حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

تیم ملی فوتبال بانوان در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود؟

  • کد خبر: ۷۴۶۸۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
تیم ملی فوتبال بانوان در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود؟
به سرمربی تیم‌ملی فوتبال بانوان وعده پخش زنده و برگزاری مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی داده‌اند، اتفاقی که اگر رخ دهد قطعا شیرین است.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مریم ایران دوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران، در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد که در آن از برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال بانوان در ورزشگاه آزادی و امیدواری به پخش دیدار‌ها به صورت زنده از تلویزیون خبر داد. این خبر حاشیه‌ها و نظرات مثبت و منفی زیادی به همراه دارد، اما هنوز هیچ یک از فدراسیون نشینان این خبر را تأیید نکرده اند.


وعده ایران دوست چه بود؟

او از چندروز قبل به مخاطبان صفحه اش قول یک بمب خبری را داده بود و درنهایت ۲ روز پیش در متن پست خود نوشت: «قول داده بودم خبر خوبی در راه است. باید کمی دیگر صبر کنیم. اما همین قدر بگویم که قرار است در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و شما از جعبه جادویی بازی را به صورت پخش زنده ببینید.»
البته بعد از مدتی ایران دوست جمله دوم خود را تغییر داد و نوشت: «امیدوارم روزی شما از جعبه جادویی بازی را به صورت پخش زنده ببینید.»


او در ادامه نوشت: «این هم قول‌هایی که یکی یکی عملی می‌شوند، با تلاش دکتر خادم و خانم موسوی و فدراسیونی که تلاش می‌کند برای برابری. علاقه مندانی که دوست دارند لیدر هواداران باشند، در هر استانی اعلام آمادگی کنند تا ما بتوانیم از همین جا پویش هواداری فوتبال بانوان را ایجاد کنیم تا بعد از کرونا ورود هواداران را سازمان دهی کنیم و یک دل و یک صدا برای حرفه‌ای شدن فوتبال بانوان تلاش کنیم. به نظر شما جمعیت طرف دار فوتبال بانوان چندصدهزارنفری است؟»


طفره رفتن فدراسیون از اعلام خبر

بعد از این خبر که با واکنش گسترده جامعه فوتبال بانوان همراه بود و در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید، هیچ یک از مسئولان در فدراسیون در این باره اظهار نظری نکردند. خبری که کم اهمیت نیست و می‌تواند نقطه عطف مهمی در فوتبال بانوان کشور باشد. شاید در گذشته جسته وگریخته زمزمه‌هایی در این باره به گوش می‌رسید، اما این بار سرمربی تیم ملی این خبر را به صورت رسمی مطرح کرده است. با این حال، هیچ مسئولی آن را برعهده نمی‌گیرد.

 

تیم ملی ایران که از زمان حضور شهاب الدین عزیزی خادم و شهره موسوی دوباره جان گرفته و چندین اردو و بازی دوستانه نیز برگزار کرده است، این بار به دنبال حضور در قاب تلویزیون است. با وجود این، واضح است که مریم ایران دوست سخنگوی فدراسیون فوتبال نیست. حوزه شهره موسوی در فدراسیون فوتبال بخش رسانه‌ای مجزا ندارد و اختیار روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم به ایران دوست داده نشده است. احتمالا فدراسیون سیاست حرکت چراغ خاموش در این زمینه را برگزیده است تا در صورت لغو در دقیقه ۹۰، به مشکل برنخورد.


احتمالا امسال می‌توان امیدوار بود که دختران ملی پوش و حتی لیگ برتری ما بتوانند در ورزشگاه آزادی نخستین بار به میدان بروند. باید دید ۵۰سال بعد از تأسیس ورزشگاه آزادی و ۶۰سال بعد از ورود تلویزیون به ایران، دختران فوتبال ایران می‌توانند در قاب تلویزیون صاحب جایگاه شوند؟


یک خبر خوش دیگر برای دختران

ایران دوست در کنار این خبر پرسروصدا، خبر‌های دیگری نیز به دختران فوتبالیست داد. او اعلام کرد که قرار است شهربه شهر و استان به استان سفر کنند تا استعداد‌های فوتبال دختران را از شهر‌های محروم تا بزرگ‌ترین استان‌ها شناسایی کنند. بودجه نیز از سوی رئیس فدراسیون اختصاص یافته و تمهیدات مهمی برای ورود اسپانسر‌ها صورت گرفته و در مرحله نامه نگاری و رایزنی توسط کمیته بانوان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->