پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

برنامه هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس+ ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی

  • کد خبر: ۸۶۷۱۴
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
برنامه هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس+ ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی
رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از امشب آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی باید شنبه پانزدهم آبان به مصاف یکدیگر بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری دیدار ساوتهمپتون و استون‌ویلا وارد ایستگاه یازدهم خود می‌شود. این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود.

اما در حساس‌ترین دیدار هفته، فردا شنبه، ۱۵ آبان از ساعت ۱۶ دو تیم مطرح شهر منچستر، منچستریونایتد و منچسترسیتی به مصاف یکدیگر خواهندرفت. تیمی با مهاجم و بدون سیستم و تیم دیگر با سیستم و بدون مهاجم! تیتری جذاب بود که رسانه‌های مطرح انگلیس برای بازی فردا به کار بردند.

برنتفورد که از سامان قدوس در ترکیب خود سود می‌برد هم فردا در مصافی نه چندان سخت باید به مصاف نوریچ برود. این دیدار هم مثل جدال چلسی و برنلی و پالاس و وولوز از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه آغاز می‌شود.

برایتون و نیوکاسل از ساعت ۲۱ آخرین بازی روز شنبه را برگزار خواهندکرد.

در ادامه این رقابت‌ها، روز یکشنبه ۱۶ ابان، آرسنال و واتفورد، اورتون و تاتنهام، لیدز و لسترسیتی از ساعت ۱۷:۳۰ رویاروی یکدیگر قرار خواهندگرفت. این نخستین بازی تاتنهام با سرمربی گری کونته در لیگ انگلیس خواهدبود.

آخرین دیدار هفته را هم وستهم و لیورپول از ساعت ۲۰ روز یکشنبه آغاز خواهندکرد.

چلسی تا پایان هفته دهم با ۲۵ امتیاز صدرنشین لیگ جزیره است و لیورپول با ۲۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد. لیورپولی‌ها هفته قبل مقابل برایتون با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند و ۲ امتیاز حساس را از دست دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->