پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چالش عجیب تیم والیبال دختران مشهد در لیگ‌برتر

  • کد خبر: ۷۶۰۹۱
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
چالش عجیب تیم والیبال دختران مشهد در لیگ‌برتر
با فوت مالک باشگاه، قهرمان لیگ بلاتکلیف شد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ قهرمان مشهدی فصل پیش لیگ دسته‌یک والیبال بانوان امسال برای حضور در لیگ‌برتر با چالش عجیبی روبه‌رو شده است؛ فوت مالک تیم آریامقام باعث شد این تیم بدون حامی مالی بماند.
روز‌های پایانی بهمن ۹۹ بود که ۲ نماینده مشهد در آخرین مرحله نهایی لیگ دسته‌یک والیبال بانوان حضور داشتند. مشهد میزبان مرحله پایانی بود که درنهایت یکی از تیم‌های مشهدی جشن قهرمانی گرفت و دیگر تیم مشهدی با عنوان سومی لیگ را به پایان رساند. در این فصل ۴ تیم مشهدی حضور داشتند؛ آریا‌مقام، اشتادسازه، ابومسلم شهربهشت و استعدادپویا ۴تیم مشهدی بودند که در مرحله مقدماتی حضور داشتند که در ادامه ابومسلم و استعدادپویا حذف شدند و ۲ تیم دیگر به مراحل بعدی صعود کردند.


پایان دوری از لیگ‌برتر

به‌این‌ترتیب قرار شد مشهدی‌ها فصل آینده رنگ سوپرلیگ بانوان را بعد از سال‌ها غیبت ببیند و این خبر خوبی برای والیبالی‌ها بود. آریامقام پارس تیمی بود که قهرمان لیگ‌یک شد و به‌صورت مستقیم و مقتدرانه با پیروزی در همه بازی‌ها به لیگ‌برتر صعود کرد. در آن زمان هنوز فدراسیون تصمیم نگرفته بود که تیم سوم لیگ‌یک را نیز به لیگ‌برتر برساند، اما بعد از چند روز باشگاه اشتادسازه اعلام کرد که تیم والیبال این باشگاه که روی سکوی سوم قرار گرفته بود نیز در لیگ‌برتر فصل بعد حضور خواهد داشت و در لیگ‌برتر ۱۴۰۰ دونماینده از این شهر خواهیم داشت.


فصل گذشته لیگ‌برتر والیبال بانوان از آبان شروع شد و امسال نیز باید در پاییز منتظر شروع این رقابت‌ها باشیم و تیم‌ها حدود سه‌چهار ماه برای آمادگی زمان دارند. پس از سال‌ها دوری بانوان مشهدی از لیگ‌برتر قرار است طعم این رقابت‌ها را بچشند، اما در این فاصله زمزمه‌هایی درباره کناره‌گیری یکی از نمایندگان مشهدی شنیده می‌شود که با مشکلات مالی و حتی تسویه قرارداد‌های فصل پیش روبه‌رو بوده است.


بلاتکلیفی به‌دلیل فوت مالک باشگاه

فرشته رسول‌زاده که فصل گذشته هدایت تیم آریامقام پارس را برعهده داشت، در پاسخ به این شائبه اظهار کرد: هنوز چیزی برای ما نیز مشخص نیست و قرار است در ۲ هفته آینده تصمیم نهایی بگیریم.
او ادامه داد: مشکلی که اکنون با آن روبه‌رو هستیم، بحث اسپانسری است و برای حضور در لیگ‌برتر فصل بعدی هنوز حامی مالی نداریم. اسفند ۹۹ بعد از قهرمانی در لیگ‌یک مالک آریامقام فوت کرد و به همین دلیل به مشکل برخوردیم. شاید در آینده هیئت‌مدیره تصمیم بگیرد تیم را در لیگ‌برتر حمایت کند، اما فعلا چیزی مشخص نیست.


شاید دوباره در لیگ‌یک باشیم

سرمربی تیم لیگ‌برتری مشهد درباره برنامه این تیم و قرارداد برخی بازیکنان از سال گذشته برای حضور در این تیم تأکید کرد: برای لیگ‌برتر از سال قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم و حتی برنامه ما حضور در آسیا بود، اما به مشکل برخوردیم. فعلا تیم‌های لیگ تمریناتشان را آغاز نکرده‌اند، اما شاید با گذشت زمان بازیکنانی که با ما بوده‌اند با پیشنهاد‌های بهتری روبه‌رو شوند.


رسول‌زاده خاطرنشان کرد: از شهریور احتمالا فدراسیون فراخوان حضور در لیگ‌برتر را اعلام کند و تا آن زمان ما نیز تکلیف تیم را مشخص خواهیم کرد. احتمال می‌رود در دی مسابقات برگزار شود. احتمالا اگر برای حضور در لیگ‌برتر به نتیجه نرسیم و حامی مالی مشخص نشود، دوباره امسال نیز در لیگ دسته‌یک به میدان برویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->