واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های موجود سال ۲۰۲۱ همراه با جدیدترین آپدیت قیمت

  • کد خبر: ۷۷۰۵۷
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
پرفروش‌ترین تلویزیون‌های موجود سال ۲۰۲۱ همراه با جدیدترین آپدیت قیمت
درسال ۲۰۲۱ میلادی تلویزیون‌های زیاد و مختفی و همچنین با امکانات متفاوت وارد بازار شده است که در این بین نام سه برند بسیار به چشم می‌خورد یعنی سونی - ال جی - سامسونگ.

گزارش آگهی

درسال 2021 میلادی تلویزیون های زیاد و مختفی و همچنین با امکانات متفاوت وارد بازار شده است که در این بین نام سه برند بسیار به چشم می خورد یعنی (سونی - ال جی - سامسونگ) که طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا از هرکدام مارک پرفروش ترین مدل آن را معرفی میکنیم که در ادامه به معرفی مختصری از آن ها خواهیم پرداخت ، پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

1-تلویزیون سونی X8500J

تلویزیون سونی 55X8500J یک تلویزیون هوشمند است؛ طبق عادت دیرینه سونی سیستم عامل Android در این تلویزیون جا خوش کرده است که با 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه است؛ اما این تمام ماجرا نیست و سونی X8500J یک تلویزیون هوشمند معمولی نیست! پشتیبانی از قابلیت جستجوی صوتی (Voice Search )، نت فلیکس و یوتیوب، فروشگاه گوگل پلی ( Google Play Store )، دستیارهای صوتی گوگل و Alexa، اشتراک گذاری از طریق Apple AirPlay و Chromecast و سازگاری با Google Home از جمله امکانات اسمارت این تلویزیون هستند که با استفاده از آن ها می توانید در دنیای جدید تکنولوژی سیر کنید.

 

طراحی تلویزیون سونی X8500J

ظاهر هر وسیله ای از دید ما بسیار مهم است و اهمیت بسیار زیادی به آن می دهیم، چون دکوراسیون خانه و پذیرایی را به کل تغییر می دهد تلویزیون با کیفیت سونی با طراحی بسیار شیک و زیبا و بی نهایت ظریف جلوه ای خاص و ناب به منزل شما می بخشد. شرکت سونی در این مدل تلویزیون تمام تمرکز و حواس خود را روی  طراحی  صفحه نمایش آن  قرار داده است و ضخامت بسیار کمی را برای فریم و قاب دور تلویزیون در نظر گرفته است، این ضخامت کم باعث شده دید صفحه نمایش آن تمام صفحه و بی نظیر ایجاد شود. در پشت پنل این جعبه جادویی یک جایگاه برای درگاه های ارتباطی قرار گرفته است که ظاهری مرتب و بدون شلختگی را به تلویزیون می دهد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون X8500J

با تلویزیون های سونی، هر آنچه که تماشا می کنید با جزئیات و شفافیت تمام همراه است و وضوح هر عکس به طور کامل پردازش شده است. تلویزیون سونی X8500J مبتنی بر رزولوشن فورکی طراحی شده و این یعنی دیگر با کیفیت تصویرهای کدر و پایین خداحافظی می کنید! محتوای تصویری در این تلویزیون بر روی یک پنل با نور صفحه Direct LED ارائه می شوند که این روشنایی کامل صفحه را تامین می سازد. لازم به یادآوری است که رزولوشن در کیفیت فورکی 3840 × 2160 پیکسل است و X85J این وضوح بالا را برای تمامی محتوای تصویری مانند عکس و ویدیو و حتی محتوای قدیمی و از قبل ضبط شده نیز به کار می گیرد.

 

قابلیت تلویزیون هوشمند X8500J

تلویزیون  اسمارت سونی بدون شک، از نظر امکانات هوشمند و کارایی های بالا بسیار دست پر می باشد، زیرا برای استفاده راحت تر از یک تلویزیون باید به ویژگی های مهم دیگری نیز توجه کنید از جمله سیستم عامل آن و برنامه ها و ویژگی هایی که استفاده نمودن از آن کارایی تلویزیون را بسیار سهل و آسان می کنند. سونی از سیستم عامل اندروید برای تلویزیون جدید خود استفاده کرده است. همانطور که همه می دانید سیستم عامل اندروید به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین  سیستم عامل‌های مهم در میان مردم  شناخته شده می باشد که برای این ال ای دی سونی طراحی شده است تا دسترسی به هر چیزی را برای کاربران و علاقه مندانش راحت و لذت بخش کرده باشد.

 

 

2-تلویزیون ال جی NANO86 2021

ال جی در سال 2021 تلویزیون های با فناوری نانوسل را با همان نامگذاری سال قبل وارد بازار کرده است که تشخیص ان ها از مدل های دیگر تا حدودی گیج کننده است. برای نمونه در سال 2020 تلویزیون nano86 در بازار موجود بود و در سال 2021 هم این تلویزیون با نام nano86 وارد بازار شده است. تلویزیون 55 اینچ nano86 در سال 2021 در اختیار کاربران قرار گرفته است و این تلویزیون تفاوت هایی را از نظر ویژگی های هوشمند، طراحی و یا کیفیت راب مدل سال قبل دارد. بیشتر در بازار این تلویزیون به نانو 86 مدل 2021 معروف است. در این تلویزیون ال جی از پردازنده هوشمند آلفا نسل چهارم استفاده کرده است که به نظر می رسد شبکه های عصبی با ارایه ای کاربردی تر تصویر را پردازش کنند. قیمت تلویزیون ال جی نسبت به رقبا باتوجه به امکانات و کیفیتی که دارد بسیار مناسب می باشد.

 

طراحی تلویزیون ال جی نانو86

طراحی تلویزیون های امروزه باید به گونه ای باشد که نظر هر فرد را به سمت خود جذب کند. تلویزیون ال جی NANO86 از تلویزیون های مدرن می باشد که علاوه بر قابلیت ها و فناوری های پیشرفتهای که دارد، دارای طراحی زیبا و مینیمالستی است که غیر از تلویزیون می توانید آن را به دیوار متنصل کنید و به جای یک آثار هنری از آن استفاده کنید. برای جلوگیری از حواس پرتی افراد هنگام نگاه کردن به تلویزیون از فریم بسیار باریک و ظریفی استفاده کرده اند که جذابیت این نمایشگر را چند برابر کرده است. دارای پایه ی مرکزی هلالی شکل است که استوار بودن تلویزیون را در جای خود تضمین می کند. تمامی درگاه ها و مکان اتصالات را در پشت تلویزیون قرار داده اند تا نمای زیبای تلویزیون را نامرتب نکنند.

 

با توجه به زیبایی شناسی و معماری داخلی خانه ها، مدل نانوسل NANO86 را طوری طراحی کرده اند که خریداران بنا به سلیقه ی خود می توانند با خرید پایه های دیواری تلویزیون را به دیوار نصب کنند که با طراحی زیبا و مینیمالیستی که دارد همانند یک اثر هنری روی دیوار جلب توجه می کند. قابلیت اتصال به دیوار علاوه بر این که وسعت خانه ی شما را افزایش می دهد بلکه همانند یک تابلو زیبا روی دیوار عمل می کند.

 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی NANO86

تلویزیون های نانوسل دقت رنگ بی نظیری دارند که به جرات می توان گفت در هیچ تلویزیونی تا بحال مشاهده نکرده اید! شاخصه اصلی این تلویزیون ها ذرات نانوسل می باشد که با تولید خالص ترین رنگ های RGB صفحه نمایش را شفاف تر و رنگ ها را درخشان تر می سازد. تلویزیون NANO86 از جدیدترین تلویزیون های نانوسل سری 7 ال جی می باشد که از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد و این یعنی رزولوشنی معادل 2160 × 3840 پیکسل را برای صفحه نمایش به ارمغان می آورد.

تلویزیون ال جی NANO86 علاوه بر کیفیت تصویر عالی، قدرت بالایی در بازتولید رنگ ها دارد. پردازنده قدرتمند تصویر آلفا 7 نسل چهارم، رنگ های عنی و جزئیات عمیق را برای صفحه نمایش و محتوای آن به همراه می آورد که نتیجه ی این نمایش زیبایی های نهفته در تصویر است. این پردازنده α7 Gen4 در مرحله نویز تصویر را کاهش می دهد و از هسته مرکزی تلویزیون نانو 86 برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوا استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات و پردازش های روی صفحه نمایش در این پردازشگر به صورت خودکار انجام می شوند و نیازی نیست شما هیچ گونه تغییری در تنظیمات تصویر تلویزیون اعمال کنید.

 

سیستم عامل هوشمند نانو86

هر محصول یا دستگاهی که مد نظر دارید، با داشتن سیستم عامل می تواند با انسان ها ارتباط برقرار کند. به گونه ای که می توانیم بگوییم رابط بین انسان و ماشین ها سیتم عامل است. تلویزیون ال جی NANO86 دارای سیستم عاملی قوی به نام WebOS است که به واسطه ی چنین قابلیتی می توانید از تعداد زیادی فناوری و امکانات هوشمندی که در تلویزیون قرار داده شده است برخوردار باشید. اولین امکانات تلویزیون سری 8 که با توجه به سیستم عامل از آن برخوردار است قابلیت Web Browser است که به وسیله آن کاربران می توانند به اینترنت وصل شوند و به مرورگردی در وب بپردازند. 

تلویزیون ال جی NANO86 با مجهز بودن به 2 قابلیت AppleHomeKit و AirPlay2 به آسانی با گوشی های هوشمند آیفون ارتباط برقرار می کند و امکان اتصال محتوای گوشی آیفون را بر روی صفحه ی بزرگ تلویزیون را برای کاربر فراهم می کند. همچنین با بهرمند بودن از برنامه های یوتیوب، نتفلیکس و LG Store به راحتی می توانید به دنبال برنامه ها و فیلم های مورد علاقه یخود بگردید و از نگاه کردن آن ها نهایت لذت راببرید. البته نا گفته نماند که که با وصل کردن باکس های بازی به تلویزیون و امکاناتی که تلویزیون دارد می توانید بازی هیجان انگیزی را با تلویزیون ال جی مدل NANO86 تجربه کنید و ختطره ای به یاد متندنی را برای خود و دوستانتان بسازید.

 

 

3-تلویزیون سامسونگ Q80A

 

تلویزیون سامسونگ Q80A یکی دیگر از کیولدهایی است که انتظار داریم امسال وارد بازار ایران شود؛ اگر به دنبال خرید یک گزینه مناسب از سری کیولدهای 2021 سامسونگ هستید که در عین ارائه کیفیت تصویر بالا، از قیمت مناسب‌تری هم نسبت به اولدها برخودار باشد شاید این تلویزیون جزو یکی از بهترین گزینه‌های روی میز به حساب بیاید. البته اگر سالن پذیرایی پر نوری دارید و دنبال تلویزیونی که برای چنین محیطی طراحی شده هستید ما به شما کیولد Q80A را پیشنهاد می‌کنیم. این تلویزیون علی‌رغم اینکه به خوبی در برابر تابش ناشی از انعکاس نور محیط مقابله می‌کند، در عین حال کیفیت تصویر خوبی را با رزولوشن 4K UHD ارائه می‌کند تا رنگ‌هایی کاملاً شاداب را به چشم‌های شما هدیه دهد.البته قیمت تلویزیون سامسونگ نسبت به رقبا بسیار پایین تر است و این یک استراتژی سامسونگ است.

 

طراحی تلویزیون سامسونگ Q80A

معمولا تلویزیون هایی مانند تلویزیون کیولد سامسونگ Q80A که از یک طراحی بدون حاشیه استفاده می کنند؛ با هر محیطی و دکوراسیونی به خوبی سازگار است. به لطف حاشیه های بسیار باریم شما می توانید تصاویر گسترده تری را مشاهده کنید. وجود سیستم مدیریت کابل به شما کمک می کند که هنگام استفاده از دستگاه خود روی میز یا روی دیوار, فضای مرتب تر و بدون شلختگی کابل را داشته باشید.به دلیل استفاده از فناوری Wide Viewing Angle این تلویزیون 2021 سامسونگ زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد و در نتیجه شما می توانید از هر زاویه ای از اتاق تصاویر بدون تحریف رنگ را مشاهده کنید. با قابلیت Ambient Mode+ می توانید تصویر سیاه صفحه تلویزیون (در حالت خاموشی) را با طراحی، الگوها و ... دیوارهای خود ترکیب کنید. 

 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ کیو80

لویزیون سامسونگ Q80A هم مانند مدل های سال گذشته الگوی مدل گذاری نمایشگر های 4K با اسم مدل 2 رقمی رو حفظ کرده اینبار هم شاهد یک نمایشگر 4K کوانتومی بسیار باکیفیت هستیم که حتی این بار سامسونگ سعی کرده تا حاشیه های نمایشگر رو حتی از قبل نیز نازکتر کنه و تجربه‌ی فوق‌العاده ای رو برای کاربر به ارمغان بیاره گرچه در این خصوص مدل های 8K و بالارده تر های 4K طراحی پرمیوم تری خواهند داشت. طراحی تلویزیون های بالارده و کوانتومی سامسونگ به خصوص پرچمدار های اون همیشه زبون زد بوده اما اینبار نیز شاهد به کارگری اون طراحی آشنا و بسیار باکیفیت و یکپارچه در سری 85 هستیم به همراه ریموت بسیار شیک و پرمیوم.

 

سیستم عامل هوشمند تلویزیون سامسونگ Q80A

تلویزیون‌های سامسونگ 2021  از نسخه جدید سیستم عامل Tizen بهره می‌برند. کار با این سیستم عامل آسان‌تر بوده و در مقایسه با نسل قبل، روان‌تر شده است. App Store سامسونگ نیز اپلیکیشن‌های مختلفی را در دسترس کاربران تلویزیون Q80A قرار می‌دهد که می‌توانند نسبت به دانلود آنها اقدام کنند. NETFLIX ،hulu و APPLE TV از جمله این برنامه‌ها هستند که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید؛ البته این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از بعضی اپلیکیشن‌ها به دلیل تحریم‌ها امکان پذیر نیست. ریموت کنترل تمام تلویزیون‌های مدل ۲۰۲۱ سامسونگ نسبت به نسل گذشته تغییر کرده است. این ریموت کنترل در طراحی فیزیکی و جنس بدنه متفاوت بوده، اما چینش و دکمه‌های دسترسی سریع روی آن تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد. برای استفاده از این ریموت کنترل دیگر به باتری‌های نیازی ندارید و از طریق یک کابل USB-C می‌توانید نسبت به شارژ کردن باتری داخلی آن اقدام کنید.

 

 

لیست قیمت تلویزیون های نام برنده موجود دربازار طبق آخرین قیمت گذاری های فروشگاه اینترنتی سلام بابا

 

قیمت (تومان)

سایز(اینچ)

مدل

سال تولید

مارک

25/000/000

55"

X8500J

2021

سونی

20/300/000

55"

NANO86

2021

ال جی

29/200/000

65"

NANO86

2021

ال جی

38/500/000

55"

Q80A

2021

سامسونگ

51/000/000

65"

Q80A

2021

سامسونگ

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->