‌دهند.


بر اساس گزارش مطبوعات هند، کمیته المپیک این کشور اعلام کرده ممنوعیت تعامل با افراد دیگر به مدت ۳ روز پس از ورود به ژاپن بسیار ناعادلانه است.


رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک هند در بیانیه‌ای به صورت مشترک اعلام کردند: ورزشکاران تنها ۵ روز قبل از مسابقه می‌توانند وارد دهکده شوند و براین اساس ۳ روز هدر می‌رود، این زمانی است که ورزشکار باید به سمت حالت اولیه خود حرکت کند بنابراین برنامه در نظر گرفته شده برای ورزشکاران ناعادلانه است.


رسانه‌های هندی گزارش دادند که تیم ملی هاکی این کشور تمرینات را به دلیل محدودیت‌ها از دست خواهد داد.


کمیته برگزاری بازی‌های توکیو نیز در پاسخ به شکایت هندی‌ها گفت که آنها در حال بررسی هستند که چگونه ورزشکاران این کشور و دیگر کشورها می‌توانند در دهکده بمانند و به صورت ایمن و مطمئن تمرین کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->