شایعه عجیب در حوالی استقلال: مجیدی دربی را ببازد رفتنی است؟

  • کد خبر: ۷۳۹۳۴
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳
شایعه عجیب در حوالی استقلال: مجیدی دربی را ببازد رفتنی است؟
نتیجه دربی ۹۶ تاثیر مستقیم در آینده فرهاد مجیدی در استقلال خواهد داشت. هیچ بعید نیست بعد از باخت احتمالی استقلال، احمد مددی در مسیر استخدام یک سرمربی جدید برای استقلال گام بردارد. مددی تا شهریور ماه مسئول نقل و انتقالات استقلال است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال درشرایطی پنج شنبه هفته جاری رخ در رخ پرسپولیس قرار می‌گیرد که نتیجه این بازی تاثیر بسیار شگرفی بر آینده کاری فرهاد مجیدی در استقلال خواهد داشت. پیروزی دراین بازی و درنهایت قهرمانی درجام حذفی می‌تواند مجیدی را در استقلال به ثبات کافی برساند وشکست دراین بازی و از دست دادن یک جام دیگر بدون شک جایگاه فرهاد را در استقلال سست خواهد کرد.

اگر استقلال مقابل پرسپولیس شکست بخورد، احمد مددی که تا شهریورماه مدیریت باشگاه استقلال را به عهده خواهد داشت و به احتمال زیاد نقل و انتقالات فصل بعد را هم مدیریت می‌کند، فرهاد مجیدی را از سمتش کنار خواهد گذاشت و به سمت انتخاب یک مربی دیگری خواهد رفت. باید توجه داشت که امیرقلعه نویی یکی از اهداف مدیریت کنونی باشگاه استقلال است و هیچ بعید نیست که مددی اقدام به بازگرداندن او به استقلال کند. قلعه نویی در قراردادی که با باشگاه گل گهر سیرجان منعقد کرده، شرط بند جدایی برای استقلال را لحاظ کرده که دراین حالت مشکلی برای حضور در باشگاه سابق خود نخواهد داشت.  

با این حال، اما سرنوشت به طور کامل در دست فرهاد مجیدی است و اگر سرمربی استقلال بتواند در بازی پیش رو پرسپولیس را ببرد به ادامه کار در استقلال امیدوار خواهد شد، اما چنانچه یحیی گل محمدی که وارد تنش بسیار زیادی با باشگاه استقلال شده، مچ فرهاد را بخواباند، مجیدی به احتمال زیاد به سمت در‌های خروجی باشگاه استقلال سوق داده خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->