ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور
سرخط خبرها

بهره‌برداری از فاز نخست ساختمان انتقال خون خراسان رضوی تا ۲ ماه دیگر

  • کد خبر: ۸۴۰۹۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
بهره‌برداری از فاز نخست ساختمان انتقال خون خراسان رضوی تا ۲ ماه دیگر
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: اقدامات جزئی باقی مانده در فاز یک ساختمان مرکزی سازمان انتقال خون استان در حال تکمیل است و امیدواریم تا یکی دو ماه دیگر این طرح افتتاح شود.

امیررضا وثوقی | شهرآرانیوز؛ مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: اقدامات جزئی باقی مانده در فاز یک ساختمان مرکزی سازمان انتقال خون استان در حال تکمیل است و امیدواریم تا یکی دو ماه دیگر این طرح افتتاح شود.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: براساس نشستی که با تیم فنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد داشتیم، این پروژه طبق زمان بندی تعیین شده پیش می‌رود و نمای ساختمان به پایان رسیده است.

البته بهره برداری از آن با، اما و اگر‌هایی همراه است. درحالی که ساختمان به مراحل نهایی تکمیل نزدیک می‌شود، زیرساخت‌های آن همانند بخش انتقال گاز و آب، نیازمند همکاری شهرداری و شرکت‌های خدماتی است.
وی ادامه داد: اگر شهرداری در گام نهایی اجرای این پروژه همراهی کند، بخش بزرگی از موانع موجود در بهره برداری از این ساختمان حل و فصل می‌شود.

بدون گاز با مشکل روبه رو می‌شویم

اسلامی با اشاره به اینکه این روز‌ها به دلیل شیوع کرونا با مشکلات زیادی در تأمین خون لازم برای ۶۷ مرکز درمانی و بیمارستان استان روبه رو هستیم، گفت: با توجه به آغاز فصل سرما، اگر مشکل گاز حل و فصل نشود، نمی‌شود از این ساختمان استفاده کرد و از این ظرفیت بزرگ محروم می‌شویم.

مدیرکل انتقال خون استان با بیان اینکه از منابع موجود در سازمان انتقال خون کشور در ۶ ماه گذشته حدود ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است، اظهار کرد: ساخت این ساختمان بیش از ۱۰ سال پیش به صورت استانی آغاز شد. این پروژه کشوری نیست و به همین دلیل سازمان برنامه و بودجه استان نتوانست بودجه مناسبی در اختیار این پروژه قرار دهد تا عملیات اجرایی آن سرعت بگیرد. به همین دلیل تلاش‌های زیادی برای کشوری شدن این طرح انجام شده، اما سازمان انتقال خون کشور با این موضوع موافقت نکرده است و بودجه اندکی به نسبت کل طرح به این پروژه اختصاص داده شد.

اسلامی با تأکید بر اینکه اگر برنامه ریزی‌ها برای اجرای این پروژه فازبندی نمی‌شد عملیات اجرای آن به درازا می‌کشید و پروژه به حاشیه رانده می‌شد، افزود: این پروژه در قالب ۲ فاز برنامه ریزی وفاز نخست آن از حدود ۴ سال پیش فعال شده است.

وی بیان کرد: تعداد زیادی از نیرو‌های ستادی اداره کل انتقال خون استان که هم اکنون در ساختمان خیابان عدالت و پایگاه امام رضا (ع) در خیابان دانشگاه قرار دارند، پس از بهره برداری از فاز نخست این ساختمان به پایگاه انتقال خون در خیابان سناباد منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از قسمت‌های بزرگ و استاندارد مربوط به انتقال خون کشور در فاز دوم این پروژه طراحی شده است، ادامه داد: فاز دوم این پروژه نیز هزینه زیادی دارد. اکنون در حال رایزنی با خیران برای تکمیل این پروژه هستیم و صحبت‌های اولیه با یکی از خیران در این زمینه انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->