زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

درخواست کمک زن قمی از پلیس ۱۱۰ با سفارش پیتزا + فیلم

  • کد خبر: ۸۰۹۴۸
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹
  • ۳
درخواست کمک زن قمی از پلیس ۱۱۰ با سفارش پیتزا + فیلم
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ و سفارش پیتزا، هوشیاری اپراتور با دریافت پاسخ "بله-خیر" و اطمینان از مزاحمت فردی برای وی، بلافاصله مأموران پلیس به محل وقوع تماس اعزام و متهم دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار "بهادر اسماعیلی" اظهار داشت: بامداد سه شنبه طی تماس خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم و سفارش پیتزا، هوشیاری اپراتور باعث شد تا با درخواست پاسخ "بله-خیر" از شخص تماس گیرنده و اطمینان از مزاحمت برای وی، بلافاصله موضوع به مأموران گشت کلانتری ۱۹ توحید اعلام و موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه پلیس با حضور در محل وقوع تماس، عامل مزاحمت که همسر سابقش بوده و وارد منزل شده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

تحقیقات تکمیلی از علل و انگیزه ارتکاب جرم در دست بررسی است.

منبع:رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
معاونت جانشین شهرستان فرمانده انتظامی کل استان قم جناب سرهنگ منصوری متین حبیب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
معاونت جانشین شهرستان فرمانده انتظامی قم منصوب شد جناب سرهنگ مرادی تبار منصوب شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
0
معاونت جانشین شهرستان فرمانده کل انتظامی استان قم سرهنگ منصوری متین خدمت یک سال تمدید شد فرمانده انتظامی شهرستان استان قم سردار مه حیدری منصوب شد
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->