نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

افشاگری مدیرعامل پدیده در خصوص ادعاها: اصلا نامه‌ای در کار نبوده است

  • کد خبر: ۷۷۶۶۶
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
افشاگری مدیرعامل پدیده در خصوص ادعاها: اصلا نامه‌ای در کار نبوده است
جواد وطن‌خواه، مدیرعامل پدیده گفت: تنها مرجعی که می‌تواند یک تیم را جابه‌جا کند، قاضی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد بعد از اتفاقات چند روز گذشته و ادعا‌هایی مبنی بر نامه دادستانی کل کشور درباره واگذاری دوباره تیم پدیده به باشگاه شهرخودرو گفت: اصلا نامه‌ای نبوده است. جواد وطن‌خواه درباره صحبت‌های سردار سیدمسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، اظهار کرد: ما نه دنبال چیزی هستیم و نه کاری به صحبت این و آن داریم. هر کاری می‌خواهند بکنند، فقط تیم را نگه دارند. نیایند تیم را بیندازند و بعد به ریش ما مشهدی‌ها بخندند و بروند.

 

وی درباره نامه دادستانی کل کشور که اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان مدعی شده به واگذاری تیم پدیده به شهرخودرو حکم داده است، اذعان کرد: دادستان کل کشور چنین اختیاری هم ندارد. تنها مرجعی که می‌تواند یک تیم را جابه‌جا کند، حکم قاضی است. رئیس قوه‌قضائیه هم نمی‌تواند این کار را بکند. آن‌ها روی حساب ارتباطی که داشتند، رفتند و معاون امنیتی دادستان کل کشور هم با آقای درودی، دادستان مشهد، از تهران تماس گرفته است که تیم این‌ها را بدهید. ما هم حرفی نداریم. شرعا هم تیم مال آن‌هاست، اما موقعیت اجتماعی‌اش متعلق به مردم و جوان‌های این شهر است. وطن‌خواه تصریح کرد: حرف ما این است که اگر می‌خواهند تیم‌داری کنند، باید بیایند خرج کنند، وگرنه اگر قرار است باز دوباره بیایند ۴ بازیکن بفروشند و از پولش تا نیم‌فصل تیم را بکشانند و باز بیندازند، بد است و حس‌وحال خوب مردم را خراب می‌کند.

 

مدیرعامل پدیده متذکر شد: ما دنبال این نیستیم که بگوییم ما باید باشیم، نه. هرکسی می‌خواهد بالای سر تیم باشد، ایرادی ندارد؛ چون این تیم ملک شخصی نیست. هرکسی بیاید و برای شادی جوانان این شهر پول خرج کند، ما مخلصشم هستیم. من اگر تا حالا کاری هم کردم، به‌عنوان یک مسئول تدارکات بوده است و فقط مراقب بودم پول اضافه‌ای خرج نشود. وگرنه برای من اصلا مهم نیست این تیم دست شهرداری باشد، دست استانداری باشد، دست قوه‌قضائیه یا دست هرکسی می‌خواهد باشد؛ فقط این تیم را درست اداره کند که دل‌خوشی مردم مشهد باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->