سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

خودرو‌هایی که در مزایده ایران‌خودرو به فروش می‌رسند، کدامند؟ (۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۶۳۸۰
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
  • ۱۲
خودرو‌هایی که در مزایده ایران‌خودرو به فروش می‌رسند، کدامند؟ (۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰)
مدیر مزایده گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که قیمت گذاری تمامی اقلام و خودرو‌های مزایده‌ای توسط کارشناسان رسمی دادگستری صورت می‌گیرد، گفت: اطلاع رسانی کامل برگزاری مزایده‌ها، از طریق مبادی رسمی صورت می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر مزایده ایران خودرو، با بیان این‌که از سال گذشته با ایجاد وب‌سایت ویژه، بستر جدید شرکت در مزایده خودرو‌ها ایجاد شده، گفت: از طریق این وب‌سایت، اطلاعات کامل مزایده‌ها، در دسترس افرادی که در سایت ثبت نام کرده و عضو هستند، قرار دارد و محدودیتی برای عضویت در این سایت و اطلاع از برنامه‌های مزایده وجود ندارد.

مجید رضایی تاکید کرد: به زودی و در مرحله دوم تکمیل وب سایت مزایده، امکان برگزاری اینترنتی مزایده اقلام تولیدی و غیر تولیدی نیز فراهم خواهد شد.

وی با بیان این که امکان مشاهده و ارایه قیمت پیشنهادی برای اقلام مزایده‌ای بدون مراجعه حضوری از طریق سایت امکان‌پذیر است، گفت: پس از اتمام زمان مزایده، فرآیند بازگشایی پاکت‌ها و رمزگشایی اینترنتی قیمت‌ها با حضور تیمی متشکل از نهاد‌های اجرایی و نظارتی انجام و در نهایت نتایج مزایده به برندگان اعلام و مراحل واگذاری اقلام مزایده‌ای انجام می‌شود.

مدیر مزایده ایران خودرو تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین مرتبط با مزایده، تمامی اقلام و خودرو‌های مزایده‌ای توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت‌گذاری می‌شود و هم زمان با اعلام قیمت‌های پیشنهادی مشتریان، قیمت‌های کارشناسی نیز اعلام و بالاترین پیشنهاد قیمت، مشروط بر این‌که کمتر از قیمت کارشناسی نباشد، به عنوان برنده مزایده تعیین می‌شود.

وی، خودرو و سایر اقلام را دو بخش مزایده برشمرد و گفت: مزایده اقلام شامل اقلام غیرمولد گروه صنعتی ایران‌خودرو و قطعات است و برمبنای آن هر کالای تولیدی به هر دلیلی خارج از فرآیند فروش ایران خودرو یا ایساکو شناسایی شود، در حوزه مدیریت مزایده به فروش می‌رسد.

رضایی افزود: خودرو‌هایی نیز که به دلایل مختلفی از جمله ایرادات فنی و کیفی قابلیت فروش در سیستم ایران‌خودرو به عنوان خودروی صفر کیلومتر را نداشته باشد در طرح‌های مزایده به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی درباره برگزاری مزایده‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو، عنوان کرد: پیش از برگزاری مزایده، آگهی فروش اقلام در دو روزنامه کثیرالانتشار منتشر می‌شود.

مدیر مزایده ایران‌خودرو با بیان این‌که سایت اصلی این خودروساز به نشانی www.ikco.ir، وب‌سایت www.Auction.ikco.ir و نیز ارسال پیامک به مشتریان شناخته شده نیز از دیگر کانال‌های اطلاع‌رسانی در زمینه برگزاری مزایده‌هاست، گفت:. پس از درج آگهی‌ها، سه تا پنج روز زمان برای بازدید و ارایه پیشنهاد قیمت اقلام در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان این‌که از سال گذشته علاوه بر مزایده اقلام غیرتولیدی ایران‌خودرو، از طریق بورس کالا نیز اقدام به فروش این اقلام شده، این فرآیند را موجب ایجاد شفافیت بیشتر و حذف تشریفات اداری زمان بر دانست.

رضایی تاکید کرد: برخی خودرو‌ها که از خط تولید خارج شده‌اند و دیگر تولید نمی‌شوند نیز طبق مجوز‌های دریافتی از شورای رقابت در فرآیند مزایده به فروش می‌رسند.

منبع: ایکوپرس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
پس لیست کو ، شما که نوشتید لیست!
امیرحسین بخشی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
پارس
مسعود محمدآبادی
Germany
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
باید به مردم از چند سایت یا روزنامه اطلاع رسانی شود تا حداقل شاید اینجوری یک خودرو ایرانی بی کیفیت گیر‌شون بیاد.. ملت همیشه مظلوم
حامد کهوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
سلام برای شرکت در مزایده باید چجوری ثبت نام کنم
فرشته میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
سلام. چطور میتونیم خودروهای مزایده ای را ثبت نام کنیم؟؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
هرچند که بعیده این نظر نمایش داده بشه ولی به این کار میگن خبرسازی الکی!
کلی متن چرت و پرت نوشته که حتی یک کلمش هم به درد مخاطب نمیخوره و هیچ اطلاعات خاصی ارائه نمیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
دوستان نگران نباشید به منو شما لاستیکشم نمیدن فقط برا خودشونه به قیمت 3برابربه ما بدن خدا لعنتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
احسنت بر نظرات دستتون واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
انتخاب ماشینای ایرانی مثل اینه که تو سطل آشغال دنبال یه تیکه کاغذتمیز بگردی
فرشیدبازیار15بارپارس ثبت نام کردم امااسمم درنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
15بارپارس ثبت نام کردم اسمم درنمیاد
بهروز فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
0
از ۱۰۰۰تا ماشین ۹۹۵ تاشو خودشون برنده میشن ۵ تا دیگه رو افراد خوش شانس میبرند که حداقل تو خانوادشون ۲ تا ماشین بنامشون هست
عیلرضاگودوزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
0
باسلام به مدیر ایرانمدیر خودور من یک از خانوداه هستم که من از پژو پارس تیوفا من باز میر خودرو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->