نجات مرد میانسال از چاله آسانسور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، پشت چراغ قرمز مراحل اداری ! سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه ته دیگ T ته خط سلامتی است خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید
سرخط خبرها

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

  • کد خبر: ۷۰۵۸۰
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه
شهر آلانیا شهری بسیار زیبا است که در دامنه رشته کوه های توروس قرار گرفته است که با باغ های لیمو و پرتغال محاصره شده است.

گزارش آگهی

تفریح و بازدید از دیدنی های آلانیا

شهر آلانیا شهری بسیار زیبا است که در دامنه رشته کوه های توروس قرار گرفته است که با باغ های لیمو و پرتغال محاصره شده است. آلانیا علاوه بر سواحل درجه یک مانند ساحل کلئوپاترا برای مهمانان خود طیف وسیعی از جاذبه های گردشگری رستوران ها و مراکز خرید را آماده کرده است تا گردشگران تور آلانیا بتوانند اوقات خوشی را در شهر سپری کنند.

 

 شهر آلانیا در قرن چهارم میلادی کشف شد اما امروزه تنها یک اثر از آن زمان به جای مانده است - دیواری از زمان حکومت بیزانس ها قرن ها پیش این دیوار به دور قلعه ای که در شهر آلانیا بوده است کشیده شده بود و طول این دیوار ۸ کیلومتر تخمین زده شده است. امروزه آن قلعه تبدیل به موزه باستانشناسی شده است و برج کیزیل کوله دارای چشم انداز خیره کننده ای به شهر آلانیا می باشد.

 

برای دهه های مختلف آلانیا به عنوان یک پایگاه برای دزدان دریایی مورد استفاده قرار می گرفته است و به همین دلیل است که امروزه توریست ها و گردشگران غارها و تونل های بسیاری را می توانند در شهر آلانیا ببینند که یکی از بی نظیرترین این غارها هار داملاتاش است اما یکی از عجیبترین و حیرت انگیزترین جاذبه های گردشگری آلانیا کشتی سازی می باشد که از دوران سلجوقیان به جای مانده است.

 

 این کشتی سازی به دستر سلطان علاالدین کیقباد ساخته شد که در شمال این کشتی سازی کتیبه ای قرار دارد و در کنار کتیبه یک مسجد از دیگر جاذبه های شهر آلانیا قطعاً برج قرمز با طول و ارتفاع ۳۰ متر در این شهر است که در سال ۱۲۲۶ به دستور سلطان کیقباد ساخته شد و اکنون برج سرخ به نماد شهر آلانیا تبدیل شده است.

 

غارهای آلانیا به طور گسترده ای شناخته شده اند، به ویژه مهمترین آنها - داملاتاش. دیواره ها و طاق های آن پوشیده از استالاکتیت ها و استالاگمیت های باستانی با رنگ های مختلف است که سن آنها بیش از 15000 سال است و هوای غار در حال بهبود است و به بهبودی از بیماری های مختلف تنفسی کمک می کند.



غار فسفریک
سطح فسفری طاقهای سنگی را می بینید و غار عاشقان افسانه ای را حفظ می کند که طبق آن دو انسان عاشقی که از آن عبور کرده اند برای همیشه کنار هم خواهند ماند.

همچنین می توان به ساحل رمانتیک کلئوپاترا ، واقع در دهکده incekum  اشاره کرد که از زیبایی فراوانی برخوردار است.

 

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

 

قلعه سرخ مقابل دریای مدیترانه

 

تجربه تفریحات هیجان انگیز در بدروم

بدروم که یک شهر ساحلی ترکیه است، برای گردشگران تجربه های منحصر به فردی را به جای می گذارد. اگر عاشق خرید کردن و عکاسی از مناظر زیبا هستید و از بازدید آثار تاریخی لذت می برید به شما تور بدروم را پیشنهاد می کنیم.

 

تفریحگاهای ساحلی،بازارهای محلی سنتی با انواع کالاهای متنوع، روستاهای قدیمی، آثار تاریخی کهن و به جای مانده از قرن 15، معابد، عکاسی از مناظر اطراف ساحل، تماشای ماهی ها و گوش دادن به امواج دریایی لاجوردی، غذاهای محلی رنگارنگ و خوش طعم، مساجد مختلف، تنها بخشی جزیی از جاذبه های توریستی بدروم در تور بدروم هستند.

 

از تفریحات بی نظیر بدروم حتما موارد زیر را در سفرتان تجربه کنید:

 

بهترین تفریحات در زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه

 

سواحل زیبای دریای اژه بدروم

تور قایق سواری Ozzlife

تور قایق سواری به عنوان جذاب ترین تفریح بدروم در میان گردشگران معرفی شده است. قایق سواری و یا شناور بودن با یک کروز در اطراف ساحل دیدنی بدروم، تماشای چشم انداز اطراف و لذت بردن از خوردن غذای خوش طعم به همراه نوشیدنی خنک بسیار لذت بخش است.

 

تور سواری با اسکوتر

تور سواری با اسکوتر جدیدترین و تعجب بر انگیزترین راه برای گردش در بدروم است که پر از هیجان و شادی برای کشف زیبایهای این مکان است. پس از دریافت اسکوتر به شما آموزشهای اولیه و نکات ایمنی گفته می شود و یک راهنما نیز شما را در مسیر هدایت می کند.راهنما یک فرد محلی است که با این منطقه آشنا است و از اطلاعات خود برای سرگرمی و آموزش و شادی بیشتر استفاده می کند.

 

ساحل  Yahsi

از میان تمامی سواحل بدروم، ساحل Yahsi یکی از بهترین سواحل است. بر روی یک صندلی راحت بنشنید، نوشیدنی خود را در دست بگیرید و اجازه دهید که نرمی ماسه های طلایی بی نظیر، صدای گوش نواز آب های روشن و کم عمق و نسیم خنک روح شما را نوازش دهد.در اطراف ساحل نیز اغذیه فروشیهایی وجود دارد که برای خرید هر آنچه در طول روز نیاز دارید کافی هستند.

 

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس مسافرتی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->