جریمه شرکت مشهدی به علت اجرا نکردن به تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | حباب ربع سکه ۹۱ درصد شد! بازرسان جهاد کشاورزی مشهد ۵۵۳ پرونده تخلف تشکیل دادند قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کدام خودرو‌ها ارزان شدند؟ + جدول جدول افزایش سقف اجاره‌بها در ۳۱ استان کشور ابلاغ شد + جدول قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | پژو پارس ۷۵۰ میلیون تومان شد آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا (۱۴ تیر ۱۴۰۳) پرداخت سود سهام عدالت متوفیان چه زمانی انجام می‌شود؟ چرا سکه گران شد؟ زمان سومین عرضه اولیه امسال مشخص شد اطلاعیه جدید در خصوص نحوه ثبت سفارش خودرو جانبازان ۵۰درصد و بالاتر مشمول (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آغاز فروش فوق‌العاده یکی از محصولات سایپا اعلام شد+ جزئیات (۱۳ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد اعلام شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | انگور عسکری کیلویی ۶۰ هزار تومان توصیه وزیر صمت به مردم برای خرید خودرو | این روز‌ها وقت مناسبی برای خرید خودرو است؟ مهلت اظهارنامه مالیاتی ۱۴۰۳ اعلام شد برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و اتوماسیون صنعتی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وام ۲۴۰ میلیونی مسکن را چگونه بگیریم؟ + قیمت اوراق مسکن برای مجرد‌ها و متاهل‌های تهرانی

  • کد خبر: ۷۳۴۳۶
  • ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
وام ۲۴۰ میلیونی مسکن را چگونه بگیریم؟ + قیمت اوراق مسکن برای مجرد‌ها و متاهل‌های تهرانی
 قیمت اوراق مسکن نسبت به اواخر ماه گذشته کمی کاهشی بوده است و بر اساس آخرین قیمت ها، متاهل‌های تهرانی برای این اوراق باید ۲۸ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان پرداخت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیرماه سال ۱۳۹۸ با قیمت ۵۸ هزار و ۱۰۰ تومان، در مردادماه با قیمت ۵۹ هزار و ۱۰۰تومان و در شهریورماه ۱۳۹۸ نیز با قیمت ۶۱ هزار و۳۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

قیمت اوراق مهرماه سال ۱۳۹۸ نیز ۶۱ هزار و ۳۰۰ و قیمت اوراق آبان و آذر نیز به ترتیب ۵۹ هزار تومان و ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان بوده و همچنین هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ماه، بهمن‌ماه و اسفندماه همان سال با قیمت ۵۹ هزار و ۳۰۰، ۵۹ هزار و ۸۰۰ و ۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت تسه از فروردین‌ماه تا اسفندماه سال ۱۳۹۹

همچنین برای سال ۱۳۹۹ تسه فروردین‌ماه ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان، تسه اردیبهشت‌ماه ۶۰ هزار و ۹۰۰ تومان و تسه خردادماه ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارند.

هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیرماه سال گذشته با قیمت ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان، در مردادماه ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان و در شهریورماه ۵۹ هزار و ۷۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

این اوراق در مهرماه، آبان‌ماه و آذرماه سال ۱۳۹۹ نیز به ترتیب ۵۹ هزار و ۴۰۰ تومان، ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان و ۵۹ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت دارند.

اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ماه سال گذشته با قیمت ۵۹هزار و ۵۰۰ تومان، در بهمن‌ماه با قیمت ۵۹ هزار و ۸۰۰ ه تومان و در اسفندماه با قیمت ۵۹هزار و ۷۰۰ تومان معامله می‌شود که این گزارش نیز براساس قیمت اسفندماه سال گذشته نوشته شده است.

قیمت اوراق برای مجرد‌ها و متاهل‌های تهرانی

براین اساس، با توجه به این‌که مجرد‌های ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود، برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۵۹ هزار و ۷۰۰ تومانی، ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان می‌شود.

همچنین با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق به مبلغ چهار میلیون و ۷۷۶ هزار تومان خریداری کنند مجموع هزینه خرید اوراق به ۱۶ میلیون و ۷۱۶ هزار تومان می‌رسد.

زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون توان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۲۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه چهار میلیون و ۷۷۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند در مجموع باید ۲۸ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهر‌های با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده است که برای آن باید ۱۶۰ برگه خریداری شود که هزینه آن ۹ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان است.

این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه خریداری شود که هزینه آن هفت میلیون و ۱۶۴ هزار تومان می‌شود.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->