نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک+ ویدیو گل‌ها(۳۰ شهریور ۱۴۰۳)| برنده پیش به سوی دربی! وبدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک(۳۰ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر(۳۰ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| جشنواره وار! ویدیو خلاصه بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر(۳۰ شهریور ۱۴۰۳) نظری شرایط برای میزبانی خوب مشهد از تیم ملی مهیا است تاج فیروز: امیدواریم میزبانی شایسته‌‌ای در مشهد از تیم ملی داشته باشیم دیدار سرمربی تیم ملی و استاندار خراسان رضوی پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینوم اراک (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی: حتما بدترین نتایج را با تیم ملی گرفته‌ام که من را نقد می‌کنند ترکیب استقلال برابر نساجی مشخص شد (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی: شرایط چمن ورزشگاه امام رضا(ع) قابل قبول است | مشهد می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی باشد + ویدئو احتمال غیبت کاکوتا در دربی قوت گرفت چرا استقلال یامگا را تقدیم نساجی کرد؟ نارضایتی شمسایی از عملکرد تیم ملی فوتسال ناکامی باشگاه استقلال در جذب مهاجم جدید جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی
سرخط خبرها

اشتباهات مکرر در بخش رسانه‌ای استقلال و تذکر جدی آجورلو

  • کد خبر: ۸۷۷۶۸
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
اشتباهات مکرر در بخش رسانه‌ای استقلال و تذکر جدی آجورلو
اخیرا مواردی از اشتباهات در کانال رسمی باشگاه استقلال به هنگام انتشار برخی اخبار منتشر شده که تذکر جدی مدیرعامل باشگاه استقلال به بخش رسانه‌ای این باشگاه را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال اشتباهات عجیبی که در روز‌های اخیر در بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال دیده شده، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه به مسئولان رسانه‌ای باشگاه تذکری جدی داده است.

 در روز‌های گذشته مواردی دیده شده که در کانال و صفحه رسمی باشگاه استقلال (پلتفرم‌های تلگرام و اینستاگرام) اشتباهات عجیبی رخ داده تا جایی که حتی فوروارد پیام با کپشن‌های عجیب از کانال‌های هواداری به کانال رسمی باشگاه نیز رویت شد که این نشان از دسترسی ادمین‌های کانال‌های هواداری به کانال رسمی یا بالعکس دارد که بسیار تامل برانگیز است.

 در همین رابطه مدیرعامل باشگاه به مسئولان رسانه‌ای باشگاه تذکراتی جدی داده تا از این به بعد شاهد اتفاقاتی از این دست که منجر به دادن سوژه به دست مخالفان این باشگاه می‌شود، نباشیم. باید دید بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال آیا این اشتباهات را ادامه می‌دهد یا اینکه ماجرا همچنان ادامه خواهد داشت؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->