با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مجموع واکسن‌های وارداتی از مرز ۲۸ میلیون دوز گذشت

  • کد خبر: ۷۸۶۸۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
مجموع واکسن‌های وارداتی از مرز ۲۸ میلیون دوز گذشت
معاون فنی گمرک ایران گفت: با ورود و ترخیص ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار دوز واکسن چینی دیگر تا پنجشنبه ۴ شهریور، تعداد واکسن‌های وارداتی از مرز ۲۸ میلیون دوز گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون فنی گمرک ایران گفت: با ورود و ترخیص ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار دوز واکسن چینی دیگر تا پنجشنبه ۴ شهریور، تعداد واکسن‌های وارداتی از مرز ۲۸ میلیون دوز گذشت.

به نقل از صداوسیما، مهرداد جمال ارونقی گفت: با ورود و ترخیص ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار دوز واکسن چینی دیگر (امروز پنجشنبه ۴ شهریور)، تعداد واکسن‌های وارداتی از مرز ۲۸ میلیون دوز گذشت.

ونقی افزود: تعداد محموله‌های واکسن وارد شده به کشور تاکنون ۴۱ محموله است که ۲۳ محموله به تعداد ۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار دوز واکسن سینوفارم از کشور چین؛ ۳ محموله به تعداد ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز واکسن آسترازنکا از کشور ژاپن، ۱ محموله به تعداد ۱ میلیون و ۴۵۲ هزار دوز واکسن کواکس از کشور ایتالیا، ۱۱ محموله به تعداد ۱ میلیون ۴۵ هزار دوز واکسن اسپوتنیک از کشور روسیه، یک محموله به تعداد ۷۰۰ هزار و ۸۰۰ دوز واکسن کواکس از کشور کره جنوبی است.

وی ادامه داد: همچنین یک محموله به تعداد ۳۱۵ هزار دوز واکسن آسترازنکا از کشور روسیه، یک محموله به تعداد ۱۲۵ هزار دوز واکسن بهارات از کشور هندوستان است که با این توضیح جمع کل واکسن‌های وارده به کشور برابر با ۲۸ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۶۱۰ دوز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->