استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

امیدواری حاضران به موفقیت استقلال در مراسم تجلیل ازپیشکسوتان

  • کد خبر: ۸۷۱۷۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
امیدواری حاضران به موفقیت استقلال در مراسم تجلیل ازپیشکسوتان
پیشکسوتانی که در مراسم امروز باشگاه استقلال شرکت کردند، غالبا امیدوارند که استقلال به روز‌های خوبش بازگردد. آیا این هدف محقق خواهد شد؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آنچه از فحوای کلام پیشکوستان استقلال که درمراسم تجلیل حضور داشتند پیدا است، آن‌ها نسبت به شرایطی که اکنون ایجاد شده امیدواری بسیاری دارند که تیم محبوب‌شان بتواند بار دیگر موفقیت سال‌های دور را تکرار کند. هرچند که بسیاری ازچهره‌های مهم تاریخ باشگاه درمراسم نبودند، اما آن‌ها که بودند ابراز امیدواری کردند اوضاع مطلوب‌تر پیش برود.

عنایتی: تجربه پیشکسوتان گره گشا است

رضا عنایتی یکی از حاضران درمراسم تجلیل ازپیشکسوتان استقلال گفت: «امیدوارم این مراسم‌ها ادامه‌دار باشد و از نظرات پیشکسوتان استفاده شود، چون مطمئنم که این نظرات در موفقیت استقلال کمک کند. خوشبختانه آجورلو خودش این موضوع را به خوبی‌ می‌داند و به خاطر همین امیدوارم که از نظرات پیشکسوتان بیشتر استفاده شود. استقلال چند سالی است که دچار حاشیه‌های عجیب و غریب شده، اما با این همدلی مطمئناً شرایط بهتر می‌شود. امیدوارم همه کمک کنند تا این تیم به جایگاه اصلی خود برسد. مطمئناً کسانی که عمرشان را در این باشگاه صرف کردند دلسوزتر از همه هستند و وقتی می‌بینند یک مجموعه برایشان ارزش قائل است از ته دل شاد می‌شوند. امیدوارم ما هم قدر پیشکسوتان را بدانیم و در کار‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنیم. با تجربه‌ای که پیشکسوتان دارند خیلی می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند.»

طباطبایی: باید همیت داشته باشم

هادی طباطبایی یکی دیگر از حاضران درنشست پیشکسوتان گفت: «مشکلی که استقلال دارد این است که همیشه برای پیشکسوتان افراد دیگری تصمیم گرفته‌اند و این بزرگ‌ترین مشکلی است که پیشکسوتان داشته ‌اند و به همین دلیل همیشه چند دسته می‌شدند. هرکسی به تنهایی می‌خواست برای خودش با گروه، شخص یا فردی کاری را انجام بدهد. اگر خود پیشکسوتان کنار هم جمع شوند و با هم تصمیم بگیرند،  این چند دستگی‌ها از بین می‌رود و بزرگ‌ترین اتفاقی هم که می‌افتد این است که آن‌ها می‌توانند بازوی قدرتمندی برای باشگاه باشند.» طباطبایی ادامه داد: «پیشکسوت فردی است که داخل زمین فوتبال بوده، کار کرده، زحمت کشیده و بازی کرده است. اگر پیشکسوتان مدیریت می‌خواهند بروند و برای خود گروهی تشکیل بدهند، اما خیلی مهم است پیشکسوتان دور هم جمع شده و برای خودشان تصمیم بگیرند. این موضوع برای خانواده پیشکسوتان هم مهم است. خیلی‌ها را می‌شناسیم که کمک می‌کنند، اما چرا خودمان نباید تشکیلاتی درست کنیم تا کاری برای خود انجام بدهیم. اگر همیت وجود داشته باشد امروز نقطه خوبی برای رقم خوردن این اتفاق است. خودم هم در این راه تلاش می‌کنم.»

بیک زاده:امیدوارم مشکلات مالی حل شود

هاشم بیک زاده دیگرپیشکسوت استقلال درمراسم بود. او به مدیریت آجورلو امیدوار است: «ما عضوی از خانواده استقلال هستیم و از اقدام باشگاه استقلال تشکر می‌کنم. از اینکه در بین بزرگان استقلال هستم خوشحالم و امیدوارم با حمایت خاک‌خورده‌های استقلال این تیم امسال بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. شرایط همه تیم‌ها خوب است و استقلال هم شرایط خوبی در این هفته‌ها داشته است. کسب سه برد و یک مساوی، نتیجه خیلی خوبی محسوب می‌شود و تا حدودی هواداران استقلال خوشحال هستند. امیدوارم نتایج استقلال به همین منوال ادامه داشته باشد. آجورلو مدیرعامل باتجربه‌ای است و من در تراکتورسازی با او کار کرده‌ام. امیدوارم او اسپانسر‌های خوبی به باشگاه بیاورد و مشکلات مالی باشگاه حل شود. اگر مسائل مالی وجود داشته باشد، تمرکز کادر فنی و تیم بهم می‌ریزد. با اسپانسری که مدیرعامل جدید وارد باشگاه کرده، حالا همه چیز در اختیار کادر فنی است و امیدوارم در نهایت نتایجی حاصل شود که مردم و آن عده‌ای که طرفدار استقلال هستند خوشحال شوند.»

نوازی: کاش مجیدی و بازیکنان هم بودند

محمد نوازی تا حدی به شیوه دعوت پیشکسوتان انتقاد دارد: «من امیدوارم نوع دعوت به مراسم شکل قشنگ‌تری داشته باشد. اینکه پیشکسوتان استقلال دور هم باشند و یک شیرینی بخورند روی قشنگی ندارد. امیدوارم هیات مدیره و مدیرعامل تصمیمات کلانتری بگیرند و باشگاه را به جایی برسانند که به ستاره سوم برسد.‌ای کاش در این مراسم کادر فنی استقلال و بازیکنانش هم حضور پیدا می‌کردند، هم پیشکسوتان بازیکنان جدید استقلال را می‌شناختند و هم بازیکنان می‌دیدند چه کسانی در این باشگاه تلاش کرده‌اند. غیبت کادر فنی و بازیکنان در این مراسم قشنگ نبود. نباید باشگاه بزرگ استقلال را کوچک کرد و دیدید که در این سال‌ها با مدیران جدید ارتباط چقدر کوچک شده است.» نوازی از وضعیت کنونی استقلال ابراز رضایت کرد: «خوشبختانه همه چیز خوب است. به نظرم مجیدی باید بیشتر کار کند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->