نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

والیبالیست‌های ایران روی سکوی دهم جهان

  • کد خبر: ۸۱۴۱۴
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
والیبالیست‌های ایران روی سکوی دهم جهان
تأثیر قهرمانی آسیا روی امتیاز ایران در رده‌بندی با فاصله دو روز مشهود بود، زمانی که ایران در بین ده تیم برتر والیبال جهان قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، امتیاز ایران در رده‌بندی جهانی والیبال به نسبت قبل افزایش یافته است. تیم ملی ایران موفق شد با بهروز عطایی بر بام والیبال آسیا بایستد و با قهرمانی در کشور ژاپن و تحمیل شکست سنگین ۳ بر ۰ به این تیم، جایگاه خود در رده‌بندی جهانی را تثبیت کند و فاصله‌اش با ژاپن را بهبود ببخشد. علاوه بر این ایران توانست با این پیروزی شیرین، ۲ باخت پیاپی به ژاپن در لیگ ملت‌ها و المپیک را جبران کند و باعث شد از سامورایی‌ها ۸‌امتیاز در رده‌بندی جهانی کاسته شود. در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی والیبال ایران قبل از این رقابت با امتیاز‌۲۵۸ در رده دهم جهان قرار داشت.

همچنین تیم ملی والیبال ژاپن با کسب ۲۵۲‌امتیاز در رده یازدهم جهان ایستاده بود. والیبال ایران پس از این پیروزی ۳ بر ۰ موفق شد به امتیاز‌۲۶۷ برسد و صدرنشینی خود در آسیا و رده دهم جهان را تثبیت کند. والیبال ژاپن هم پس از این باخت سنگین، ۲۴۴‌امتیازی شد و فاصله‌اش از ایران بیش از‌پیش شد. بهروز عطایی با ادامه این روند می‌تواند در رده‌های بالاتر قرار بگیرد و در جهان رده‌بندی ایران را تک‌رقمی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->