سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

شهر‌های معروف ترکیه برای سفر کدامند؟

  • کد خبر: ۷۶۹۲۱
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
شهر‌های معروف ترکیه برای سفر کدامند؟
از شهر‌های معروف ترکیه می‌توان به استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم و کوش آداسی اشاره کرد. اما شهر‌های دیگر که معروف هستند، اما ممکن است در بین ایرانیان شناخته شده نباشند، شامل شهرهای: مارماریس، آنکارا، آلانیا، دیدیم، چشمه، ترابزون و... هستند.

گزارش آگهی

شهرهای معروف ترکیه بسیار زیاد هستند. زیرا هر کدام از شهرهای ترکیه جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده اند و یا جمعیت بالایی دارند.

 

این شهرها امکانات بالایی دارند و سالانه توریست های زیادی را می پذیرند. همچنین می توان گفت شهرهای ترکیه از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایرانیان هستند. زیرا کشور ترکیه در همسایگی ایران قرار دارد و هزینه رفت و آمد کم تری برای گردشگران ایرانی دارد. همچنین ایرانیان نیازی به اخذ ویزا برای ورود به این کشور ندارند. در ادامه این شهرهای مشهور را بررسی خواهیم کرد.

 

شهرهای معروف ترکیه برای سفر

از شهرهای معروف ترکیه می توان به استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم و کوش آداسی اشاره کرد. اما شهرهای دیگر که معروف هستند اما ممکن است در بین ایرانیان شناخته شده نباشند، شامل شهرهای: مارماریس، آنکارا، آلانیا، دیدیم، چشمه، ترابزون و... هستند که آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تمامی این مسیرها، تورهای مسافرتی برگزار می کند.

 

هرکدام از این شهرها از شهرهای گردشگرپذیر ترکیه هستند. بنابراین می توانید بهترین هتل ها و بهترین تفریحات را در آن ها پیدا کنید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

شهر استانبول از شهرهای معروف ترکیه

استانبول معروف ترین شهر ترکیه و همچنین توریستی ترین شهر این کشور است. شمار گردشگران این شهر به طور سالانه به میلیون ها نفر می رسد. دلیل آن این است که این شهر جاذبه های تاریخی و فرهنگی و طبیعی بسیار زیادی دارد. این شهر بین دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و به دو بخش تقسیم شده است. گفتنی است که بیشتر جاذبه های گردشگری این شهر در قسمت اروپایی آن قرار دارد.

 

جاذبه های گردشگری معروف استانبول، مسجد ایاصوفیه، کاخ دولما باغچه، کاخ توپکاپی، خیابان استقلال، میدان تکسیم، تنگه بسفر و... هستند.

 

شهر‌های معروف ترکیه برای سفر کدامند؟

نمایی از شهر استانبول ترکیه

 

شهر آنتالیا از شهرهای معروف ترکیه

آنتالیا از شهرهای ساحلی و معروف ترکیه است و در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. این شهر به خصوص در فصل تابستان پر از گردشگر و توریست می شود. به همین علت در این شهر هتل های 5 ستاره زیادی را می توانید پیدا کنید. هتل های با کیفیت آنتالیا، از ساحل اختصاصی، استخر و بسیاری از موارد دیگر برخوردارند.

آنتالیا رستوران های مجلل و سواحل متعددی دارد. از جمله مناطق معروف آنتالیا می توان به لارا، بلک، کمر و... اشاره کرد.

 

شهر کوش آداسی از شهرهای معروف ترکیه

شهر کوش آداسی یا شهر پرنده د سواحل دریای اژه قرار دارد. این شهر ساحلی از تمام کشورهای دنیا توریست و گردشگر می پذیرد. در ماه های گرم سال به دلیل افزایش گردشگران قیمت های آن به سایر فصول بیشتر است. این شهر هم مانند سایر شهرهای ترکیه جاذبه های گردشگری زیادی دارد.

جزیره کبوتر، قلعه کوش آداسی، بندرگاه، شهر باستانی افسوس و سواحل زیبا از جمله جاهای دیدنی کوش آداسی هستند. از پرطرفدارترین تفریحات کوش آداسی نیز می توان به پارک آبی آکوا فانتزی و پارک آبی آدالند اشاره کرد.

 

شهر آنکارا از شهرهای معروف ترکیه

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و بیش از پنج میلیون جمعیت دارد. این شهر تلفیقی دنیای مدرن و سنتی را به شما ارائه می دهد. اگرچه ساختمان های مدرنی را ممکن است در شهر مشاهده کنید، اما پیشینه تاریخی این شهر بسیار زیاد است. بسیاری از افراد برای امور اداری و مراجعه به سفارت ها به آنکارا سفر می کنند. اما این شهر جاذبه های گردشگری زیادی دارد که با تور آنکارا می توانید آن ها را تجربه کنید. از جمله جاذبه های گردشگری آنکارا می توان به آرامگاه آتاتورک، مسجد کوجاتپه، موزه تمدن آناتولی و برج آتاکوله اشاره کرد.

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور ارزان آنکارا شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به آنکارا تجربه نمایید. آژانس هواپیمایی مهرپرواز قیمت های مختلفی از تور آنکارا هوایی و زمینی را به شما گردشگران عزیز ارائه می دهد که با توجه به بودجه و سلیقه مورد نظرتان بهترین انتخاب را در رزرو و یا خرید تور آنکارا داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت تور آنکارا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. اما اگر به دنبال تور ارزان آنکارا هستید میتوانید با متخصصین تور آنکارا در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید.

 

شهر‌های معروف ترکیه برای سفر کدامند؟

چشم اندازی از شهر آنکارا

 

شهر دیدیم از شهرهای معروف ترکیه

دیدیم یک شهر محبوب ساحلی کوچک در استان آیدین در منطقه اژه ترکیه است که با تور دیدیم می توانید به آن سفر کنید. شهر دیدیم دارای مساحتی در حدود 123 کیلومتر مربع و محل قرار گیری محوطه باستانی مذهبی دیدیما در ترکیه است. شهر دیدیم به همراه ساحل آلتین کوم، در سواحل اژه ترکیه قرار دارند که هر دو دارای سواحل باکیفیت، تاریخی باستانی، کوهستان ها و دریاچه هایی داخل خود می باشند البته نباید فراموش کرد که دیدیم دارای شب های زنده در کنار دریا می باشد. سفر به دیدیم انتخابی محبوب نزد زوج ها و خانواده ها می باشد زیرا سواحل دیدیم مناسب برای کودکان است.

شهر دیدیم ریشه های تاریخی زیادی دارد و یک مکان مهم باستانی است که با ویرانه های معبد یونان باستان آپولو جذابیت درخشانی پیدا کرده است. سواحل اژه در شهر دیدیم بسیار آرام و گرم است و کودکان و علاقمندان به ورزش های آبی را به سمت خود جذب می کند. در قسمت مشرف به دریا بارها و رستوران های بسیار زیادی وجود دارند که غذاها و نوشیدنی های انگلیس و محلی را سرو می کنند. چنانچه این شهر زیبا و فوق العاده را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، به طور حتم سفری پر از هیجان و سرشار از لذت و خاطرات به یاد ماندنی را با آفر تور دیدیم تجربه خواهید کرد.

 

شهر‌های معروف ترکیه برای سفر کدامند؟

شهر ساحلی دیدیم در ترکیه

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->