بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ
سرخط خبرها

فیلم «زالاوا» در جشنواره «ونیز» اکران می‌شود

  • کد خبر: ۷۵۱۳۳
  • ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
فیلم «زالاوا» در جشنواره «ونیز» اکران می‌شود
فیلم ارسلان امیری در اولین حضور جهانی‌اش در هفتاد و هشتمین فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز به عنوان یکی از هفت فیلم بخش رقابتی هفته منتقدین این فستیوال به نمایش در‌می‌آید.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری در اولین حضور جهانی خود، در هفتاد و هشتمین فستیوال بین‌المللی فیلم ونیز به عنوان یکی از هفت فیلم بخش رقابتی هفته منتقدین این فستیوال به نمایش در‌می‌آید.


این فیلم که به تهیه‌کنندگی‌ سمیرا و روح‌الله برادری در کردستان فیلمبرداری شده است، از تاریخ یک تا یازده سپتامبر با سه نمایش، برای جوایز سی و ششمین دوره هفته منتقدین فستیوال فیلم ونیز و جایزه‌ی شیر آینده‌ رقابت می‌کند. (منبع: سینمادیلی)

 

فیلم «زالاوا» با الهام از ماجرایی که در واقعی‌بودن آن تردید وجود دارد، ساخته شده است؛ ماجرایی که احتمالا نیمی از آن از نظر اهالی کردستان، واقعی و ترسناک است. اتفاقات فیلم در در دههٔ پنجاه خورشیدی روی می‌دهد و راوی اتفاقی است که مردم گمان می‌کنند به جن ارتباط دارد و باعث ترس آن‌‌ها شده است. رئیس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

 

این فیلم در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بهترین صدابرداری، بهترین نقش مکمل مرد، بهترین  کارگردانی فیلم اول و بهترین فیلمنامه شده بود.

 

منبع: سینمادیلی

 

کلوئی ژائو به جمع هیئت داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۱ پیوست + پوستر و فیلم افتتاحیه

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->