جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

۶ بازیکن مشهدی در تیم ملی بیس‌بال ایران

  • کد خبر: ۷۳۷۳۶
  • ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
۶ بازیکن مشهدی در تیم ملی بیس‌بال ایران
با وجود نیمه‌کاره‌ماندن مسابقات انتخابی تیم‌ملی بیس‌بال در پی وضعیت قرمز کرونایی، بخشی از لیست تیم ملی را مشهدی‌ها تشکیل می‌دهند.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های بیس‌بال انتخابی تیم‌ملی موسوم به جام کاسپین که هفته گذشته در شهر انزلی آغاز شده بود، به‌دلیل قرمزشدن وضعیت کرونایی نیمه‌تمام باقی ماند؛ مسابقاتی که در آن قرار بود تیم خراسان‌رضوی در جمع ۴ تیم دیگر به رقابت بپردازد تا در پایان سرمربی ایتالیایی تیم‌ملی بیس‌بال بتواند نفرات منتخبش را به اردوی تیم‌ملی دعوت کند. این پیکار‌ها با حضور تیم‌های گیلان، تهران، قم، بوشهر و خراسان‌رضوی در زمین ورزشی گلشن منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شد و ماجرای غریبی منجر به تعطیل‌شدن آن شد.


کرونا به جان بیس‌بال افتاد

روز نخست مسابقات با شکست تیم خراسان‌رضوی مقابل قم به پایان رسید و در روز دوم و در شرایطی که مشهدی‌ها در جدال با بوشهر بودند، یک‌باره مسابقه را تعطیل کردند و با اعلام فدراسیون تورنمنت لغو شد! عادل مشیریان، سرمربی تیم مشهد، دراین‌باره می‌گوید: وسط مسابقه ما بود که اعلام کردند دیگر به صلاح نیست مسابقات ادامه پیدا کند. وی می‌افزاید: ماجرا از این قرار بود که ظاهرا تست کرونای ۳ بازیکن انزلی‌چی مثبت اعلام و وضعیت کرونایی گیلان هم قرمز شده بود و همین عاملی شد تا فدراسیون تصمیم بگیرد مسابقات را لغو کند. به‌گفته مشیریان، سرمربی ایتالیایی هم با ادامه مسابقات در شرایط کرونایی موجود مخالف بوده است، زیرا آندره معتقد بوده تداوم این شرایط ممکن است ملی‌پوشان را اسیر ویروس کرونا کند.


دعوت ۳۰ بازیکن به اردوی تیم‌ملی

بلافاصله بعد از لغو مسابقات، آندره، سرمربی ایتالیایی تیم‌ملی بیس‌بال، اسامی ۳۰ بازیکن منتخبش را برای حضور در اردوی تیم‌ملی که از ۲۶ تا ۳۱ تیر در شهر کرج دایر خواهد بود، اعلام کرد. براساس اعلام کادرفنی تیم‌ملی، ۶ بازیکن از مشهد و یک نفر به‌عنوان مربی به این اردو دعوت شدند. مرتضی کیانی، محمدحسین آرچین، حامد خیابانی، کوروش رسولیان، علیرضا نیک‌مهر و احمد رمضان‌زاده ۶ بازیکن مشهدی هستند که در اردوی ۲۶ تیر حاضر می‌شوند. به‌عبارتی یک‌پنجم اعضای حاضر در اردوی تیم‌ملی را مشهدی‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین عادل مشیریان، سرمربی تیم مشهد، به‌عنوان دستیار آندره ایتالیایی در این اردو حاضر خواهد بود.

 

تیم‌ملی بیس‌بال ایران خود را برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات بیس‌بال جام غرب آسیا با شرکت تیم‌های سریلانکا، پاکستان، هند، ایران، بنگلادش و نپال در روز‌های ۶ تا ۱۱مهر امسال به‌میزبانی ایران و در کرج آماده می‌کند که درنهایت ۲تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات بیس‌بال قهرمانی آسیا در آذر امسال در شهر تایچینگ تایوان را به‌دست می‌آورند. مشهدی‌ها سابق بر این به‌طور متوسط بین ۲ تا ۵ ملی‌پوش در تیم‌ملی بیس‌بال داشتند و انتظار می‌رود این‌بار هم دست‌کم ۳ نماینده در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در قالب بازیکنان تیم‌ملی داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->