کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

تعطیلی اردوی ملی‌پوشان آلیش با حضور ۸ عضو کرونایی!

  • کد خبر: ۷۳۵۴۹
  • ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
تعطیلی اردوی ملی‌پوشان آلیش با حضور ۸ عضو کرونایی!
بعد از به‌تعطیلی کشیده‌شدن اردوی تیم‌ملی آلیش بانوان به‌دلیل ابتلای ۸ نفر به کرونا، حالا گفته می‌شود علائم بیماری در هیچ‌یک از این افراد ظاهر نشده و تست آن‌ها در شهر‌های خودشان منفی شده است.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بعد از به‌تعطیلی کشیده‌شدن اردوی تیم‌ملی آلیش بانوان به‌دلیل ابتلای ۸ نفر به کرونا، حالا گفته می‌شود علائم بیماری در هیچ‌یک از این افراد ظاهر نشده و تست آن‌ها در شهر‌های خودشان منفی شده است.


۳۱ خرداد بود که خبری عجیب اردوی تیم‌ملی کشتی آلیش بانوان را شروع‌نشده، به تعطیلی کشاند. تست کرونای ۸ نفر از ورزشکاران و کادرفنی در آستانه آغاز تمرینات مثبت شد، حتی تست فوری و دوباره شبانه نیز برای همین ۸ نفر دوباره مثبت شد تا به‌طور کامل اردو لغو شود و همه به شهر‌ها و خانه‌های خود بازگردند.
براساس نتایج آزمایش‌ها، ۶ورزشکار مبتلا شده بودند و ۷ورزشکار نیز در سلامت به‌سر می‌برند. دراین‌میان تست ۲مربی مثبت بود و سرمربی و سرپرست آن‌ها نیز جواب منفی گرفتند.


آنا براتی، سرمربی مشهدی تیم‌ملی، پس از تعطیلی اردو بیان کرد که هیچ‌یک از این افراد علائمی از بیماری نداشته‌اند، بااین‌حال تستشان مثبت شده است و خودشان نیز از چنین اتفاقی متعجب بودند. همه نفرات اول وزن‌های مختلف درگیر این بیماری شده بودند و بدون حضور آن‌ها نمی‌توانستند اردو برگزار کنند.
حالا بعد از گذشت بیش از ۲ هفته و ۱۸ روز از این اتفاق، مربی تیم‌ملی که به این بیماری مبتلا شده بود، می‌گوید در این مدت حتی یک علامت از بیماری ندارد و در سلامت کامل است. ورزشکاران نیز در شهر خودشان تست داده‌اند و تست‌هایشان منفی شده است؛ به همین دوباره دوباره تمرینات انفرادی‌شان را شروع کرده‌اند.


هدی نقیبی، مربی تیم کشتی آلیش بانوان از استان مازندران، به‌عنوان کمک آنابراتی، سرمربی مشهدی تیم‌ملی، حضور دارد و درباره وضعیت جسمی ۸ عضو تیم آلیش بانوان بعد از مثبت‌شدن تست کرونایشان می‌گوید: زمانی که از بچه‌ها تست گرفته شد، هیچ‌کسی علائم کرونا نداشت، به همین علت بعد از آنکه تست ۸ نفر مثبت شد، باور این موضوع برای همه ما سخت بود. باوجوداین چند ساعت بعد از تست اول، بار دیگر از بچه‌ها نمونه‌گیری شد که بازهم جواب مثبت بود و به همین دلیل اردو تعطیل شد.


او ادامه می‌دهد: خود من یکی از کسانی بودم که تست کرونایم مثبت شد، اکنون که ۲ هفته از تست اول می‌گذرد، همچنان هیچ علائمی ندارم و مشکلی برایم پیش نیامده است؛ ضمن اینکه همه بچه‌ها وقتی به شهرهایشان برگشتند، بار دیگر تست دادند که همه منفی بود. خوشبختانه برای هیچ‌کدام از ما مشکلی پیش نیامد و حال همه خوب است.


مربی تیم آلیش بانوان درباره سرنوشت اردوی تیم‌ملی بعد از این اتفاق خاطرنشان می‌کند: بعد از تعطیلی اردو، بچه‌ها بعد از آنکه دوباره تست دادند و جوابش منفی شد، تمریناتشان را دنبال کردند. فعلا که زمان برگزاری اردوی بعدی مشخص نشده است، اما این احتمال وجود دارد که اردو دوباره در مرداد برگزار شود.
نقیبی درباره اینکه آیا مسابقات جهانی برگزار خواهد شد یا نه، می‌گوید: پیش از این قرار بود در شهریور مسابقات جهانی آلیش در ترکیه برگزار شود. نمی‌دانم برگزاری این مسابقه قطعی است یا نه، اما این‌طور که پیداست، خبری مبنی بر لغو رقابت‌ها بیان نشده است.


در وزن ۵۵کیلوگرم یگانه غریب‌گشته از یزد و سپیده بابایی از مازندران، در ۶۰کیلوگرم فاطمه فتاحی از مازندران و فاطمه کرمی از کرمان، در ۶۵کیلوگرم محدثه حسینی از خراسان‌رضوی و زهرا ابراهیمی از مازندران، در ۷۰کیلوگرم ریحانه گیلانی از توابع تهران و نگین نظری از اصفهان، در ۷۵کیلوگرم مریم احمدی از فارس، سارا علیپور از تهران و ندا مرادی از کرمانشاه، در ۷۵+کیلوگرم نیز هانیه عاشوری از کرمانشاه، نیلوفر امینی از توابع تهران و منا اصغری از مازندران آلیش‌کاران این دوره از اردو‌ها را تشکیل می‌دادند.
هدایت تیم‌ملی برعهده آنا براتی از مشهد بود و هدی نقیبی از مازندران و هانیه قدرتی‌پور از اصفهان مربیان مدعو در این اردوی انتخابی بودند. مونا میرزایی نیز سرپرستی اردو را برعهده داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->