نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

میزبانی مشهد از بانوان ملی‌پوش پینگ‌پنگ

  • کد خبر: ۷۱۶۵۰
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
میزبانی مشهد از بانوان ملی‌پوش پینگ‌پنگ
مهشید اشتری همراه با ۳ ملی‌پوش دیگر در مشهد آماده کارزار قهرمانی آسیا می‌شوند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دبیر فدراسیون تنیس‌روی‌میز گفته است که شهر‌های مشهد و تهران میزبانان اردو‌های آینده تیم‌ملی بانوان خواهند بود. مهشید اشتری تنها مشهدی تیم‌ملی پینگ‌پنگ است و قرار است در اردوی بعدی در شهر خودش تمرین کند.
پس از پایان مسابقات انتخابی تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز بانوان که اواخر اردیبهشت با حضور ۳۲ ورزشکار برتر رده‌بندی ملی این رشته ورزشی در تهران برگزار شد، درنهایت مهشید اشتری، ندا شهسواری، شیما صفایی و مریم فرعی جواز حضور در اردو‌های آماده‌سازی را کسب کردند.


این نفرات از ۲۵ خرداد اردو‌های آماده‌سازی‌شان را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران آغاز کرده‌اند، اما کاپیتان تیم‌ملی، شهسواری، به‌دلیل ابتلا به کرونا غایب این تمرینات بود. او به‌گفته خودش بیماری را پشت سر گذاشته است و به‌زودی بهبودی کامل را کسب می‌کند. احتمالا او در اردوی مشهد به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.


اردو‌های مشهد و تهران پیش از آسیا

پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس‌روی‌میز، که همراه با ملی‌پوشان این رشته در آکادمی ملی المپیک حضور یافته بود، درباره آزمون‌های آمادگی جسمانی پینگ‌پنگ‌بازان گفت: آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک برای ارتقای بازیکنان است. تا پیش از اعزام به دوحه قطر، محل برگزاری مسابقات تنیس‌روی‌میز قهرمانی آسیا، اردو‌های مشهد و تهران نیز برگزار می‌شود. رویداد آسیایی یادشده حکم مسابقات انتخابی جام‌جهانی این رشته ورزشی را دارد که سال ۲۰۲۲ با حضور ۴۰ تیم و به‌میزبانی چین برگزار خواهد شد.


غیبت سؤال‌برانگیز سرمربی

حمیده ایرانمنش به‌عنوان سرمربی، منصوره رضایی به‌عنوان مربی و مهسا روحی مربی بدن‌ساز این تیم، اعضای کادرفنی ملی‌پوشان در این اردو‌ها معرفی شده‌اند، اما در این اردو ورزشکاران زیرنظر منصوره رضایی تمرینات را پیگیری می‌کنند و نکته درخور توجه در این اردو غیبت حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم‌ملی، است که شائبه‌هایی ایجاد کرده است.


اما رضا میرالماسی در واکنش به غیبت سرمربی تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز در اردوی ملی، شایعه کناره‌گیری او را رد کرد. مدیر تیم‌های ملی تنیس‌روی‌میز به غیبت سرمربی تیم‌ملی اشاره کرد و گفت: برای خانم ایرانمنش کاری درزمینه پایان‌نامه‌اش در مقطع دکتری پیش آمد که با هماهنگی فدراسیون و من رفت تا به کار‌های تحصیلی‌اش برسد. چند روزی در اردو بود، شرایط را فراهم و با مربی تیم‌ملی هماهنگ کرد و رفت تا به کارش برسد. بعد از انجام کارش برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.


او در پاسخ به اینکه فدراسیون مشکلی ندارد سرمربی تیم‌ملی در آستانه قهرمانی آسیا در اردو نباشد، گفت: مربی و من هستیم. البته من برای انتخابی تیم‌ملی مردان به بابل آمده‌ام، اما باز به اردو برمی‌گردم و کمک‌های لازم را می‌کنم. بالأخره سرمربی هم سال‌ها زحمت کشیده است و نمی‌تواند کارهایش را عقب بیندازد.


ادامه حضور ایرانمنش در تیم‌ملی

مدیر تیم‌های ملی در واکنش به شایعاتی که درباره جدایی ایرانمنش از سرمربیگری تیم‌ملی مطرح شده است، بیان کرد: این موضوع واقعیت ندارد. چرا او را کنار بگذاریم؟ فدراسیون چنین تصمیمی ندارد، اما وقتی روزی یک مربی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد، اگر فدراسیون از کارش ناراضی باشد، ممکن است تغییرات انجام دهد. البته درباره خانم ایرانمنش چنین تصمیمی ندارد. برخی افراد شیطنت می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند.


او در پاسخ به اینکه آیا با این حساب تیم همراه با خانم ایرانمنش به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود، گفت: بله، همین اتفاق می‌افتد. به صحبت‌های حاشیه‌ای و شیطنت‌آمیز که هیچ صحتی ندارند، توجه نکنید. برخی درصدد تخریب مربی و سرمربی هستند و می‌خواهند همه‌چیز را زیر سؤال ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->