سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

قیمت خودروی برقی ایرانی با نام «یوز» مشخص شد + جزئیات و مشخصات فنی

  • کد خبر: ۸۶۳۷۹
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲
  • ۹۱
قیمت خودروی برقی ایرانی با نام «یوز» مشخص شد + جزئیات و مشخصات فنی
پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته، اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ تخمینی برای آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بالاخره اولین خودرو برقی تولید داخل در سطح شهر مشاهده شد.

پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته، اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ تخمینی برای آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

آن طور که فعالان بازار خودرو به پیگیری‌های تجارت‌نیوز پاسخ داده‌اند این خودرو هنوز عرضه عمومی نداشته است و احتمالا در عرضه عمومی قیمت آن کمتر از این میزان خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد در پیش‌خرید تعداد محدود این خودرو هم مشتریان این میزان پرداخت نکرده‌اند، اما برای خرید و فروش در بازار نرخ پیشنهادی تعدادی از فعالان بازار خودرو رقمی تا حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

این خودرو دارای موتور ۲۰ اسب بخاری است و هر بار که شارژ باتری آن کامل می‌شود می‌تواند تا ۳.۵ ساعت حرکت کند؛ حداکثر سرعتی که این خودرو دارد ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

دیروز هم باشگاه خبرنگاران درباره این خودرو نوشت: این خودروی برقی برای حرکت در تندترین شیب‌های خیابان‌های تهران نیز مشکلی ندارد. نکته جالب توجه در این خودرو این است که طول آن ۲.۳۲ متر و برابر با عرض خودرو‌های معمول است و عرض آن ۱.۱۹ متر و ارتفاع آن ۱.۴۶ متر است که این امکان را به وجود آورده است که در کمترین فضای ممکن آن را پارک کرد.

علاوه بر این درب‌های آن به سمت بالا باز می‌شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، باز کردن در را در حداقل فضا ممکن کرده است. صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، ایموبلایز و… از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این خودرو است.

روز گذشته تجارت‌نیوز نیز خبر داده بود: یک فعال بازار خودرو که مدعی است اولین خریدار اولین خودرو برقی تولید داخل است در توییتی نوشته که هرچند این خودرو تراز اول دنیا نیست، اما برای شروع نمونه خوبی به نظر می‌رسد.

علی خسروانی در صفحه توییتر خود با انتشار تصاویری نوشته بود: «چون دلم می‌خواد به عنوان اولین خریدار و مصرف کننده اولین خودرو برقی تولید داخل یوز پز بدم نمیگم تراز اول دنیاست، ولی انصافا برای شروع نمونه خوبی بود. فیلم تست رانندگی و نقد و بررسی شو بزودی منتشر میکنیم.»

قیمت خودروی برقی ایرانی با نام «یوز» مشخص شد + جزئیات و مشخصات فنی

 

خودرو برقی یوز چه ویژگی‌هایی دارد؟

خودروی برقی یوز که توسط متخصصان ایرانی طراحی و تولید شده است مجهز به یک موتور برقی در محور عقبی است که توانایی تولید ۲۰ اسب بخار قدرت یا ۱۵ kw را دارا است  و با هر بار شارژ در حدود ۳ و  ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد به اندازه یک اتو، برق مصرف می‌کند. این خودرو با هربار شارژ توانایی پیمایش مسیری  ۱۰۰ کیلومتری را دارد اما درسفرهای درون شهری در جایی مانند تهران می‌تواند روزانه ۶۰ کیلومتر مسیر را طی کند.

به گزارش فارس، این موتور چهارچرخ دو نفره است و وزنی معادل  ۴۸۰ کیلوگرم دارد و می تواند تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم بار را تحمل می‌کند. یوز ایرانی حداکثر ۸۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و شعاع دور زنی بسیار کمی دارد.این خودروی برقی برای حرکت در تندترین شیب‌های خیابان‌های تهران نیز مشکلی ندارد. نکته جالب توجه در این خودرو این است که طول آن ۲‌.۳۲ متر و برابر با عرض خودروهای معمول است و عرض آن ۱.۱۹ متر و ارتفاع آن ۱.۴۶ متر است که این امکان را به وجود آورده است که در کمترین فضای ممکن آن را پارک کرد. علاوه  بر این درب های آن به سمت بالا باز می‌شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، باز کردن در را در حداقل فضا ممکن کرده است. صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، ایموبلایز و... از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این خودرو است.

 

این خودروی برقی از ۹۰۰ قطعه تشکیل شده است که علاوه بر تیم اصلی توسعه خودرو، تیم بزرگی متشکل از ۹۰ قطعه ساز داخلی و افرای با تخصص‌های مختلف در ساخت آن مشارکت داشته اند. به صورت کلی حدود ۸۵ درصد از قطعات این محصول در داخل کشور ساخته شده و مابقی آن از خارج کشور تهیه شده‎ است.


یوز ایرانی چه مزیت‌هایی دارد؟

یکی از مزایای مهم خودروی برقی نسبت به خودروی احتراقی کاهش قابل ملاحظه آلودگی هوا، کاهش گازهای گلخانه‌ای و کاهش وابستگی به نفت است تا حدی که این مزایا موجب شده است  برخی از کشورها و دولت‌ها به منظور ترویج و گسترش بازار خودروهای برقی مشوق‌هایی برای استفاده از خودروهای برقی در نظر بگیرند.

علاوه برکاهش آلودگی در کلانشهرها، کم حجم بودن و ابعاد کوچک این خودروهای برقی، رانندگی آسان و   کاهش خطر رانندگی و پایداری از جمله مزایای این خودروهای تمام برقی  دانش بنیان است که در صورت تولید انبوه برای مصرف‌کنندگان آن بسیار کمک کننده خواهد بود.

براساس اظهارات مدیرعامل شرکت دانش بنیان «پاراکس موتورز» نمونه فرانسوی این موتور با توجه به آپشن های مختلف بین ۷۰۰۰ تا ۸۵۰۰ یورو بدون باتری به فروش می‌رسد که برای خرید همیشگی باتری باید حدود ۵۰۰۰ یورو به هزینه آن اضافه کرد. اما تلاش می‌شود خودروی تمام برقی یوز با  قیمت کمتری به بازار عرضه شود.

مشخصات بیشتر خودرو یوز را در گزارش مشخصات اولین خودرو برقی ایرانی بخوانید. 

 


بیشتر بخوانید:

خودرو‌های هم‌قیمت با «یوز»، خودرو برقی ایرانی | با ۶۰۰ میلیون تومان چه ماشینی می‌توان خرید؟

خودرو‌هایی که در مزایده ایران‌خودرو به فروش می‌رسند، کدامند؟ (۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰)

آغاز فروش شاسی‌بلند ایران خودرو (هایما S ۷ پلاس) از امروز ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰ + لینک ثبت‌نام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۱
ناشناس
Pakistan
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
2
10
شما اینو مقایسه کنید با گراس اور برقی جیلی جئومتری EX3 این قیمت ۶۰۰میلیون تقریبا ۲۴۰۰۰دلار (ازاد) و ماشین چینی ۹۲۰۰دلار
ماشین چینی ظرفیت ۵نفر کامل و تمام فول ماشین ایرانی ظرفیت ۱نفر اونم باید لاغر قد کوتاه باشه از نظر قیمت ۳برابر قیمت ماشین چینی
ایرج میرزا روحت شاد
India
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
معلوم نیست تو مخ این خودروسازا چی میگذره!!طرف یه چهارچرخه درست کرده قیمت بوگاتی مدل۲۰۱۵رو از مردم توقع داره....اوی پاشید خواب زده های بدبخت!!!دارند لحافتون روهم میدزدند!!!
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
این کپی رنو ۲۰۱۲ است. میشه لطفا قید تولید خودرو را در این مملکت بزنید. سالهاست دارند روی آن کار میکنند امروز یکیشو تو خیابان دیدم پرسیدم چند خریدی گفت این برای تست است یعنی هنوز بعد از این همه سال نتونستند تولید انبوه کنند. بابا تکنولوژی هر روز داره بالاتر میره. بعد میخوان خودروی خارجی وارد کنند با عوارض ۳۰۰ درصد. والا بخدا مردم دیگه چیزی ندارند بدن به شما.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
6
بیشتر به موتور سیکلت می ماند تا خودرو. خوب است اسمش هم موتور سیکلت چهار چرخ بگذارند. کاربرد کمی خواهد داشت. شارژ باطری زمانبر است. در تصادفات بسیار آسیب پذیر است.
عزازیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
9
خیلی زشت و غیر کاربردی هست ، دوست دارم به بازار ارایه بشه ببینم کدوم دیوونه ای ۶۰۰ ملیون بابت این اشغال زشت میده
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
6
وسیله بسیارخوبی مخصوصا درشهرهای بزرگ است ولی این قیمت برای یه موتور مسقف اصلا عقلانی نیست وسازنده آن مطمئنم پشیمان میشه.
بهرحال دست گلتون درد نکنه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
2
2
وقتی این خوردو که نه موتور،
7000یورو می ارزه که مردم متوسط3500یورو حقوق ماهانشون باشه و قیمت بنزین هم 1دلار باشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
4
جالب اینجاست توسایت وازرت صمت زده قیمت خودرو از ۸۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون هست و با دستور صمت واین به کلیه سایت ها فرستادم و حتی این نوشته روبه همه جا ارسال کروم فکرکنم داره دستت دلال داره می افته حتی از نفرات کارخانه سوال کردم گفتم ۶۰۰ میلیون موندند گفت مگه ماشین شاسی بلند داری میگیری .‌شرکت با خاک یکسان کردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
نمیخوام نظر منفی بدم ولی زمان پیمایش نسبت به ترافیک تهران و قیمتشششش خیلی کمه. پاوربانک حتما همراه داشته باشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
4
ﭼﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﺯﻳﺎﺩﻱ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻫﻢ ﺷﺒﻴﻪ ﮔﺎﺭﻱ ﻫﺴﺖ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﺭﻭ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
آخه ۶۰۰ میلیون تومن برای شترمرغ!!!! نه ماشینه نه موتور . یکباره بگید نمیخواید کسی بخره که این قیمتو گذاشتید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
ادم پراید بگیره خیلی بهتر از اینه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
با این پول که برای بچه مایه داراست
حسين
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
با تشكر از سازندگان اين وسيله نقليه؛ بايد عرض كنم با توجه به خودروهاي برقي كه امروزه در دنيا توليد ميشه بهتره اسمشو ماشين برقي نوجوانان بذاريد نه خودرويي كه پلاك ملي ميشه. بعد هم يوز براي خودش ابهتي داره بايد اسم ديگه اي براش انتخاب ميشد كه بيشتر بهش بياد!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
جان مادرت 600 میلیون ریال یا تومان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
با این قیمت میشه بهترین مدل های تسلا رو گرفت!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
مفت گرونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
1
برای 6 میلیون تومان خیلی خوبه چون هر خونه 4 تا لازم داره
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
2
20 میلیون بیشتر ارزش نداره . مردم ایران رو هالو گیر اوردین واقعا
عدالت
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
خجالت آوره
یه فرغون 600میلیون؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
بابا شما خیلی خوبید
۶۰۰ میلیون
بنز می فروشید مگه
کدام دیوانه عقب افتادی این قدر به این پول میده
اونم جنس ایرانیش
دریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
4
ته تهش ۵تا ۷میلیون قیمتشه لامصبا مردمو چی فرض کردین ۶۰۰ میلیووووووووووون از بس خندیدم اشکم دراومده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بی انصاف نباشید الان بدترین موتو سیکلت 30 تومن هست و یو متور وتسط 50 تا 80 تومن اگه این خودرو بین 80 تا 100 تومن بیاد منطقی هست
معین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
3
واقعا این قیمت واسه ماشین به این اشغالی خیلی زیاده ۶۰ میلیون هم قیمتش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
2
آدم خجالت میکشه بهش نگا کنه -
در واقع نمیدونه گریه کنه ،یا بخنده-
فرض کن با این بری خواستگاری، اونوقت بعد ازدواج ،خانوم، رو میخوای بزاری سقف ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
2
مردم برا این قارقارک بیریخت ۲۰ میلیون هم پول نخواهند داد چبرسه به ۶۰۰ میلیون@!@@
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
زاااااارت
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
3
۶۰۰ میلیون؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
اخه ۶۰۰ میلیون بابت چی باید بپردازییممم؟؟؟؟؟!!!!
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
این خودرو خوبی ها و بدی هایی داره. خوبیهاش اینه ک راحت پارک میشه آلودگی ایجاد نمیکنه و برای کسایی که تک نفره سوار خودرو میشن مناسبه. اما چند تا مشکل داره اولا قیمتشه که ظاهرن گرونه، دوما ظاهرش ک انگار کالاسکه بچه اس و باید شکیل تر ساخته میشد. سوما سرعتش که بیشتر از ۸۰ تا نمیره چهارما فضای داخل ماشین خیلی کوچیکه‌‌. ب نظر من با توجه ب این مشکلاتی که داره فعلا ارزش خرید نداره. امیدواریم ک با تلاش بیشتر ماشین رو ارتقا بدن هم از نظر ظاهری و هم از نظر موتوری همچنین با قیمت مناسبی اون رو عرضه کنن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
3
با یک بارونی که بیاد اتصال می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
خیلی هم خوبه برای کسانی که همیشه تک نشین میرن عالیه از طرافیک هم کم میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
قیمتش قابل قبول نیست اما درنظر داشته باشید که این اولین ماشین برقی ساخت ایرانه و هنوز اول راهیم و شاید تا ۶ سال بعد ماشین های بهتری رو از این شرکت ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
3
چه خبره 600 میلیون تومان؟قیمت این گاری برقی برابر با بهترین خودروهای برقی دنیا،
هخامنش
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
آخه یکی نیست بگه
اون احمقی که ۶۰۰ میلیون بخواد جای لگن بگه کیه؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
1
موتور سیکلت خوبیه اما گرونه حدود قیمتی ۲۰ تومن میارزه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
چقد واسه این گاری وام بدون بهره گرفتید برید ببینید خودرو برقی ترکیه رو آبروی ایران و بردید با این صنعت خودرو وابسته به قطعات چینی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
برای همین قیمت هم بزودی صف های طولانی تشکیل میشه و برنامه به سمت قرعه کشی خواهد رفت . بزودی شاهد ملت زنبیل به دست در صف قرعه کشی خواهیم بود. اگر پیکان را دوباره تولید کنند بازم برایش صف می بندیم ما همین هستیم و همین هم لیاقتمان .
ناشناس
Pakistan
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
خجالت نمی کشید این ته اش ۱۰ یا ۱۱ میلیون است کی واسه یک موتور چهار چرخی که یک موتور برقی با یک سقف ۶۰۰ میلیون میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
فرغون را چند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
بیشتر از 30 میلیون نمیارزه .
از همین خودرو های اسمارت که دو نفر هم هست رو میتونی توی اروپا ببینی که قیمت خیلی پایینی داره .
شما یه همچین خودرویی رو که کار کرده باشه با کمتر از 1000 یورو بخری یعنی با پس انداز 10 روز از حقوق ماهیانه ت .
به نظرم مبلغ 600 میلیون برای این خودروی اشغال تک نفره یه جور استثمار ملته.
امیر هوشنگ تبریزی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
تا زمانی که سیاست دست از اتومبیل سازی بر نداره کار به جای نمیرسه... این قیمت گذاری چندین برابر قیمت وافعیه واین طرح با این قیمت با شکست مواجه میشه.......
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
خودرو یک نفره ۶۰۰ تومن بشه ۵ نفره حتما میشه ۳ میلیارد
خوب آدم دیوانه است؟
پول رو میزاره بانک و یه ماشین می‌خره با سود بانکیش بنزین میزنه
تو رو خدا به مردم ایران توهین نکنید با این قیمت گزاریتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
کی اخه پولشو میده به این اسباب بازی
ماشین ساختن.زاااارت
ایران
Canada
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
این خودرو فرانسوی و مدل Renault Twizy هست.
اثر ملی ایرانی به نظر فقط تغییر نام محصولات هست
عبدالعلی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
2
واقعا برید خجالت بکشید با این خودرو برقی مسخرتون..و اون قیمت بالا..این خودرو با دلار 30 هزار تومان بیشتر از 20 ملیون تومان ارزش ندارد..کی میاد سوار این ماشین مسخره بشه...
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
خب این چیه باظاهر زشتش 600میلیونم قیمتش. حداقل یه ظاهر بهتر براش میساختین شده مث گاری یا موتورهای سه چرخی ک مرغ میفروختن باهاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
1
این موتورسیکلته ، ماشین نیست، قیمتش هم ۱۰ الی ۱۵ میلیون ارزش داره
ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
1
1
خودم بسازم ارزونتر در میاد خیلی هم شیکتر شبیح مازارتی
A
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
1
این و کلا فکر کنم واس پولدارا و خارجیا درست کردن
اخه ۶۰۰ ملیوووون
امی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
بد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
خدا وکیل خجالت بکشید از این حرفها این چیه 600ملیون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
حیف پول
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
چخبره600میلیون اونم برای یک ماشین تک نفره بیام 600میلیون برای این بدیم همونومیریم یک ماشین عالی ترمبخریم
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
600 تومنو آدم میده سانتافه میگیره دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
عی ترر هیوو ۶۰۰ میلیون ماکسیما می خرم
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
600 میلیون تومان شوخی میکنین با این پول میتونیم بهترین خودرو برقی خارجی بگیریم فکر کنم منظورتان 600 میلیون ریال بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
ماشین های خوبیه ولی گرونه واقعا
سید جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
هنوز تو هنگ قیمتش هستم
صمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
2
ببخشید اشتباه شده منظورشان 600میلیون ریال بوده
H
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
ای خدا های اگه کسی بخواد ۶۰۰میلیون پول برای این ماشین بده میتونه به جاش سه تا پارس tu5جلویه خونش پارک کنه
یا هر ماشین دیگری به جز این
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
چه خبره ماشین برقی فضاپیما برقی که نیست ۶۰۰ میلیون بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
1
ششصد میلیون برای چنین ماشینی واقعا زیاده شما مردم را چی حساب کردید؟؟!!!!!!
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
1
عمرا اگه قیمت این ماشین 600 میلیون باشه باور کنید یک پنجم این قیمت هم برای این ماشین زیاده اگر نمیتونید ماشین مناسب با نیاز مردم ایران تولید کنید همون تولید نکنید بهتره با این قیمت حمایت از تولید داخل دیگه وجود نداره .. من فکر میکنم قیمت این ماشین 600 میلیون ریال باشه... در ضمن هرکی این ماشین رو خرید شب بیرون نزاره چون با این وزن و هیکلش قفل فرمون و قفل پدال دیگه جواب نمیده..
ناشناس
United States of America
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
2
آخه عقل هم خوب چیزیه،حد اقل یه قیمت پایین میذاشتین،اگه مردم استقبال کردن،بعد قیمت رو می‌بردین بالا،خیلی دوست دارم این مشاورای اقتصادیتون رو به مردم معرفی میکردید،هر چند اگه اقتصاد حالیشون بود که وضع واوضاع اینجور نمیشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
2
دارن شوخی میکنن با ۶۰۰:میلیون خیلی گزینه هستش. من که میگم شوخیه زشتیه!!!!!!
دیدین مردم ایران هر چی گرون بشه میرن دنبالش دیگه اینقدرا فکر نکنم ساده باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
1
600 میلیون ریال هم زیادشه. من هیچ سر رشته ای از مهندسی ندارم ولی همینو با 100 تومن میسازم
شیرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
3
دوست من سلام.نمیدونم چرا راهنمایی و رانندگی به این خودرو پلاک داده.منظورش این بوده که این خودرو میتواند در شهر و بین شهر تردد کند.دوست من ما پراید رو مسخره میکردیم بابت نداشتن امنیت....این خودرو اگر بخواد با سرعت 50کیلومتر در اتوبانهای تهران تردد کند و خدای ناکرده خدای ناکرده یک خودروی فقط پراید با سرعت 80کیلومتر از جلو یا عقب یا پهلو به این اصطلاح خودرو برخورد کند تلفات جاده ای ایران از 30000نفر در سال به 150000نفر در سال می‌رسد شک نکنید.
M
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
1
1
میدونید چرا کشورهای چین و ژاپن پیشرفت می کنند و چرا مردم این کشورها تولید داخل خودشون رو استفاده می کنند بخاطر اینکه کسانی که در راس هستند تولید رو متناسب با جیب و حقوق مردم کشورشون انجام میدن نه که تولیدات در حد جیب ثروتمند و متمدن این خودرو جهت استفاده عامه مردم باید استفاده بشه که توانایی خرید ماشین ندارند و مجبور هستند وسیله خوب و ایمنی برای انجام کارشون داشته باشند نه یکسری بچه پولدار که از فردا صبح تهیه کنند و تو خیابون شروع به خودنمایی یا کارهای دیوانه وار کنند یه خورده تفکر بد نیست دستتون درد نکنه تلاش کردید ولی واقعا محصول رو برای چه قشری تولید کردید و اون قشر چقدر احتیاج به این تولید دارند کسی که ۶۰۰ میلیون به این وسیله پول میده حتما یه ماشین یک میلیاردی داره که این فقط برای تفریح و خوشگذرونی بچه سوسولش هست .
یکی
Netherlands
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
ژاپن پیشرفت می کنه نه چین. فرقشون از زمین تا آسمونه و اگه الگومون ژاپن بود ایران بهشت بود الان در حالیکه هر جایی حتی یه ذره شبیه چین بشه می شه خود جهنم. هرگز چین رو برای ایرانی مثال نزنی ها. آخرین بارت باشه اینطوری توهین می کنی به ایران و ایرانی. ما با اینکه تولیداتمون هنوز اسفبارن همه جوره به مراتب بالاتر از آَشغال چینی هستن.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
2
ادم خنده اش میگیره با هربار شارژ ۶۰ کیلومتر
Jefosun
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
2
آخه این اشغالک و بدتر از پراید چی داره که سه برابر یک پراید که با چند هزار قطعه و النگ و دولنگ ساخته شده قیمت گذاری شده .
من اگر پول از قمار یا لاتاری یا صدقه یا آسمانی بیافته تو جیبم . . ! .ششصد میلیون نمیدم بابت این موتور چهار چرخ بدون امنیت جانی و تضمین رسیدن به منزل . . کسیکه اینو ساخته جٌو گیر شده
الان قیمت یکدستگاه تویوتا پریوس هیبریدی 217دو موتوره نزدیک ۸۵۰ تومن است را با این فرغون شارژی مقایسه کنید
محمد
Germany
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
2
✅واکنش رئیس پلیس راهور ناجا به پلاک شدن اولین خودروی برقی ایران

▫️هیچ خودروی برقی در کشور پلاک نشده و آنچه که مجوز شماره گذاری گرفته اولین موتور سیکلت برقی مسقف بوده و من تعجب می کنم که چگونه برخی از مسئولان این نکته را بیان کردند

▫️تنها مجوز شماره گذاری ۳۰ دستگاه موتور سیکلت برقی مسقف مجاز به شماره گذاری شدند و بنابر این کسی که این وسیله را می خرد باید دارای گواهینامه موتور سیکلت بوده و برابر قانون هم این موتور سیکلت حق حضور در جاده و یا بزرگراه ها را ندارد.
Saleh
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
2
این خودرو مثل یک موتور برقی وامکانات خاصی نداره فقد از موتور های برقی بردش بیشتر ویک بدنه اضافه داره واصلا به این قیمت ها نمی ارز و باید قیمتی حدود 100 میلیون داشته باشه
Saleh
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
1
این خودرو اینقد نمی ارزه و این نسبت به موتور های برقی یک بدنه اضافه داره وبردش بیشتر و نهایت قیمتی که برای این خودرو باید گذاشته بشه حدود بین 80 تا 100 میلیون است. وبا این قیمت ها میتونی بی ام و برقی i3. 2017. بخری که در آلمان قیمتش حدود 19625 دلار است. که برا بر با 569 میلیون است
ناشناس
Singapore
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
1
واقعا به جای یه ماشین شارژی میخرم هم دونفری هم قیمتش ارزونه.5میلیون قیمت آخرشه با اینکه می‌دونم همه ی پولدارا میخرن چون عقلشون تو چشمشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
مثال ننمو میبرم بازار بفروشم شد که یکی گفت ننمو میبرم بازار بفروشم دیگری گفت مگه میشه صاحب ننه یعنی پسرش گفت یه قیمتی میزارم هیچ کی نخره
۹۸
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
خوبه ولی گرونه
جواد نظری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
1
بابا چه خبر هست یه ۱۵ ملیون باید باشه الان شاسی بلند ۴۰۰ ملیون هست با این که دونفر میبره کوچیکه برقی ی دنده عقب دنده جلو خوب بچه یه ۱۵ ۲۰ ملیون بزار ببین کی نخره این چیه کی میاد آنقدر پول بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
اره برقی، بعد کلی پول برای شارژ شدن نمیدهید ودرضمن باتری آن در سوپرمارکت‌ها پیدا می شه ودولت به شما یک سبد معشیتی وتخفیف وام چهل درصدی را به بیست و هشت درصد به شما می دهد دیگر چی از این بدتر،
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
خداوکیلی 600ملیون اونم یک نفره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
اگه قیمتش پایین میبودخیلی بهترمیشدچونکه بااین وسیله معذل ماشینای تک سرنشین وترافیک وخیلی چیزای دیگه برطرف میشد
گربه نره و روباه مکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
1
من خودم ترجیح میدم یه نیو پی کی تمیز به قیمت حدود ۵۰ میلیون بگیرم تازه با هر باک بنزین ۴۰۰کیلومتر میره حالا موندم ۵۵۰ میلیونی که برام میمونه رو چیکار کنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
1
0
بخدا من میخاستم بخرم قیمت دیدم گفتم من پول موتور ندارم ۶۰۰ ملیون از کجا بیارم یک‌جا گفته بودن ۲ ملیون هست من چقد خوشحال شدم
صد رحمت به ژیان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
علاوه بر قیمت که اشتباه نوشته شده، نام این خودرو هم اشتباه است. «ی» در اول نام را با «گ» جایگزین کنید تا اسم واقعی آن را متوجه شوید.
با این نامگذاری اشتباه یوز بیچاره را هم بی‌آبرو کردید.

من پیشنهاد میکنم این لگن برقی را به جشنواره‌های کن یا اسکار ببرید و بابت مسخره کردن مردم ایران جایزه بگیرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
1
بیست تومان باشه میارزه وگرنه نه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
1
خارجیش را خیلی ارزانتر میشه خرید تا این قیمت زحمت میکشی تولید کنی که ارزانتر از وارد کردن باشد نه اینکه تولید کنی در حالی که کیفیت بهتر خارجیش یک ششم قیمت ارزانتر از داخلی بی کیفیت هست قیمت خارجی حدود ۱۰۰ میلیون هست ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار
everything
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
یوز که تقریبا منقرض شد.ما هم فاصله ای نداریم.
یک میلیون باشه و از یارانه کم کنن بد نیست.
ولی برای برق هم اگر سوخت فسیلی مصرف نشه میشه وگرنه با بنزین فرق نداره.
سوخت آب اومده . برق مث سی دی سریع از دور میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
1
همینو کم داشتیم
لودریک یوخنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
0
بسیار عالی، زیبا و جذاب، بخصوص برای ترافیک خیابان های شهر زیبای ارومیه
گنگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
0
بنظرم باید هم قیمتش کم بشه و باز هم به نظرم مناسب جوانان زیر ۱۶ سال مناسبه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->