هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

رقابت ۲۶ تیم در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۸۶۱۹۸
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
رقابت ۲۶ تیم در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) گفت: ۲۶ تیم در سه محور بازی، نرم‌افزار و پویا‌نمایی در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی به رقابت می‌پردازند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عبدالله امینی‌فر، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) ظهر امروز در نشست خبری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی در محل فرهنگسرای رسانه مشهد در رابطه با جزئیات و چگونگی برگزاری این رویداد اظهارداشت: قرار است که از دوازدهم لغایت چهاردهم آبان ماه رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشابه ادوار گذشته تیم‌های متقاضی و احراز صلاحیت شده در سه محور بازی‌های ویژه تلفن همراه، نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی شروع به رقابت خواهند کرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: حدوداً ۸۶ نفر در قالب ۲۶ تیم در این رویداد شرکت‌ می‌کنند و با توجه به شرایط کرونایی موجود، پروتکل‌های بهداشتی به صورت صددرصدی در طول مدت برگزاری این رویداد اجرا می‌شود.

رقابت ۲۶ تیم در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان رضوی

وی افزود: از تمام افراد تیم‌های شرکت‌کننده قبل از اعزام به محل رویداد تست پیسیآر گرفته خواهد شد و شرکت‌کنندگان ملزم به همراه داشتن کارت واکسیناسیون هستند.

امینی فر گفت: ۲۶ تیم نامبرده از ۹ شهرستان در خراسان رضوی با توجه به سوابق تولیدی‌، مدت فعالیت و ارزیابی نمونه کارهایشان انتخاب شده‌اند و به تفکیک، ۸ تیم از مشهد، ۳ تیم از نیشابور، سبزوار ۴ تیم، ۳ تیم از بینالود، ۲ تیم از فیروزه، ۳ تیم از کاشمر، یک تیم از رشتخوار، یک تیم از تربت حیدریه و یک تیم از رشتخوار در این رویداد شرکت می‌کنند.

وی افزود: یکی از مباحث اصلی که مورد تأکید رهبر انقلاب بوده نهضت تولید محتوا در کشور است که با توجه به وضعیت این حوزه در کشور بیشتر محصولات توانایی رقابت با نمونه‌های خارجی را نداشته و یا ایده مناسب را برای رقابت در بازار جهانی ندارند، لذا چنین رویداد‌هایی به شناسایی افراد توانمند و ایده پرداز کمک کرده و موجبات سرمایه گذاری بر روی این افراد توانمند برای تولید محتوای فاخر و قابل‌رقابت فراهم می‌سازد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) دررابطه با موضوعات محوری تولیدات در این رویداد اذعان داشت: ساعت ۸ صبح چهارشنبه دوازدهم آبان ماه موضوعات تولیدی به تیم‌ها اعلام‌شده و رأس ساعت ۹ صبح، این رویداد به‌صورت رسمی آغاز و شرکت‌کنندگان ظرف مدت ۴۸ ساعت زمان دارند تا با توجه به موضوع اعلامی ایده پردازی کرده و آن را در قالب حوزه تولیدی خود تبدیل به محصول کنند.

وی افزود: در هر سه رشته یک تیم داوری و منتورینگ سه‌نفری پیش‌بینی‌شده است و در زمان‌های معینی از فرآیند تولید شرکت‌کنندگان بازدید به عمل‌آورده و بر اساس معیارهایشان محصول را سنجیده و در پایان رویداد، ساعت ۹ صبح جمعه چهاردهم آبان ماه برترین تیم‌ها را تعیین می‌کنند.

امینی فر تأکید کرد: اختتامیه رویداد نیز در ساعت ۱۵ روز جمعه چهاردهم آبان ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی با حضور سردار غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) تیم‌های برتر معرفی شده و به رویداد سراسری تهران اعزام می‌شوند.

وی افزود: افتتاحیه به صورت هم‌زمان در سراسر کشور خواهد بود و در کل کشور ۴۰۰ تیم در این رویداد شرکت کرده‌اند و با سخنرانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شروع به کار خواهند کرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه تعداد تیم‌های شرکت کننده به دلیل شرایط ویژه کرونایی نسبت به سال گذشته ۱۰ تیم کاهش داشته است گفت: مرحله کشوری این رویداد نیز انتهای آبان ماه اوایل هفته بسیج در تهران برگزار می‌شود و حدود ۹۰ تیم در رویداد پایانی حضور پیدا می‌کنند.

وی در پایان گفت: یکی از نکات مثبت برگزاری این رویداد بازدید دستگاه‌‌های اجرایی از روند تولید تیم‌های شرکت‌کننده است که با توجه به نوع تولید و کیفیت محصول امکان حمایت‌های مادی و معنوی برای این تیم‌ها از سوی دیگر سازمان‌ و دستگاه‌ها فراهم می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->