سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

فرمان‌های خودرو در طول تاریخ چگونه بوده است؟ + تصاویر

  • کد خبر: ۷۳۰۷۸
  • ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
فرمان‌های خودرو در طول تاریخ چگونه بوده است؟ + تصاویر
در این خبر فهرستی از برجسته‌ترین و منحصر به فردترین فرمان‌های اتومبیل در طول صنعت خودروسازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شهرآرانیوز،  صنعت اتومبیل‌های اسپرت در طول تاریخ خود شاهد گروهی از مدل‌ها بودند که طراحی‌های استثنایی برای فرمان داشتند و برای طراحی و ساخت این مدل از فرمان ها، خلاقیت‌های بسیاری به کار رفته بود. برخی از مردم این خودرو‌ها را فقط به خاطر زیبایی و منحصر بودن فرمان‌ها‌ می‌خریدند. یک وب سایت خبری اتومبیل، فهرستی از برجسته‌ترین طرح‌ها را برای فرمان خودرو که در طول تاریخ در اتومبیل‌های اسپرت طراحی شدند را معرفی کرده است.

در ادامه برترین فرمان‌های اتومبیل را مشاهده می‌کنید:

طرح فرمان اسپرت لامبورگینی در صدر این فهرست قرار گرفت و از این مدل فقط ۲۰ نسخه برای فروش ساخته شد.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

پاگانی هوایرا یکی از قدرتمندترین طراحی‌های فرمان اسپرت را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

مدل اسپرت De Tomaso P۷2، ۲۰۱۹ با فرمانی زیبا و خاص از برجسته‌ترین نمونه‌ها در تاریخ صنعت خودرو‌های اسپرت است.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

خودروی آئودی مدل R8 Spyder V10 که یکی از برجسته‌ترین اتومبیل‌های اسپرت به حساب می‌آید، بیشتر با فرمان داخلی متمایزش شناخته می‌شود.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

در این فهرست مدل اسپرت Mazda Eunos Cosmo قرار دارد که یک فرمان خاص داشت که یکی از نکات جالب توجه در زمان خودش بود.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

مدل اسپایکر C8 اسپرت که از طراحی داخلی لوکس برخوردار بود و طراحی فرمان استثنایی داشت که شبیه فرمان یک کشتی قایقرانی بود.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

از میان این فهرست، مدل اسپرت مرسدس ۳۰۰ اس ال، که در سال ۱۹۵۲ معرفی شد نیز با یکی از برجسته‌ترین طرح‌های فرمان اتومبیل‌های اسپرت قرار دارد.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

در انتهای این فهرست هم مدل اسپرت فراری ۴۵۸ ایتالیا قرار دارد که یکی از زیباترین فرمان‌های اتومبیل اسپرت در دنیا را دارا است.

عجیب ترین فرمان های خودرو در طول تاریخ + عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->