اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

اتفاق عجیب برای اینستاگرام چند بازیکن پرسپولیس

  • کد خبر: ۹۳۷۴۸
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
اتفاق عجیب برای اینستاگرام چند بازیکن پرسپولیس
صفحه اینستاگرام چند بازیکن پرسپولیس دچار مشل عجیبی شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پیش از بازی با ذوب‌آهن اتفاق عجیبی برای برخی از بازیکنان و مربیان پرسپولیس رخ داد به طوری که در آخرین تمرین پیش از این بازی، به جای تمرکز روی کارفنی، سرخ‌ها به دنبال رفع مشکل پیش آمده شدند.

دو شب قبل از بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، پیج اینستاگرام حمید مطهری، حامد پاکدل، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی و یکی دو نفر دیگر در پرسپولیس از دسترس خارج شد!

در همین خصوص این افراد در آخرین تمرین پیش از بازی با ذوب‌آهن به دنبال کسی بودند که بتواند صفحه رسمی آنها در اینستاگرام را به حالت عادی برگرداند.

مشخص نیست چه اتفاقی برای صفحه این افراد در اینستاگرام رخ داد که آنها را دچار چنین مشکلی کرد.

این اتفاق در حالی رخ داده بود که سایر بازیکنان و مربیان پرسپولیس از ترس رخ دادن اتفاق مشابه برای آنها‌، این موضوع را به یکدیگر گوشزد می‌کردند که مبادا دچار چنین مشکلی شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->