نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند
سرخط خبرها

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان و خانواده‌های آنها

  • کد خبر: ۷۹۸۹۴
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای واکسیناسیون دانشجویان و خانواده‌های آنها
وزیر بهداشت با بیان اینکه بخش عمده واکسیناسیون اساتید انجام شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد، گفت: مقدار زیادی واکسن به کشور وارد شده و آمادگی داریم که تمامی دانشجویان و خانواده‌های آنها را واکسینه کرده و کلاس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را از اواسط مهرماه دایر کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در نشست امروز (سه شنبه، ۱۶ شهریورماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم در دوران کرونا مساله آموزش است که در دانشگاه‌ها با مشکلات جدی در این زمینه مواجه شدیم و باید هر چه سریع‌تر به وضعیت عادی خودمان برگردیم بنابراین در نشست امروز کمیسیون آموزش، موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در شرایط کنونی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه مقدار زیادی واکسن به کشور وارد شده و آمادگی داریم که تمامی دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها را واکسینه کنیم؛ امروزه ثابت شده که انجام واکسیناسیون مهمترین گام در کنترل بیماری کرونا است بنابراین روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت علوم این کار شروع شده و امیدواریم به سرعت پیش برود.

عین‌الهی با بیان اینکه بخش عمده واکسیناسیون اساتید انجام شده و مشکلی در این رابطه وجود ندارد، یادآور شد: آمادگی داریم کلاس‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را از اواسط مهرماه دایر کنیم و کلاس‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و PHD به راحتی دایر می‌شود؛ زیرا تعداد دانشجویان این مقاطع کم است و در کلاس‌های پرازدحام و شلوغ حضور دانشجویان به صورت ترکیبی و مجازی خواهد بود. این موضوع به ویژه در مورد فعالیت‌های عملی دانشگاه‌ها در فضا‌های آزمایشگاه ها، بیمارستان‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: با توجه به سرعت واکسیناسیون طی روز‌های اخیر امیدواریم شاهد موج ششم نباشیم و مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم کاهش یابد.

 وی در ادامه با بیان اینکه کرونا بیماری است که همچنان در دنیا وجود دارد و تمام نشده است، گفت: اگر کسی واکسن بزند شاید کرونا بگیرد، اما مرگ و میر‌ها را کاهش می‌دهد و شدت بیماری را کنترل می‌کند.

 

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->