اجرا افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود
سرخط خبرها

خودروی ارزان قیمت ایران خودرو چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

  • کد خبر: ۷۳۰۵۴
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
خودروی ارزان قیمت ایران خودرو چه زمانی وارد بازار می‌شود؟
مدیرعامل ایران خودرو درباره زمان عرضه خودروی ارزان قیمت این گروه صنعتی به بازار، گفت: رونمایی این خودرو ظرف چند ماه آینده انجام می‌شود و تولید انبوه آن به ۱۸ ماه زمان نیاز دارد در مجموع حداکثر ظرف ۲ سال آینده خودروی ارزان قیمت ایران خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی مدیر عامل ایران‌خودرو درباره تولید خودروی ارزان قیمت، گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در حوزه خودروسازی همواره مورد نقد بوده، بهای تمام شده تولید خودرو است و یکی از راهکار‌های کاهش قیمت تمام شده، طراحی خودرو و حرکت به سمت پلت‌فرم‌های مشترک است.

مدیر عامل ایران‌خودرو افزود: در راستای تحقق این مهم، ایران خودرو، طراحی خودرویی در کلاس A پلاس با موتور سه استوانه -که دی ماه سال گذشته رونمایی شد- را آغاز کرده، این نوع خودرو در دنیا نیز سبقه دارد. طراحی این نوع خودرو‌ها خاص و ویژه بوده و تمام استاندارد‌ها و شرایط روز خودرو را دارا است و به گونه‌ای طراحی شده که کمترین هزینه را در بحث مربوط به تولید داشته باشد.

وی اضافه کرد: طراحی نمونه‌ای از این خودرو با پلت فرم موتوری جدید که پیشرانه سه استوانه را برای آن در نظر گرفتیم به پایان رسیده و نمونه‌ای از آن ساخته شده و وارد فاز طراحی مفهومی شده است که این موضوع نیز ظرف چند ماه آینده به سرانجام می‌رسد.

استفاده از ظرفیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تولید خودروی ارزان قیمت
وی با بیان اینکه تلاش شده که در طراحی خودروی مذکور هزینه‌ها کاهش یابد، ادامه داد: تولید در بالاترین تیراژ نیز یکی دیگر از راهکار‌های کاهش قیمت تمام شده این نوع خودرو است، زیرا هرچه تیراژ تولید افزایش یابد، هزینه تمام شده کاهش خواهد یافت.

مقیمی با بیان اینکه در تولید این خودرو نگاه بر این است که طراحی و ساخت در داخل انجام شود به این معنا که قطعات مختلف این خودرو داخلی باشد، ادامه داد: در تولید این خودرو از ظرفیت شبکه تامین ایران خودرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کمک گرفته شده است.

مدیرعامل ایران خودرو درباره زمان عرضه خودروی ارزان قیمت ایران خودرو به بازار نیز توضیح داد: رونمایی این خودرو ظرف چند ماه آینده انجام می‌شود و تولید انبوه آن به ۱۸ ماه زمان نیاز دارد در مجموع حداکثر ظرف ۲ سال آینده خودروی ارزان قیمت ایران خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته مقیمی امکان صادرات این خودرو نیز فراهم خواهد شد، زیرا در حال حاضر نیازمندی به این نوع خودرو در بازار‌های کشور‌های همسایه نیز احساس می‌شود.

وی درباره کیفیت خودروی ارزان قیمت ایران خودرو نیز تصریح کرد: هرچند در سال‌های گذشته به دلیل عمل به تعهدات، شاید تمرکز چندانی بر کیفیت خودرو وجود نداشت، اما از سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر ارتقا کیفیت خودرو‌ها داشتیم.

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه نمی‌توان از یک تولیدکننده انتظار داشت با وجود تولید به همراه زیان، برای ارتقا کیفیت برنامه‌ریزی کند، ادامه داد: باید برای کیفیت هزینه شود این در حالی است که زیان مانع کیفیت و توسعه است. نمی‌توان با وجود زیان، توسعه یافت، زیرا توسعه به سرمایه گذاری نیاز دارد و این سرمایه‌گذاری باید از محل سود اتفاق افتد. البته همت نیز ضرورت دارد.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->