تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

قاتل فراری پس از ۸۷ روز به مسلخ بازگشت

  • کد خبر: ۷۸۵۸۰
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
قاتل فراری پس از ۸۷ روز به مسلخ بازگشت
بازداشت متهمان یک پرونده جنایی در نیشابور که به سوی تهران متواری شده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از یازدهم خرداد که نزاع با قتل یکی از طرفین به پرونده‌ای جنایی تبدیل شده بود، متهمان پرونده از نیشابور متواری شده بودند که با تلاش‌های صورت گرفته این افراد در تهران دستگیر و به نیشابور منتقل شدند.


سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفتگو با ایلنا جزئیات این پرونده را این گونه تشریح کرد که، اواسط خرداد امسال خبر نزاع و درگیری دسته جمعی و همچنین تیراندازی با اسلحه شکاری در محدوده بولوار شهید بهشتی به مرکز ١١٠ اعلام شد و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ طالقانی به محل اعزام شدند.


با حضور مأموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد که سابقه شرارت و درگیری داشته اند به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده که بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری یک نفر به نام محمد ۴۲ ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شده است، اما با وجود تلاش پزشکان فرد مصدوم فوت کرد و یک نفر دیگر نیز مجروح شد. با انتشار فیلم صحنه درگیری در فضای مجازی حساسیت‌های پرونده بیشتر شد.


با تأیید خبر قتل بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شد و دستور لازم را صادر کرد. کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به همراه مأموران دایره تجسس کلانتری تحقیقات فنی و پلیسی را زیر نظر بازپرس ویژه آغاز کردند. در همان ساعات اولیه ۳ نفر از عوامل نزاع دستگیر و همه افراد شرکت کننده در این دعوای خونین شناسایی شدند. در اطلاعات بعدی مشخص شد که متهمان اصلی و عوامل تیراندازی ۲ برادر هستند که سابقه نزاع نیز دارند و بلافاصله پس از درگیری از نیشابور متواری شده اند.


تیم رسیدگی کننده به پرونده به همراه مقام قضایی پس از بازبینی دقیق دوربین‌ها و انجام تحقیقات میدانی عوامل تیراندازی و قتل را شناسایی کردند که به دلیل متواری بودن دستور انتشار تصاویر متهمان از سوی مقام قضایی صادر شد. کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی رصد اطلاعاتی متهمان را به منظور دستگیری در دستور کار قرار دادند، اما افراد تحت تعقیب دائم محل سکونت خود را تغییر می‌دادند.


در پی رد زنی‌های گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در شهر قدس حومه تهران شناسایی شد که پس از اخذ نیابت قضایی در یک اقدام غافل گیرانه و ضربتی هر ۲ برادر که از حضور کارآگاهان شگفت زده شده بودند، دستگیر و به نیشابور منتقل شدند. متهمان پس از اعتراف به جرمشان با دستور قضایی روانه زندان شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->