پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

سارا دیدار: تیم ملی بانوان شخصیت قهرمانی دارد

  • کد خبر: ۷۰۴۹۰
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
سارا دیدار: تیم ملی بانوان شخصیت قهرمانی دارد
ملی پوش خراسانی به عملکرد ایران در تورنمنت فوتبال جوانان کافای تاجیکستان امیدوار است و می‌گوید تیم ملی بانوان ایران شخصیت قهرمانی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هرجا که خبری از توپ و دروازه باشد، این دختر همیشه‌خندان و پرانرژی نیز حضور دارد؛ سارا دیدار فوتبالیست خراسانی است که از کودکی پابه‌توپ بوده، از کوچه‌های خاکی شهرش نیشابور شروع کرده و استعداد او در مدرسه شناخته شده و سپس برای دنبال‌کردن آرزوهایش راهی مشهد شده است. برایش فوتبال و فوتسال فرقی ندارد، همیشه آماده است در کنار یک تیم برای یک هدف مشترک در زمین تلاش کند. تا هفده‌سالگی در ۳ رده سنی به اردو‌های تیم‌ملی دعوت شده و پیراهن این تیم‌ها را به تن کرده است.

 

در همه مسابقات استانی چه فوتبال و چه فوتسال شرکت کرده و تیمش به قهرمانی و نایب‌قهرمانی رسیده است. همین درخشش او باعث شد تا سال گذشته راهی پرافتخارترین تیم لیگ‌برتری فوتبال بانوان شود، جایی که سال‌های زیادی سمانه چهکندی، ملی‌پوش مشهدی، حضور دارد؛ او پیراهن تیم شهرداری بم را به تن دارد و ۷ قهرمانی به ارمغان آورده است. حضور دیدار در این تیم لیگ‌برتری بزرگ باعث شد تا به اندازه چند سال پیشرفت کند.


پاس گل در دقیقه یک

دیدار همراه با تیم‌ملی فوتبال جوانان چند روزی است در شهر دوشنبه حضور دارد تا در مسابقات فوتبال زنان آسیای مرکزی موسوم به کافا در رده سنی جوانان شرکت کند. او پیش از این در پست مهاجم و وینگر چپ بازی می‌کرده است و حالا مریم آزمون او را هافبک راست گذاشته است. روحیه جنگندگی این بازیکن خراسانی در اولین بازی دختران ایران در کافا ثمربخش بود و در دقیقه یک بازی با پاس زیبایی که به فاطمه شبان داد، باعث شد ایران به گل اول برسد و بعد از آن با ۲ گل دیگر ایران پیروز میدان شد. مسابقات کافا از ۲۱خرداد با حضور تیم‌های ایران، تاجیکستان، افغانستان، قرقیزستان و ازبکستان آغاز شده است. تیم‌ملی در ۲ روز گذشته استراحت داشته است و حالا باید امروز دوشنبه ۲۴خرداد مقابل افغانستان به میدان برود. به‌جز سارا دیدار، شرمین افخمی نیز دیگر بازیکن خراسانی حاضر در این مسابقات است.


هافبک راست خراسانی تیم‌ملی فوتبال جوانان بانوان، می‌گوید هم‌تیمی‌هایش شخصیت قهرمانی دارند و می‌خواهند با جام به ایران برگردند. دیدار درباره بازی برابر افغانستان تصریح کرد: از بازیکنان افغانستان شناختی ندارم. بدون شک کادرفنی مسابقه این تیم برابر ازبکستان را آنالیز خواهد کرد و نکات مختلفی را دراین‌باره به ما خواهد گفت تا بتوانیم بهترین نتیجه را در زمین کسب کنیم. قطعا هربار به قصد پیروزی به میدان می‌رویم.
فوتبالیست خراسانی افزود: تیم‌ملی فوتبال جوانان بانوان این ظرفیت را در خود می‌بیند که قهرمان شود. درواقع با اجرای یک بازی خوب می‌توانیم مسابقه‌به‌مسابقه پیروز شویم و به هدفمان برسیم.


دیدار درباره بازی نخست مقابل تاجیکستان گفت: بازی مقبولی بود. پیش‌بینی کرده بودیم که این بازی را ببریم. پاس گلی که به فاطمه شبان در دقیقه یک دادم، باعث شد اولین گل ایران به‌ثمر برسد و خوشبختانه ۲ گل دیگر وارد دروازه تاجیک شد تا پیروز میدان شویم. بازیکنان موبه‌مو برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی را در زمین مسابقه پیاده کردند.


او درباره اینکه افغانستان برابر تاجیکستان ۱ بر ۰ برده، اما مقابل ازبکستان ۱۱ گل خورده است، گفت: فوتبال پیش‌بینی‌ناپذیر است؛ نباید هیچ‌تیمی را دست‌کم گرفت. قطعا یک تیم همدل با کادرفنی بسیار عالی داریم و می‌توانیم بهترین عملکرد را از خود به‌جا بگذاریم. تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و امیدوارم که همه بازی‌ها را به‌خوبی پشت سر بگذاریم و با جام به ایران برگردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->