نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

فرش‌آرا در خط آغاز لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۶۴۶۸
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
فرش‌آرا در خط آغاز لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۰
لیگ‌برتر فوتسال از امروز شروع می‌شود و فرش‌آرا در یازدهمین فصل پی‌درپی حضور در رقابت‌ها از فردا به میدان می‌رود.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سوت آغاز لیگ‌برتر فوتسال در سالی که قرار است هیجان جام‌جهانی هم میهمان خانه‌های فوتسال‌دوستان شود، از امروز بعدازظهر به‌صدا درمی‌آید و قهرمان چهارباره لیگ‌برتر در سال‌های اخیر باید در بازی افتتاحیه از ساعت ۱۸ در تبریز به‌مصاف زندی‌بتن کلاردشت برود. دیداری که رسما آغاز یک هیجان تازه برای آن‌هایی است که با توپ فوتسال و سالن‌هایش خو گرفته‌اند. دراین‌میان تیم فرش‌آرا که امسال یازدهمین حضور پیاپی‌اش را در این مسابقات تجربه خواهد کرد، چندی است تمرینات پیش‌فصل را آغاز کرده و حالا همه‌چیز مهیای یک حضور دوباره است. فرش‌آرا سال گذشته، فصلی پرفرازونشیب را سپری کرد و درنهایت توانست به رتبه چهارمی لیگ‌برتر برسد و از رفتن روی سکو باز بماند. فرشی‌ها بعد از آن در اولین اقدام به تمدید قرارداد مجید مرتضایی، سرمربی‌شان، اقدام کردند و بعدهم با حفظ برخی بازیکنان اصلی تیم و جذب چند بازیکن جدید کارشان را برای فصل پیش‌رو آغاز کردند. نماینده استانمان فردا در گام اول باید در کرمان به‌مصاف تیم فولاد زرند ایرانیان برود. این بازی از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

 

رفت‌وآمد‌های فرش پیش از لیگ

نماینده مشهد برای فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال ۶ بازیکنش را از دست داده است. بهمن جعفری، علی ابراهیمی، علی رستمی، مجید خزایی و امین مجیدی‌پور بازیکنانی هستند که در نقل‌وانتقالات از فرش‌آرا جدا شدند که مجید مرتضایی، برای پرکردن جای خالی آن‌ها ۳ بازیکن را جذب کرد. سینا ممبینی، میلاد قنبرزاده و محمدرضا رحمانیان ۳ بازیکنی هستند که به جمع مشهدی‌های لیگ‌برتر اضافه شدند. به‌این‌ترتیب فرش‌آرا مطابق رویه هرسالش تغییرات عمده‌ای در شالکه خود داشته و با شرایط جدیدی قرار است لیگ را که دوباره در یک گروه برگزار می‌شود، آغاز کند. البته نماینده مشهد در فهرستش هنوز جای خالی دارد و به‌احتمال خیلی زیاد مرتضایی چند بازیکن دیگر را هم تا پایان هفته چهارم به ترکیبش اضافه می‌کند.


جدال با تیم تازه‌وارد

فولاد زرند ایرانیان، حریف فردای فرش آرا، تیمی تازه‌وارد به لیگ‌برتر فوتسال است که اگرچه سرمایه‌گذاری خوبی کرده و حتی ۲ بازیکن مشهدی یعنی رحمان سارانی و ابوالفضل مینوئی را هم به خدمت گرفته، به هر تقدیر تیمی است که هنوز عرق صعودش به لیگ‌برتر خشک نشده است. نماینده کرمان در لیگ دسته‌یک توانست با صعود به فینال مسابقات حضورش را در لیگ‌برتر قطعی کند، اما در فینال قافیه را به زندی بتن کلاردشت باخت و در ضربات پنالتی شکست خورد تا از بالابردن جام قهرمانی لیگ دسته‌یک باز بماند.


مرتضایی: می‌خواهیم از فصل قبل بالاتر باشیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در یازدهمین حضور این تیم در لیگ‌برتر کار سختی در پیش دارد. مجید مرتضایی که در این سال‌ها همیشه به‌دلیل نرسیدن به سکو‌های اول تا سوم لیگ‌برتر مورد هجمه منتقدانش بوده است، درباره فصل جدید لیگ‌برتر فوتسال و هدف‌گذاری تیمش گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این فصل از سال قبل در جایگاه بالاتری قرار بگیریم، ولی قطعا در این مسیر کار سختی داریم. از الان نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و باید وارد مسابقات شویم و ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود. مرتضایی درباره بازگشت لیگ‌برتر فوتسال به‌حالت تک‌گروه اظهار کرد: به‌نظرم این بهترین شکل برگزاری مسابقات است. در همه‌جای دنیا همین‌طور است که تیم‌ها در ۲ مرحله گروهی و بعد هم پلی‌آف بازی می‌کنند.
 
سال گذشته ۲ گروه‌بودن کار را سخت کرده بود. وی تصریح کرد: به‌نظرم امسال یکی از مهیج‌ترین فصول فوتسال ایران است. امسال دستمزد بازیکنان افزایش یافته است و لیگ‌یکی‌های تازه‌وارد هم هزینه‌های هنگفتی کردند و فکر می‌کنم امسال حال فوتسال خوب خواهد بود. مرتضایی با اشاره به برگزاری جام‌جهانی و تأثیرش بر لیگ اذعان کرد: برگزاری جام‌جهانی سبب خواهد شد چند هفته ابتدایی کیفیت لیگ پایین بیاید، زیرا بازیکنان با احتیاط بیشتر بازی می‌کنند و ملی‌پوشان می‌خواهند خودشان را برای تورنمنت بزرگ حفظ کنند. اما بعد از جام‌جهانی به‌نظرم دوباره تیم‌ها خطرناک می‌شوند و شرایط متفاوت خواهد شد.


لیگ‌برتر فوتسال و مسئله تیم دوم مشهد

درحالی‌که امروز لیگ‌برتر فوتسال رسما آغاز خواهد شد، هنوز تکلیف نماینده دوم مشهد در لیگ‌برتر قطعی مشخص نیست. شنیده‌ها حاکی از آن است که دیدار تیم‌های راگا و منصوری‌قرچک که بنا بود نماینده دوم شهر مشهد به‌جای قرچک در این بازی حاضر شود، به تعویق خواهد افتاد. همچنین گفته شده ممکن است در آستانه شروع لیگ تغییرات مالکیتی هم در تیم دوم شهر مشهد به وجود بیاید. با این‌همه مجید مرتضایی، سرمربی فرش‌آرا از حضور یک تیم دیگر از مشهد در لیگ‌برتر استقبال کرد و گفت: این اتفاق به‌نفع فوتسال مشهد است. دست‌کم داستان این است که هزینه رفت‌وبرگشت ما در یک بازی لیگ کم می‌شود. وی افزود: حضور یک تیم دیگر در فوتسال مشهد سبب می‌شود که در کنار رفاقت‌ها، رقابت‌ها هم دوباره ایجاد شود و همین به‌سود فوتسال مشهد خواهد بود. حضور ۲ تیم از مشهد در لیگ‌برتر فوتسال، به فوتسال شهر مشهد کمک خواهد کرد و موجب پیشرفت آن خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->