نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
سرخط خبرها

راهنمای سفر به دزفول در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۴۹۰۸
  • ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
راهنمای سفر به دزفول در سال ۱۴۰۰
دزفول شهری کوچک اما دیدنی در خوزستان است. از طبیعت بکر و خیال انگیز زاگرس تا آثار به جامانده از دوران ساسانی، سفر شما را پر از شگفتی خواهد کرد.

گزارش آگهی

دزفول شهری کوچک اما دیدنی در خوزستان است. از طبیعت بکر و خیال انگیز زاگرس تا آثار به جامانده از دوران ساسانی، سفر شما را پر از شگفتی خواهد کرد. راهنمای سفر علاوه بر معرفی جاهای دیدنی دزفول،  شما را با انواع راههای مسافرت به این شهر و هزینه های معمول در سال جاری آشنا می سازد.

 

دزفول کجاست؟

جلگه خوزستان از دوران هخامنشی تا امروز، سکونتگاه حاصلخیزی بوده است. به همین دلیل دزفول با اینکه در هوای گرم و خشک قرار دارد اما شهری سرزنده و سبز است. معماری قدیم شهر دزفول از زیباترین و خاصترین بناهای ایران است. یکی از کارهای جذاب در این سفر، دیدن محلات قدیمی دزفول مانند حیدر خونه، خیمه کشون، پلا بچیلون، چیتا آغا میر، حج مرودی و چولییون است. نزدیکترین شهر به دزفول، اندیمشک است. فاصله دزفول تا اندیمشک یک ربع است.

 

دزفول از کهنترین شهرهای ایران

بهترین زمان سفر به دزفول

تابستان گرم  و زمستان مطبوع، علامت هوای مدیترانه ای دزفول است. به همین خاطر بهترین فصل برای رفتن به دزفول از اواخر پاییز تا اواخر زمستان است. برای سفرارزان سایر ماههای سال بلیط هواپیما دزفول تهران و خدمات گردشگری پایینتر است. خرید بلیط هواپیما دزفول تهران یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز دزفول به تهران را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما دزفول تهران را از مجموعه متنوع پرواز چارتر دزفول به تهران خریداری کنید.

 

سوغات دزفول

خرید سوغات بومی دزفول را در اولیت خریدهایتان بگذارید. شهری که خراطی آن در ایران شهره اس، بهترین محل برای خرید ظروف و وسایل تزیینی چوبی است. نمدمالی، کپوبافی و گیوه دوزی از دیگر صنایع دستی این شهر است. خوراکیهای سوغاتی دزفول متنوع است از انواع کلوچه تا  شیره ارده را شامل می شود.

 

زیباترین جاهای دیدنی دزفول

شهر کهن دزفول از دوران هخامنشی تا قاجار، آثار تاریخی بی نظیری دارد. همچنین به علت موقعیت جغرافیایی شهر کنار رودخانه دز، دارای جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی است. از جاهای دیدنی دزفول می توان به آرامگاه یعقوب لیث صفاری، شهر باستانی ایوان کرخه، آبشار شوی، تپه‌های چغامیش، دریاچه شهیون، شهر باستانی جندی شاپور، آسیاب‌های آبی دزفول، بازار قدیم دزفول، خانه تیزنو مسجد جامع دزفول، دره کول خرسان و روستای پامنار اشاره کرد. شما با کمک اپلیکیشنها مختلف از جمله دزفول گردی می توانید نقاط دیدنی را با در نظر گرفتن مسیرو مسافت بازدید کنید.

 

راهنمای سفر به دزفول در سال ۱۴۰۰

آبشار شوی از آبشارهای منحصربفرد ایران

 

راههای سفر به دزفول

برای رسیدن به دزفول شما علاوه بر تورهای معمول، می توانید به صورت شخصی از راه زمینی یا هوایی سفر کنید. با هر کدام از این روشها و برآورد هزینه آن آشنا شوید:

 

هزینه سفر به دزفول

برآورد مخارج سفر به دزفول بستگی  به روش مسافرت شما دارد. وقتی مشخص کنید که با تور سفر می کنید یا به صورت شخصی، کدام وسیله حمل و نقل را در نظر دارید، بهتر می توانید هزینه سفر به دزفول را محاسبه کنید.

 

هزینه تور دزفول

تورهای گردشگری دزفول از تورهای طبیعت گردی تا تورهای دزفول گردی متنوع هستند. برای همین شما بر طبق علاقه و نوع توری که دوست دارید، می توانید سفر خود را برنامه ریزی کنید. تور دزفول از اهواز و تور تهران دزفول، طرفدار زیادی دارد. در ایام گرم سال به دلیل کاهش مسافرت، تورها قیمت پایینتری دارند. قیمت تور به عوامل مختلفی مانند فاصله مبدا شما تا دزفول، مدت تور، امکانات تور، محل اقامت و وسیله نقلیه تور بستگی دارد. قیمت متوسط تور دزفول از یک میلیون به بالاست.

 

سفر به دزفول با هواپیما

سفر هوایی بهترین راه رسیدن به دزفول است. فاصله تهران تا دزفول با هواپیما 461 کیلومتر است و حدود یک ساعت طول می کشد. قیمت بلیط هواپیما تهران دزفول از 700 هزار تومان به بالاست. ارزانترین بلیط هواپیما تهران دزفول را در اواسط بهار و پاییز خریداری کنید.

 

خرید بلیط هواپیما تهران دزفول یکی دیگر از خدمات تریپ است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به دزفول را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران دزفول را از مجموعه متنوع پرواز چارتر تهران به دزفول خریداری کنید.

 

سفر به دزفول با قطار

قیمت بلیط قطار تهران دزفول از 250 هزار تومان به بالاست. همه روزه عصر قطارهای دزفول حرکت دارند و مدت زمان سفر 16 ساعت است.

 

سفر به دزفول با اتوبوس

فاصله تهران تا دزفول با اتوبوس 667 کیلومتر است. این مسافت حدود 8 ساعت زمان می برد. قیمت بلیط اتوبوس تهران به دزفول 160 هزار تومان است.

 

سفر به دزفول با ماشین شخصی

برای رسیدن به دزفول شما می توانید از 2 مسیر مختلف اقدام کنید:

تهران، ساوه، بروجرد،خرم آباد - دزفول

تهران، قم، بروجرد،خرم آباد - دزفول

اگه فرصت کافی داشته باشید، بهتر است اول به اصفهان بروید و بعد از مسیر ایذه- شوشتر به دزفول سفر کنید.  

 

اقامت و هتل در دزفول

هزینه اقامت در دزفول بالا نیست و شما می توانید انواع اقامتگاه از هتل تا بومگردی را در دزفول پیدا کنید. قیمت هتل در دزفول بین 250 هزار تومان تا 450 هزار تومان متغیر است.

 

بهترین هتلهای دزفول

هتل آوان دزفول، هتل جهانگردی دزفول، هتل دز، هتل روناش دزفول و هتل آپارتمان آسمان جنوب دزفول

 

بومگردیهای دزفول

قیمت بومگردی در دزفول از شبی 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است. از بهترین اقامتگاههای بومگردی می توان به بومگردی مهر دزفول، بومگردی روستایی گشتاسب و بومگردی خانه پامنار اشاره کرد.

 

هزینه رفت و آمد در دزفول

قیمت تاکسی در دزفول به نسبت ارزان است. وسیله ای که به راحتی می توانید در دزفول پیدا کنید. در سطح شهر اتوبوس و مینی بوس نیز در دسترس است.

 

هزینه رستوران در دزفول

شما در دزفول می توانید انواع رستوران و فست فود با قیمت مناسب پیدا کنید. حتما غذاهای محلی دزفول مانند ماسووا، حشو، امگشت و قلیه ماهی را امتحان کنید. قیمت متوسط غذا در دزفول از 40 هزار تومان به بالاست.

 

بهترین رستوران های دزفول

رستوران ساحلی دز، رستوران زیگورات، رستوران شوادون و رستوران موزه آب

 

بهترین کافه های دزفول

کافه شانتی، کافه مادر، کافه نیتروژن و کافه هنرمندان

 

بهترین فست فود های دزفول

فست فود هلیا، فست فود دوک، فست فود بلوط و فست فود لیمو

 

راهنمای سفر به دزفول در سال ۱۴۰۰

غذاهای محلی دزفول را تجربه کنید.

 

سخن آخر

برای داشتن سفری آسوده و مطمئن قدم اول تهیه بلیط هواپیماست. تریپ بهترین سایت خرید بلیط هواپیما با قیمت ارزان است. خرید آنلاین از تریپ علاوه بر خرید راحت، تخفیف های ویژه ترانسفر فرودگاهی، ویزا و بیمه سفر به مشتریان ارایه می دهد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->