۵۲۱ فرزند بی سرپرست در آغوش خانواده‌های جدید | اجرای کامل طرح شیرخوارگاه‌های بدون فرزند در خراسان رضوی کمبود کدام ویتامین‌ها عوامل سیاهی دور چشم هستند؟ اعلام ۹۶۴ مورد کودک‌آزاری به اورژانس اجتماعی خراسان رضوی + فیلم مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی: سال گذشته سیر صعودی طلاق در خراسان رضوی متوقف شد خدمات فنی خودرویی در صدر تخلفات صنفی مشهد کاهش آلودگی صوتی با کاشت درخت حمله ناگهانی پلنگ، باغدار گلبهاری را مصدوم کرد کشف یک مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) افزایش هفتاددرصدی شمار اعضای پیوندشده از بیماران مرگ مغزی در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) هشدار سازمان بهداشت جهانی درمورد خطر همه‌گیری جدید ورود ۵۴ هزار و ۲۵۹ زائر در تاسوعا و عاشورای حسینی از طریق پایانه‌های مسافربری به مشهد قیمت بلیت پرواز نجف-تهران به ۱۲ میلیون تومان رسید گذرنامه زیارتی اربعین چندروزه صادر می‌شود؟ + جزئیات پلمب یک واحد صنفی به‌دلیل عرضه مرغ تاریخ‌گذشته در سبزوار (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازرس کل خراسان رضوی: سیل ۲۶ اردیبهشت مشهد با قصور همراه بوده است اشک‌های پسر ۱۹ ساله‌ای که یک نفر را در مشهد به قتل رساند + عکس ترفندهای تمیز کردن خانه چرا مردان نباید مجرد بمانند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٧ تیر ١۴٠٣) | بارش رگباری باران در نیمه شمالی استان در اواخر هفته مصرف بی‌رویه‌ مُسکن‌ها می‌تواند برای بدن مضر باشد وزارت بهداشت: طی ۲ سال گذشته، ۲ هزار پزشک به مناطق محروم اعزام شدند
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در جهان ۲ تیر ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۱۶۹۴
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
آخرین آمار کرونا در جهان ۲ تیر ۱۴۰۰
در حال حاضر (چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰) آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۴۳۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور‌های هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۷۹ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۶۲۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۱۶۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۶۴ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۴۳۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۱ هزار و ۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۸۰۳ مبتلا رسیده است. تاکنون ۶۱۷ هزار و ۸۷۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۴ هزار و ۳۹۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۲۸ هزار و ۷۰۹ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۳۹۰ هزار و ۶۹۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۸۶ هزار و ۸۳۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۶۳۹ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۰۴ هزار و ۸۹۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و آرژانتین نیز به ترتیب با ۵ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۲، ۵ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۷۳۶، ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۹۱۹، ۴ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۹۸۸ و ۴ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۸۷۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۴ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۲۹۴ مبتلا و کلمبیا نیز با ۳ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۲۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبود یافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۲۸ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۸۵۵، ۲۸ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۱۳۴ و ۱۶ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۸۴۷ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

 

آخرین آمار کرونا در جهان ۲ تیر ۱۴۰۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->