ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان کوهنوردان افغانستانی به ۱۶ قله مرتفع تهران صعود کردند + فیلم آغاز توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه‌گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی واکنش افغانستانی‌ها به وعده صادق؛ خوش‌آمدی قهرمان ایرانی! ویدئو | آغاز تجارت ریلی طالبان با کمک ایران تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و بحرین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

مهاجران افغانستانی غیرقانونی در مشهد واکسینه می‌شوند

  • کد خبر: ۸۰۷۱۸
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
مهاجران افغانستانی غیرقانونی در مشهد واکسینه می‌شوند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مراکز حاشیه شهر مشهد به تمام مهاجرانی که به کشورمان آمده‌اند، واکسن تزریق می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمیدرضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به روند واکسیناسیون اتباع خارجی بیان کرد: در مراکز حاشیه شهر مشهد به تمام مهاجرانی که به کشورمان آمده‌اند، واکسن تزریق می‌شود؛ مهم نیست که این افراد به چه صورتی، اعم از قانونی یا غیرقانونی، وارد کشور شده باشند. هر کس تنها با همراه داشتن مدرکی که بتوان از طریق آن سنش را احراز کرد، می‌تواند واکسن دریافت کند.

 

وی افزود: همراه داشتن کارت آمایش سرزمینی یا مدارک دیگر الزامی ندارد و افرادی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده‌اند نیز از این بابت که در مراکز واکسیناسیون، آن‌ها را به مراکز انتظامی و قضایی معرفی خواهند کرد، نگرانی نداشته باشند و با خیال راحت واکسن‌شان را دریافت کنند.

 

رحیمی با اشاره به آدرس این مراکز عنوان کرد: از آن‌جا که مراکز حاشیه شهر در محلات مختلفی قرار دارند، متقاضیان می‌توانند پیش از مراجعه با سامانه تلفنی ۱۹۱ تماس گرفته و از آدرس دقیق این مراکز مطلع شوند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->