جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

خواهران مشهدی مدعی پوشیدن پیراهن تیم‌ملی تنیس روی میز

  • کد خبر: ۷۴۲۸۵
  • ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
خواهران مشهدی مدعی پوشیدن پیراهن تیم‌ملی تنیس روی میز
رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جوانان تنیس روی میز به زودی آغاز می شود و خراسانی‌ها امیدوارند نمایندگانشان در این رده سنی هم عملکرد خوبی داشته باشند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و بزرگ سالان تنیس روی میز بانوان، حالا نوبت به جوانان رسیده است. مشهدی‌ها در ۲ رده قبلی درخشیدند و در هرکدام یک ملی پوش از این شهر به تیم‌های ملی معرفی شده و حالا قرار است در رده جوانان نیز شاهد تکرار این موفقیت‌ها باشیم.

 

تا یکی دو سال گذشته مهشید اشتری، پینگ پنگ باز مشهدی، به عنوان ملی پوش رده جوانان شناخته می‌شد، اما حالا او در تیم بزرگ سالان است. یکتا ادیبیان نیز چندی پیش موفق شد به عنوان تنها نماینده استان در انتخابی نوجوانان، با عملکرد خوب خود به عضویت تیم ملی نوجوانان درآید. سال ۱۳۹۹ اولین بار تیم دختران خراسانی در لیگ برتر نوجوانان و جوانان شرکت کرد و در این دوره نگین وفایی پور، یکتا ادیبیان، فاطمه مجد و باران رضایی به مسابقات اعزام شدند.


رسیدن به سومین پیراهن

رقابت‌های انتخابی جوانان از روز دوشنبه آغاز شده است و تا جمعه ادامه خواهد داشت. موضوع درخور توجه در این دوره حضور خواهران مشهدی است که به دعوت فدراسیون در این انتخابی حاضر شده اند. نگین و نگار وفایی پور پینگ پنگ بازان شهر هستند که برای رسیدن به سومین پیراهن تیم ملی راهی این مسابقات شده اند.


حذف زودهنگام یکی از خواهران

البته یکی از خواهران خیلی زود با مسابقات خداحافظی کرد. نگین وفایی پور به دلیل داشتن رتبه خوب، در جمع ۸ بازیکن برتر کشور قرار دارد و به همین دلیل نیازی به حضور در دور گروهی نداشت، اما نگار وفایی پور براساس قرعه در دور دوم گروهی قرار گرفت. او در اولین بازی با کیانا عجم حسنی از گلستان به رقابت پرداخت و ۳ برصفر بازی را به حریف واگذار کرد. نگار وفایی پور در دور سوم حریف ویان نوری از کردستان شد که این دیدار را هم با نتیجه ۳ بر ۲ به حریفش واگذار کرد. نگار با این نتیجه از صعود به دور بعدی بازماند و شانس ملی پوش شدن را از دست داد.


ناکامی نگین در اولین تلاش

در جدول حذفی، نگین وفایی پور، دیگر بازیکن مشهدی، وارد میدان شد. در مرحله اول برای شناختن اولین ملی پوش، نگین ابتدا با منا صبحانی خواه از بوشهر رقابت کرد که این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود حریف جنوبی به پایان رسید. به این ترتیب اولین شانس نگین نیز برای رسیدن به پیراهن تیم ملی از بین رفت. در این مرحله شیما صفایی، الینا رحیمی، صبا سراجی و پریناز حاجیلو به نیمه نهایی رسیدند و درنهایت شیما صفایی و پریناز حاجیلو به فینال رسیدند و شیما صفایی به عنوان اولین ملی پوش رده جوانان معرفی شد. امروز و فردا باید دید وفایی پور می‌تواند یک پیراهن دیگر تیم ملی را برای مشهدی‌ها به ارمغان بیاورد یا نه. این اتفاقات درحالی رقم می‌خورد که بانوان مشهدی در این رشته پیشتاز هستند و درحالی که تیم مردان هنوز نماینده‌ای در تیم‌های ملی ندارد، ملی پوش شدن ۲ دختر مشهدی مسجل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->