گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رستگاری شهرخودرو در فولادشهر

  • کد خبر: ۷۴۷۶
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
رستگاری شهرخودرو در فولادشهر
شاگردان گل‌محمدی با شکست دادن ذوب‌آهن در کورس بالانشینان جدول باقی‌ماندند

مرتضی اخوان - هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برای نماینده استان با یک پیروزی شیرین دیگر همراه شد. تیم یحیی گل‌محمدی که بعد از شکست در جام حذفی در شوک فرو رفته بود، در نبرد دشوار این هفته‌اش برابر ذوب‌آهنِ زخمی و بحران‌زده، کار سختی را در پیش داشت. بااین‌همه گل‌محمدی به همان ۱۱ مرد ترکیب ابتدایی دیدار با نفت مسجدسلیمان در جام حذفی اعتماد کرد؛ تدبیری که شاید در ابتدا کمی عجیب و دوراز‌ذهن به نظر می‌رسید. شهرخودرویی‌ها بازی را بد شروع کردند تا همه به تدبیر به‌کارگیری ترکیب بازنده در نبرد بزرگ خارج از خانه شک کنند. باوجود‌این دقیقه ۳۰ دیدار برای مردان شهرخودرو نقطه عطفی بود؛ جایی که مصدومیت محمدعلی فرامرزی، دفاع چپ عنابی‌پوشان، فرصتی طلایی برای یک تغییرتاکتیک ناخواسته شد، تغییری که روند بازی را به سود تیم یحیی گل‌محمدی عوض کرد. گل‌محمدی که چند دیداری بود فرشاد فرجی را که ذاتا یک دفاع وسط است، به‌عنوان دفاع راست به کار می‌گرفت و به طرز عجیبی اعتقادی برای بازی‌دادن به محمد آقاجانپور، مدافع راست ملی‌پوشش در تیم ملی امید نداشت، با این مصدومیت ناخواسته مجبور شد آقاجانپور جوان و باانگیزه را به زمین بفرستد. اما نقطه کلیدی تغییرات در ترکیب شهرخودرو، بردن فرشاد فرجی به قلب خط دفاعی در کنار مرادمند و البته به‌کارگیری علی نعمتی در پُست مدافع چپ به‌جای فرامرزی مصدوم بود؛ تدبیری که به‌درستی اتخاذ شد تا شهرخودرو به تعادل و هارمونی مطلوبی در هر ۲ سمت زمین برسد. موج حملات مشهدی‌ها از جناح چپ و راست بعد از این تغییرات به‌شکلی بود که در دقیقه ۳۵ بازی ۲ بار دروازه ذوبی‌های اصفهان به‌شدت تهدید شد؛ یک‌بار روی ارسال از جناح راست و ضربه سر محمدحسین مرادمند و بار دیگر روی پاس عرضی از جناح چپ و شوت اکبر صادقی. اتفاقاتی که خون تازه‌ای در رگ‌های شهرخودرویی‌ها دواند. شهرخودرو در ادامه مسابقه به‌ویژه بعد از به‌ثمر‌رساندن گل بازی و در نیمه دوم تحت فشار حملات احساسی اصفهانی‌ها قرار گرفت؛ اما توانست با حفظ هارمونی جناح چپ و راست دفاعی، مانع ضربه نهایی سبز‌های اصفهان شود.


درخشش ستاره‌ها در روز جنگ جوان‌ها
ستاره جوان گوش راست شهرخودرو که در تیم ملی امید هم جایگاه ثابتی دارد، در همان دقایق ابتدایی ورودش به میدان چیزی نمانده بود روی نفوذ مهاجم ذوب‌آهن مرتکب خطای پنالتی شود؛ اما بااین‌حال نمایش جنگجویانه‌تر و به‌شدت هوشمندانه‌تری از جانشینش در این پُست داشت. آقاجانپور چندهفته‌ای نیمکت‌نشین فرشاد فرجی بود که از همان ابتدای لیگ برای پُرکردن جای خالی احتمالی مرادمند و نعمتی در قلب دفاع به کار گرفته شده بود، اما با مصدومیت محمدی‌مهر و حضور آقاجانپور در اردوی تیم ملی امید به‌یک‌باره به دفاع راست ثابت عنابی‌ها تبدیل شد. بااین‌همه او و رضا صدری، دیگر جوان مشهدی شهرخودرو، که در نیمه دوم به جای سعید صادقی به میدان آمد، توانستند نمایش پُرانرژی و تحسین‌برانگیزی داشته باشند. در سوی دیگر این ستاره‌های شهرخودرو بودند که برخلاف عملکرد ضعیفشان در دیدار جام حذفی توانستند در مواقع لزوم با پاس‌های بموقع و استفاده از خلاقیت فردی، نبض بازی را برای تیمشان به تپش درآورند. حرکت زیبای سروش رفیعی از جناح راست و ارسال دقیق او با ضربه سر مطمئن امین قاسمی‌نژاد، صحنه گلی را برای تیم مشهد خلق کرد که ۳ امتیاز واجب‌تر از نان شب را به حساب آن‌ها واریز کرد.

بند کفش جنجالی رحمتی و شعار علیه منصوریان
حواشی دیداری که یک‌سرش علیرضا منصوریان و سر دیگر آن سیدمهدی رحمتی باشد، همیشه به رابطه تیره‌وتار این دو نفر برمی‌گردد. از جالب‌ترین قاب‌های ثبت‌شده در دیدار شب گذشته شهرخودرو و ذوب‌آهن، صحنه بستن بند کفش‌های سیدمهدی رحمتی توسط داور پشت دروازه بود! صحنه‌ای که با اعتراض منصوریان روی نیمکت ذوب‌آهن و البته لبخند‌های تلخ او همراه بود. از طرفی رحمتی هم با یکی‌دو واکنش دیدنی در این بازی به‌نوعی پاسخ منصوریان را داد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. در پایان بازی هم هواداران ناراضی ذوب‌آهن که از نتایج تیمشان عصبانی بودند، علیه منصوریان شعار دادند.

گل‌محمدی: پیروزی مهمی برابر ذوب‌آهن به دست آوردیم
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از برتری ارزشمند خارج از خانه برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: از این برد خوش‌حالم. بازی خیلی مهمی برای ما بود. با توجه به اینکه دوست نداشتیم خارج شویم هدف ما کسب ۳ امتیاز بود؛ هرچند با سختی به آن رسیدیم. بازی شاید آن جذابیت روی زمین و ایجاد موقعیت را نداشت، اما در هر صورت هر ۲ تیم انگیزه داشتند و فکر می‌کنم همین باعث شده بود که احساسات بر مسائل فنی غلبه کند. یحیی گل‌محمدی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی فیزیکی و سختی باشد. خوشبختانه بازیکنان ما کم نیاوردند و در دوئل‌ها پیروز بودند و درمجموع بازی کم‌اشتباهی را انجام دادیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->