ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک پاریس امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار
سرخط خبرها

چالشی جدید به نام ساروی در مسابقات جهانی کشتی

  • کد خبر: ۸۱۸۰۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
چالشی جدید به نام ساروی در مسابقات جهانی کشتی
اتحادیه جهانی کشتی از مدال‌آور المپیک ایران به عنوان چالش جدید ورزشکار روسی برای کسب مدال طلا خبر داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اتحادیه جهانی کشتی در ادامه تحلیل اوزان شرکت کننده در مسابقات جهانی نروژ به بررسی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی پرداخت.


اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص نوشت: موسی اولوف روسی به دلیل قهرمانی در المپیک توکیو هنوز در حال دریافت هدایا و جوایز است اما این فرنگی‌کار روسیه در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جهانی اسلو در وزن ۹۷ کیلوگرم و کسب عنوان قهرمانی است.


اتومبیل، خانه، جوایز نقدی و افتخار ملی به این کشتی گیر روسی اهدا شد و حالا اگر او بتواند در مسابقات جهانی اسلو برنده شود، می تواند انتظار بیشتری داشته باشد.


در طول ۴ سال گذشته، اولوف پس از کسب عنوان قهرمانی جهان در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با شکست دادن آرتور الکسانیان قهرمان وقت جهان از ارمنستان، خود را به عنوان کشتی‌گیر برتر جهان معرفی کرد.


پس از پیروزی‌های بیشتر اولوف در جام جهانی ۲۰۲۰ و همین طور المپیک توکیو، در رقابت با الکسانیان، او بیشترین موفقیت را داشت. این ۲ کشتی‌گیر در فینال المپیک توکیو به مصاف هم رفتند که در آن اولوف با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید تا رکورد رودرروی او مقابل الکسانیان به ۴ برد مقابل یک پیروزی برسد.


اما چالشی غیرمنتظره می‌تواند از سوی محمدهای ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو مطرح شود. این دو در دو سوی جدول المپیک توکیو بودند. ساروی در نیمه نهایی المپیک با نتیجه ۴ بر یک در مصاف با الکسانیان مغلوب شد.


ساروی نخستین حضور خود را در مسابقات قهرمانی جهان در اسلو خواهد داشت. قهرمان سابق نوجوانان جهان می‌تواند اولوف را در جستجوی طلای سوم جهان به چالش بکشد.


کشتی بدون توقف ساروی استقامت اولوف را روی تشک آزمایش می‌کند این در حالیست که ایرانیان اگر بخواهند قهرمان المپیک را ناراحت کنند باید روی دفاع خود کار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->