عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

انتقاد علیرضا دبیر از وضعیت این روز‌های کشتی

  • کد خبر: ۸۷۷۲۷
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
انتقاد علیرضا دبیر از وضعیت این روز‌های کشتی
رئیس فدراسیون کشتی گفت: نتایج مسابقات جهانی نروژ، شروع کار این رشته برای بازگشت به روز‌های درخشان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه نتایج مسابقات جهانی نروژ، شروع کار این رشته برای بازگشت به روز‌های درخشان است، گفت: کشتی نه در حرف، بلکه در عمل باید در اوج باشد. علیرضا دبیر در نشست خبری خود گفت: هنوز کشتی به دوران سال‌۹۸ نرسیده است. کشتی نه در حرف، بلکه در عمل باید در اوج باشد. علی دایی در زمان خودش سوپراستار بود و در آن زمان کشتی‌گیران ما همانند عباس جدیدی، شانه‌به‌شانه دایی بودند. کشتی باید به آن دوران برگردد. وی افزود: بر اساس طرح توسعه باید ۲ طلا در المپیک توکیو می‌گرفتیم. برنامه راهبردی تدوین شده است و تا المپیک‌۲۰۲۸ لس‌آنجلس برنامه داریم.

در کشتی آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم

رئیس فدراسیون کشتی درباره دیدار دوستانه تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا که قرار است بهمن در تگزاس برگزار شود، گفت: در کشتی آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم. در پیکار‌های جهانی نروژ در کشتی آزاد ۳‌طلا گرفتیم و این نتایج نشان داد به آمریکا و روسیه نزدیک‌تر شدیم. برهمین‌اساس، هرچه با آمریکا و روسیه مسابقه داشته باشیم، به نفع ما خواهد بود و به رشد کشتی جهان و ایران کمک می‌کند.

مسابقات تدارکاتی باعث شناخت می‌شود

وی به مبارزه تیلور و یزدانی در المپیک اشاره کرد و گفت: پیش از المپیک به‌دنبال آن بودیم که ببینیم تیلور در کدام تورنمنت شرکت می‌کند که یزدانی را اعزام کنیم و با تیلور مبارزه کند. بر‌همین‌اساس ما باید دنبال آن‌ها برویم، چرا‌که از نظر فنی به نفع ما‌ست. فدراسیون کشتی آمریکا از یک‌سال‌و‌نیم گذشته دنبال برگزاری این دیدار دوستانه بود و شیوع کرونا مانع از برگزاری آن شد؛ حتی از برگزاری مسابقه با نمایندگان روسیه هم استقبال می‌کنیم. باید آن‌قدر در مسابقات بین‌المللی شرکت کنیم تا در المپیک مغلوب نشویم.

اگر مجتبی گلیج، نماینده وزن ۹۷‌کیلوگرم کشتی آزاد، در پیکار‌های جهانی نروژ در مبارزه نیمه‌نهایی به کایل اسنایدر آمریکایی باخت، چون حریف را نمی‌شناخت و نیاز به مبارزه با او قبل از پیکار‌های جهانی داشت. حتی فدراسیون کشتی آمریکا از چند فرنگی‌کار و همچنین محمد بنا دعوت کرده است که خودشان باید برای حضورشان تصمیم بگیرند.

یزدانی از چهارشنبه کارش را شروع کرده است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: در فدراسیون نقشه راه داریم و همه‌چیز تا ۲۰۲۸ مشخص است. در جهانی نروژ جلوتر از برنامه بودیم و باید این مسئله را به فال‌نیک بگیریم. نتایج کشتی در نروژ قطره‌ای از دریا بود و کار کشتی تازه شروع شده است. حسن یزدانی کارش را از روز چهارشنبه با پژمان درستکار از سر گرفت و دیگران هم باید اضافه شوند. درستکار، سرمربی تیم ملی، باید نفرات اعزامی به آمریکا را برای دیدار دوستانه مشخص کند.

۸ میلیارد جایزه دادند، ۲.۵‌میلیارد مالیات دادیم!

رئیس فدراسیون کشتی درباره اینکه آیا مشکل بودجه فدراسیون حل شده است، عنوان کرد: خیر، هنوز رفع نشده و در جلسه آخری که با وزیر ورزش داشتم، گلایه کردم. کشتی ورزش صادراتی ما‌ست. نمی‌گویم فقط به ما برسند، اما عدالت نیست که همه بودجه یکسان بگیرند. شما ببینید با کمترین هزینه، کشتی چقدر شادی به جامعه آورد. این عدالت در وزارت ورزش نیست. ما برای اعزام به صربستان و نروژ، ۱۰‌میلیارد خرج کردیم؛ اما به ما سه‌چهارمیلیارد دادند. نزدیک به ۸‌میلیارد جوایز قهرمانان را به حساب ما ریخته‌اند و ۲.۵‌میلیارد باید مالیات بدهیم.

این پول را نه وزارت می‌دهد، نه کشتی‌گیر؛ بعد هم این بدهی روی دوش فدراسیون قرار می‌گیرد. چرا وزارت خودش جوایز را پرداخت نمی‌کند که خودش هم مالیات بدهد؟ ما از وزارت گلایه کردیم و کاری هم نکردند. هر چه می‌خواهیم وزارت را توجیه کنیم، نمی‌شود. خواهش می‌کنم مجلس و دولت کمک کنند. این مشکلات باید ریشه‌ای حل شود و خدا‌را‌شکر می‌کنم بدهی مالیاتی ما تا سال‌۹۷، صفر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->