گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

نقره‌داغ شدن ۶ هزار مشتری یک صرافی رمزارز + جزئیات

  • کد خبر: ۸۲۶۹۶
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
نقره‌داغ شدن ۶ هزار مشتری یک صرافی رمزارز + جزئیات
هکر‌ها موفق شدند با بهره برداری از یک حفره احراز هویت چند عاملی، به حساب‌های حدود شش هزار مشتری کوین بیس رخنه کرده و رمزارز به سرقت ببرند.

به گزارش شهرآرانیوز، این صرافی رمزارز به بلیپینگ کامپیوتر اعلام کرد تیم امنیتی کوین بیس عملیات فیشینگ گسترده‌ای را در فاصله آوریل تا اوایل ماه مه سال ۲۰۲۱ مشاهده کردند که کاربرانش را هدف گرفته بود. بعضی از کاربران ممکن است قربانی ایمیل‌های مخرب شده باشند و به هکر‌ها دسترسی به نام کاربری و کلمات عبور را داده باشند. بدتر از همه حتی کسانی که احراز هویت چند عاملی را فعال کرده بودند، به دلیل وجود حفره در سیستم این صرافی، در معرض خطر رخنه قرار گرفتند.

کوین بیس در اطلاعیه‌ای به مشتریانش خبر داد هکر‌ها از آسیب پذیری در فرآیند بازیابی حساب از طریق پیامکی بهره برداری کرده اند. این آسیب پذیری به هکر‌ها اجازه داد توکن دو مرحله‌ای را دریافت کنند که از طریق پیامک به شماره تلفن دارنده حساب ارسال می‌شود.

کوین بیس به کاربران توصیه کرد با یک کلید امنیتی در وب سایت کوین بیس و یک اپلیکیشن احراز هویت، از یک تایید دو مرحله‌ای استفاده کنند. احراز هویت پیامکی به عنوان آخرین گزینه قرار گرفته و به کاربران توصیه شده است حساب موبایل خود را برای حفاظت از خود در برابر کلاهبرداری‌های سیم سواپ یا کلاهبرداری پورت موبایل قفل کنند. کوین بیس در اوت به ۱۲۵ هزار کاربر اطلاع داده بود تنظیمات دو مرحله‌ای خود را تغییر دهند و در آن زمان گفته بود این اطلاعیه به اشتباه ارسال شده و به دلیل هک شدن نبوده است.

بر اساس گزارش انگجت، کوین بیس به مشتریانش اعلام کرد بمحض اطلاع از این حفره امنیتی، پروتکل‌های بازیابی حساب پیامکی را ترمیم کرده است. همچنین ضرر افرادی که رمزارز خود را بر اثر این آسیب پذیری از دست داده اند را جبران می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->