پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

پرداخت وام خودرو از ۱۵ تا ۵۰۰ میلیون در کمتر از ۲۴ ساعت + جزئیات

  • کد خبر: ۷۲۹۷۹
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
  • ۱۴
پرداخت وام خودرو از ۱۵ تا ۵۰۰ میلیون در کمتر از ۲۴ ساعت + جزئیات
پرداخت وام خودرو کمتر از ۲۴ ساعت و تا سقف نیم میلیارد تومان، جملاتی است که این روزها در اطلاعیه‌ برخی اپلیکیشن‌های معامله خودرو به چشم می‌خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، میزان وام خودرویی که در شبکه بانکی پرداخت می‌شود بین ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان است که سود سالانه ۱۸ تا ۲۴ درصد به آن تعلق می‌گیرد.

 

البته این وام صرفا برای خرید خوروی تولید داخل و نو پرداخت می‌شود و مهلت بازپرداخت این وام ۳ سال در نظر گرفته شده است. در شبکه بانکی اولین شرط برای دریافت تسهیلات خودرو افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری یا پس انداز در بانک است. همچنین اولویت بانک برای اعطای تسهیلات کسانی است که بیشتر از یک سال حساب افتتاح کرده باشند و حساب بانکی پر و پیمان‌تری دارند.

 

کته‌ای که درباره وام خودروی بانک‌ها وجود دارد، این است که بانک‌ها در این زمینه سختگیری زیادی دارند و ضامن وام حتما باید کارمند رسمی یا مشتری مورد تایید بانک‌ها باشد. در نهایت هم اینکه وام را به صورت چک نه به حساب متقاضی وام بلکه به حساب خودروساز یا یکی از نمایندگی‌های خودروسازان واریز می‌کنند.

 

وام‌های جذاب اما پر ریسک غیربانکی

در این میان اما برخی اپلیکیشن‌های معامله خودرو با شرایط جذاب‌تری وام‌های خود را پرداخت می‌کنند اما ریسک این وام‌ها و سود آن نسبت به شبکه بانکی بیشتر است. به عنوان مثال یکی از اپلیکیشن‌های خودرویی اعلام کرده که تسهیلات خود را ۴۸ ساعته پرداخت می‌کند و مبلغ وام آن ۵۰ درصد قیمت خودرو را پوشش می‌دهد و سقف آن را ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است.

 

این اپلیکیشن وام خودرو را برای خودروهای دست دوم مدل ۹۳ به بعد پرداخت می‌کند و بازپرداخت آن بین ۶ تا ۳۶ ماهه است.

 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های معامله خودرو هم به شرط خرید خودرو از این اپلیکیشن اعلام کرده که تا ۵۰ درصد ارزش خودرو را به صورت وام پرداخت می‌کند و در ازای آن سند را به نام خریدار انتقال نمی‌دهد.

 

در شرایط پرداخت وام این اپلیکیشن آمده است که خریدار تا پایان تسویه اقساط امکان تعویض خودروی خود را با خودروی دیگر خواهد داشت! از دیگر شرایط وسوسه‌کننده این وام این است که تسهیلات درخواستی را در همان روز درخواست ارائه می‌دهند و دوره بازپرداخت آن بین ۶ تا ۱۶ ماه و با کمترین سود اعلام شده است.

 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های معروف و قدیمی‌تر معامله خودرو هم اعلام کرده که بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان وام خودرو و آن هم ظرف ۴۸ ساعت پرداخت می‌کند. این اپلیکیشن هم وام خود را هم برای خودروهای کارکرده و هم نو به متقاضیان می‌دهد و سند خودرو را به عنوان وثیقه ضبط می‌کند.

 

با وجود این دریافت وام خارح از شبکه بانکی ریسک زیادی دارد و فعالان بازارهای مالی به متقاضیان این وام‌ها توصیه می‌کنند که قبل از عقد قرارداد این نوع وام‌ها حتما با یک مشاوره حقوقی صحبت کنند.

 

منبع: تجارت‌نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی اصغر آبدار
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
0
سلام من تقاظای وام دارم
شاپورمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
سلام تقاضای وام دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
0
0
سلام تقاضای وام دارم
زهره ابارقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
سلام تقاضاوام دارم
زهره ابارقی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
0
0
وام میخوام
محمد شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
وام میخوام
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
وام میخوام ۲۰۰ میلیون
فرهاد کیوانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
وام خودرو بهزیستی میخواهم
سیامک اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
درخواست وام خودرو
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
درخواست‌وام15ملیونی
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
0
0
پرداخت وام فوری به دارندگان خودرو
،طلا ، سیمکارت کد ۱ تا ۵
پرداخت فوری
حکمعلی محمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
0
میخواستم وام ماشین 6تن بگیرم کجا بروم
مریم شفاعت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
0
0
وام 30تومان فوری برای خرید خودرومی خواهم برای کار
علی شکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
0
0
سلام باسند خودرو وام میخواستم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->