نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

ستاره‌های بدون تیم!

  • کد خبر: ۸۳۲
  • ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
ستاره‌های بدون تیم!
14 ملی‌پوش و 7 بازیکن ممتاز در فصل گذشته هنوز تکلیف فصل آینده‌شان را نمی‌دانند

هنوز 7 ستاره فصل قبل و 14 ملی‌پوش تکلیف تیم فصل بعدشان را مشخص نکرده‌اند. به جز 3 تیم، تکلیف سایر نیمکت‌‌های لیگ برتر مشخص شده ولی همچنان ستاره‌هایی هستند که تیم فصل بعدشان را مشخص نکرده‌اند. به عنوان مثال تراکتور و استقلال به ترتیب با دنیزلی و استراماچونی تمریناتشان را شروع کرده‌اند ولی ستاره‌هایی مانند اشکان دژاگه، آنتونی استوکس، فرشید باقری، علی کریمی و پژمان منتظری در تمرین تیمشان حضور نیافته‌اند. در بین 20 بازیکن برتر جدول نمرات فصل قبل، تکلیف 13 بازیکن مشخص شده ولی 7 بازیکن هنوز تیم فصل بعدشان را قطعی نکرده‌اند. احمد نوراللهی با پرسپولیس قرارداد دارد. امین قاسمی‌نژاد برای 3 فصل دیگر با پدیده تمدید کرد. محمد قاسمی‌نژاد از پدیده راهی فولاد خوزستان شد. شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس تمدید کردند. گولسیانی به سپاهان پیوست. اسماعیلی‌فر به ذوب‌آهن برگشت. سیدجلال با پرسپولیس قرارداد دارد. وریا غفوری با استقلال تمدید کرد و فرشید اسماعیلی با این تیم ادامه می‌دهد و مسعود ریگی با جدایی از پدیده به استقلال پیوست. محمد کریمی فصل بعد را هم در سپاهان ادامه می‌دهد و محمد آبشک به فولاد رفت ؛اما سایر ستاره‌های فصل پیش که در تیم‌هایشان جزو برترین‌ها بودند، در این فصل بلاتکلیف‌اند و هنوز در تمرینات تیم‌هایشان حاضر نشده‌اند.

 

ستاره‌های بلاتکلیف
در تبریز خبری از اشکان دژاگه و آنتونی استوکس نیست و با وجود حضور دنیزلی، این 2 ستاره در تمرینات تراکتور حضور نیافته‌اند. شنیده می‌شود دژاگه قصد بازگشت به تبریز را ندارد و استوکس هم به دنبال فسخ قراردادش با پرشورهاست. شرایط در استقلال نیز همین‌طور است و فرشید باقری، پژمان منتظری و علی کریمی هنوز در تمرینات استراماچونی حاضر نشده‌اند. علی کریمی که با چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی مواجه شده، به احتمال فراوان فصل آینده جزو لژیونرهای فوتبال کشورمان باشد. پژمان منتظری هم چند هفته پیش با انتشار یک پست اینستاگرامی، خداحافظی‌اش از جمع آبی‌پوشان را اعلام کرد؛ هرچند که مدیران آبی‌پوش بیان کردند کاپیتان تیمشان دچار سوءتفاهم شده و قطعا در فصل آتی هم بازوبند استقلال را بر بازو خواهد بست. سپاهانی‌ها همچنان نگران کی‌روش استنلی هستند و امیر قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کی‌روش باید زودتر تمدید کند تا از لحاظ بدنی در طول فصل از سایر بازیکن‌ها عقب نباشد. البته به نظر می‌رسد که سرمربی طلایی‌پوشان جایگزین این مهاجم تنومند و گل‌زن را زیرنظر گرفته و مذاکراتش برای عقد قرارداد با جانشین کی‌روش را در دستور کار قرار داده است. رضا اسدی، بهترین گل‌زن و صدرنشین نمرات فصل قبل سایپا هم هنوز تکلیفش را با این تیم مشخص نکرده است.

 

ملی‌پوشان بلاتکلیف
در بین دروازه‌بان‌های ملی‌پوش، تکلیف 2 نفر مشخص شده و 2 دروازه‌بان هم بلاتکلیف هستند. نیازمند با سپاهان ادامه می‌دهد و رشید مظاهری به تراکتور پیوسته است. هر روز صحبت از لژیونر شدن بیرانوند است و تکلیف تیم فصل آینده امیر عابدزاده هم مشخص نشده است. ویلموتس برای خط دفاع مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، مجید حسینی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، صادق محرمی و رامین رضاییان را به تیم ملی دعوت کرده بود. غفوری با استقلال و حاج‌صفی با تراکتور ادامه می‌دهند. شایعه بازگشت رضاییان به پرسپولیس شنیده می‌شود و تکلیف تیم فصل آینده هیچ‌کدام از مدافعان دیگر تیم ملی مشخص نشده است. در خط هافبک هم احتمالا شجاعی با تراکتور ادامه می‌دهد و امید ابراهیمی در حاشیه خلیج فارس می‌ماند. نوراللهی هم در پرسپولیس است و فقط تیم فصل بعد سعید عزت‌اللهی قطعی نیست. در بین مهاجم‌ها به جز مهدی ترابی که برای فصل بعد هم با پرسپولیس به توافق رسید و الهیار صیادمنش با حضور در فنرباغچه، تکلیف سایر ملی‌پوشان مشخص نیست. زمزمه بازگشت طارمی و امیری به پرسپولیس شنیده می‌شود، البته اولی نیم‌نگاهی هم به اروپا دارد تا بتواند برای ادامه فوتبالش راهی قاره سبز شود. همین‌طور حضور علیرضا جهانبخش در فاینورد و پیوستن سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد به تیمی بهتر هم مطرح شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->