نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

هیاهوی یک نیم‌روز

  • کد خبر: ۷۶۵۴
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۳
هیاهوی یک نیم‌روز
همه چیز درباره ماجرای جدایی گل محمدی از شهرخودرو؛ خبری که صبح دیروز مطرح و عصر تکذیب شد

سینا شکور - حالا دقیقا ۵۰۸ روز است که از حضور یحیی گل‌محمدی در مشهد و هدایت تیم شهرخودرو یا همان پدیده سابق می‌گذرد؛ ۵۰۸ روزی که مهم‌ترین ثمره‌اش چهارمی در لیگ برتر هجدهم و نخستین صعود یک تیم خراسانی به جام باشگاه‌های آسیا بود و حالا نیز در لیگ نوزدهم، قرارگرفتن در بین ۳ تیم بالای جدول تا هفته هشتم. نتایجی که به گواه کارشناسان تا همین‌جا هم در تاریخ فوتبال خراسان سابقه نداشته است؛ اما این نتایج خوب، هیچ‌وقت باعث عدم بروز حواشی برای نماینده فوتبال خراسان و البته سرمربی آن نشده است. یحیی گل‌محمدی از زمان حضورش تا امروز چندین بار خبر کناره‌گیری‌اش از تیم شهرخودرو نقل محافل ورزشی بوده است و در آخرین ورژن نیز روز گذشته خبر قهر او بار دیگر منتشر شد؛ اما این‌بار خبر قهر یا جدایی گل‌محمدی از تیمش با فصل قبل کاملا متفاوت است، چراکه او در فصل قبل به‌دلیل ناراحتی از کمبود امکانات، بلاتکلیفی مالکیت تیم و نبود بودجه مناسب شِکوه داشت، ولی در فصل جدید همه آن مشکلات حل شده است و یحیی بهانه‌ای برای قهرکردن نداشته است (!) پس انتشار خبر جدایی احتمالی او از شهرخودرو که خیلی دیر تکذیب شد، چه سرمنشائی دارد؟


اول: رقابت بر سر چوچو
مهم‌ترین موضوع درخصوص شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی که در این چند روز خیلی مطرح شد، بحث دخالت‌های مالک این باشگاه است؛ موضوعی که درخصوص حضور بازیکن خارجی این تیم یعنی کارلوس چاوریا، ملقب به چوچو، خیلی نمود پیدا کرد و در همین بازی آخر شهرخودرو نیز گل‌محمدی در کنفرانس خبری‌اش با کنایه از او حرف زد. بازیکن نیکاراگوئه‌ای شهرخودرو در نیم‌فصل دوم فصل گذشته به این تیم آمد؛ اما گل‌محمدی در پایان فصل چندان از او رضایت نداشت و چندبار هم در مصاحبه‌های خرید‌های تیمش در پیش از فصل جدید، از چوچو به‌عنوان بازیکن مازاد تیمش یاد کرد، اما اصرار حمیداوی، مالک باشگاه، گویا باعث ماندگاری‌اش در لیگ نوزدهم شد. بااین‌حال گل‌محمدی در فصل جدید تا همین‌جای لیگ هم چندان از او استفاده نکرده است تا دراین‌خصوص شایعه دخالت حمیداوی در کار گل‌محمدی قوت بگیرد؛ هرچند هیچ‌وقت تأیید نشد. شکست شهرخودرو مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی و کناررفتن این تیم از ماراتن حذفی، دوباره آتش اختلافات را بیش ازپیش کرد و حتی کار به جایی رسید که مالک باشگاه پیش از بازی با ذوب‌آهن خبر قهرش از تیم را مطرح کرد که البته خیلی سریع و به‌صورت خودجوش از روی چند خبرگزاری منتشرکننده، پاک شد!

دوم: پیشنهاد از ذوب و پرسپولیس
در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره شد، موضوع دیگری هم در شایعه کناره‌گیری گل‌محمدی از شهرخودرو نقش داشته و آن گویا پیشنهاد ۲ باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس به گل‌محمدی بوده است. موضوع پرسپولیس که البته پیش از شروع رقابت‌های لیگ نوزدهم شکل گرفته بود؛ اما پافشاری مدیران شهرخودرو باعث شد تا یحیی لیگ نوزدهم را بازهم در مشهد آغاز کند. حالا با گذشت چندین هفته از لیگ برتر و عدم کسب نتایج مورد وثوق هواداران پرسپولیس و رضایت‌نداشتن از عملکرد کالدرون، گویا مدیران پرسپولیس دوباره به فکر یحیی گل‌محمدی افتاده‌اند تا او را حداقل برای نیم‌فصل دوم به تیمشان بکشانند. مورد دوم پیشنهاد به گل‌محمدی از اصفهان آب می‌خورد؛ جایی که علیرضا منصوریان در تیم سابق یحیی یعنی ذوب‌آهن نتوانست نتایج خوبی را به دست آورد و حتی با شعار‌های اصفهانی‌ها در ورزشگاه فولادشهر روبه‌رو شد. حالا گفته می‌شود مدیران ذوب‌آهن بعد از پیروزی یحیی مقابل تیم سابقش، به او پیشنهاد هدایت تیمشان را داده‌اند؛ اما تأکید کرده‌اند تا زمان فسخ قراردادش با شهرخودرویی‌ها نباید موضوع را رسانه‌ای کند تا مشکلی در این راه به وجود نیاید؛ هرچند خبر دیروز رسانه‌ها مبنی بر کناره‌گیری یحیی از شهرخودرو، این موضوع را حسابی تحت‌الشعاع قرار داد.

سوم: یحیی می‌ماند؟!
خبر کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از تیم شهرخودرو نه خیلی زود که اتفاقا خیلی دیر (حدود ۶ ساعت بعد از انتشار خبر اولیه) ازسوی خود یحیی و البته در سایت رسمی باشگاه شهرخودرو تکذیب شد تا شایعه کناره‌گیری او فعلا از اذهان دور شود، اما پرونده‌اش باز بماند. همین دیرتکذیب‌کردن یحیی و سایت باشگاه، نشان می‌دهد در واقعیت، اختلافاتی بین سرمربی تیم شهرخودرو و مدیران این باشگاه وجود داشته است. گفته می‌شود این اختلافات دیروز و در جلسه‌ای حضوری بین حمیداوی و گل‌محمدی به پایان رسیده و فعلا رفتن گل‌محمدی از شهرخودرو تبدیل به آتش زیر خاکستر شده است. تمرینات شهرخودرو نیز حالا قرار است از فردا در مشهد دوباره کلید بخورد و گل‌محمدی نیز در تمرینات حضور پیدا کنداما واضح و مبرهن است که ماجرای یحیی با شهرخودرو تمام نشده و آتش زیر خاکستر است. شایعه‌ای که دیروز صبح در شهر پیچید و غروب نشده تکذیب شد همچنان پایانی باز دارد که بایدمنتظر ماند تا زمان، درباره چگونه تمام شدن آن حکم بدهد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->