نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

هم‌گروهی بانوان فوتسالیست مشهدی‌ با تازه‌واردان لیگ برتر

  • کد خبر: ۷۹۱۸۴
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
هم‌گروهی بانوان فوتسالیست مشهدی‌ با تازه‌واردان لیگ برتر
تیم فوتسال هیئت فوتبال مشهد در گروه یک لیگ‌برتر فوتسال زنان جای گرفت.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ قرعه‌کشی لیگ‌برتر فوتسال بانوان در فصل جدید برگزار شد که براین‌اساس، لیگ قرار است با ۱۶ تیم از مهرماه آغاز شود؛ حضور این تعداد تیم در لیگ فوتسال بانوان رکوردی جدید است.


مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال زنان با حضور حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون، و شهره موسوی نایب‌رئیس بانوان، و چند چهره فوتسالی ازجمله آرش جابری، شهرزاد نصیری و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌ها بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. مشخص بود که ۱۶ تیم باید در ۲ گروه هشت‌تیمی دسته‌بندی شوند تا مرحله گروهی پشت‌سر گذاشته شود؛ به همین دلیل، قرعه‌کشی برای گروه‌بندی‌ها انجام شد و تیم‌ها حریفانشان را شناختند.


براین‌اساس در گروه اول پالایش نفت آبادان، هیئت فوتبال خراسان‌رضوی، نامی‌نو اصفهان، مس کرمان، هیئت فوتبال شهرستان رودان، پویندگان فجر شیراز، فرهان ملارد و بوتاپارس ایرانیان جای گرفتند و در گروه دوم سایپای تهران، شرکت ملی حفاری ایران، مس رفسنجان، رهیاب تهران (پیکان تهران)، پارس‌آرای شیراز، کیمیای اسفراین، هیئت فوتبال اصفهان و نصر فردیس حریف یکدیگر شدند. در این جلسه روز آغاز مسابقات را ۲۴ مهر اعلام کردند، اما باتوجه‌به وضع موجود، تعویق رقابت‌ها اتفاقی دور از ذهن نیست.

خبر خوب سوپرلیگی

یکی از خبر‌های غافل‌گیرکننده این جلسه نوید برگزاری سوپرلیگ از فصل آینده بود. سازمان لیگ اعلام کرد یک سوپرلیگ هشت‌تیمی در انتظار دختران فوتسالیست است. به این صورت که امسال تیم‌ها در مرحله نخست در ۲ گروه هشت‌تیمی باهم رقابت می‌کنند تا ۴ تیم از هر گروه به مرحله پلی‌آف صعود کنند. سپس این ۸ تیم از فصل آینده سوپرلیگ فوتسال بانوان را تشکیل می‌دهند. این می‌تواند خبر خوبی برای تیم‌های مدعی باشد که یک سروگردن از حریفان بالاترند و می‌توانند در سوپرلیگ در غیاب تیم‌های ضعیف‌تر بازی‌های باکیفیت‌تری تجربه کنند.

هم‌گروهی با تازه‌واردان لیگ

مشهدی‌ها فصل پیش با تیم قهرمان، مس رفسنجان، هم‌گروه بودند. پالایش نفت آبادان، رهیاب تهران، پارس‌آرای شیراز، کیمیای اسفراین و هیئت اصفهان نیز دیگر تیم‌های هم‌گروه مشهدی‌ها بودند که درنهایت تیم هیئت خراسان و نفت آبادان به پلی‌آف صعود کردند. امسال نیز نماینده مشهد با تیم قهرمان فصل گذشته، آبادان، هم‌گروه است، اما دیگر خبری از هم‌گروه‌های فصل قبل نیست و همگی حریفانی جدید برای مشهدی‌ها هستند. در گروه اول فرهان ملارد و بوتاپارس البرز تازه‌وارد‌های لیگ‌برتر هستند. نامی‌نو، پالایش و مس کرمان می‌توانند حریفان سختی برای نماینده خراسان در گروه اول باشند.

تیم خودروساز جدید

سال قبل تیم رهیاب با وجود تلاش و شایستگی نتوانست به پلی‌آف صعود کند و در این فصل نیز از حضور در مسابقات کناره‌گیری کرد، اما باشگاه پیکان با خرید امتیاز رهیاب، نماینده جدید تهران در لیگ‌برتر فوتسال است. حضور باشگاه‌های مطرح مردان در بخش زنان را می‌توان به فال نیک گرفت و با وجود تیم سایپا تعداد خودروسازان لیگ بانوان به ۲ تیم رسید.

چالش پیش‌پای مربیان

گفته می‌شود شهره موسوی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، در این جلسه اعلام کرده است پیش از شروع فصل جدید لیگ‌برتر، سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان نیز معرفی می‌شود. تا ۲۴ مهر حدود ۴۵ روز باقی است و باید دید در این مدت برای معرفی این چهره به جمع‌بندی می‌رسند یا خیر. البته این صحبت‌ها نکته مهمی نیز داشت، موسوی مصوبه هیئت‌رئیسه فدراسیون را بازخوانی کرده که در آن حضور هم‌زمان یک سرمربی در یک تیم باشگاهی و تیم‌ملی منع شده و با ذکر این نکته اعلام کرده است که سرمربی تیم‌ملی حق حضور در جمع سرمربیان لیگ‌برتری را نخواهد داشت و این مسئله منع قانونی دارد. با این صبحت‌ها شاید سرنوشت برخی تیم‌ها تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->