نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

بادامکی: سرمربی- اسپانسر، پدیده دردناکی است

  • کد خبر: ۷۸۹۸۵
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
بادامکی: سرمربی- اسپانسر، پدیده دردناکی است
حسین بادامکی، رئیس هیئت فوتبال مشهد و سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو به انتقاد از وضعیت تیم مشهدی در آستانه رقابت‌های لیگ برتر پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر تیم فوتبال پدیده مشهد در واکنش به وضعیت این روز‌های تنها نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر گفت: شهرخودرو در حال از دست دادن زمان است و حال و روز خوبی ندارد. حسین بادامکی اظهار کرد: افرادی که برای به دست آوردن تیم پدیده به آب و آتش زدند، در این ۲ هفته هیچ کاری به جز فروش کلیدی‌ترین بازیکنان، انجام نداده اند. درحالی که می‌بینیم همه تیم‌ها مشغول فعالیت‌های نقل و انتقالاتی هستند، مدیران شهرخودرو هر از گاهی مصاحبه و با اسامی بازی می‌کنند. هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست و دیدیم که رحمتی را به جلسه فراخواندند، در حالی که هیچ کدام از آقایان در جلسه حاضر نبودند؛ این مسئله دردآور است که مسئولان باشگاه برای نماینده استان به دنبال سرمربی- اسپانسر هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات جز از دست رفتن زمان، هیچ حاصلی برای تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر فوتبال در پی نخواهد داشت و امیدواریم هرچه زودتر مدیران شرکت شهرخودرو، فکری به حال این تیم بکنند. رئیس هیئت فوتبال مشهد با بیان اینکه برخی از فوتبال فقط شهرت و بازرگانی را آموخته اند، گفت: هفته گذشته از فروش ۲ بازیکن تأثیرگذار یعنی امین قاسمی نژاد و علی نعمتی، مبالغ خوبی به دست مدیران باشگاه رسیده است که امیدواریم این پول برای تیم و تنها دلخوشی جوانان خراسان رضوی هزینه شود؛ هرچند با سابقه‌ای که از آقایان در ذهن داریم، این مسئله بعید به نظر می‌رسد. بادامکی افزود: برخی با استفاده از این تیم به شهرت رسیدند و هر روز در یک رسانه‌ای مصاحبه کرده و خودشان را مطرح کردند، در حالی که کوچک‌ترین دغدغه‌ای نسبت به تنها دلخوشی هواداران فوتبال خراسان نداشته و ندارند.

 

عجیب است که عده‌ای در همین استان به دنبال این بودند که تیم پدیده دوباره به مالک قبلی برسد. وی درباره وضعیت این مجموعه نیز خاطرنشان کرد: تقریبا از روزی که ریاست هیئت به ما محول شده، درگیر بیماری کرونا شدیم و نتوانستیم آن طور که مدنظرمان بوده است، برنامه هایمان را اجرا کنیم؛ زیرا تعطیلی‌های پی درپی، قدرت برنامه ریزی را از ما گرفته است. رئیس هیئت فوتبال مشهد افزود:، اما با همین وضعیت نیز همکارانم تلاش خود را انجام دادند و مسابقات به بهترین نحو برگزار شد. برای برگزاری فصل جدید مسابقات در انتظار مجوز ستاد مبارزه با کرونا هستیم. متأسفانه ۳ ماه تابستان را که بهترین زمان برای آغاز مسابقات بود، به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا از دست دادیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->