قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

کنایه عجیب هواداران استقلال به زیدان آسیا!

  • کد خبر: ۸۷۷۲۱
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
  • ۱
کنایه عجیب هواداران استقلال به زیدان آسیا!
هواداران تیم استقلال با محروم شدن مربی نساجی برای بازیکن پیشین خود کری خواندند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران به دلیل اعتراض‌های شدید در بازی با گل‌گهر سیرجان ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

رفتارهای الهامی کنار خط به جدی زننده بود که گل‌گهری‌ها اعتقاد داشتند با وجود اینکه سرمربی نساجی کاری به آنها نداشت اما در تمرکز گل‌گهر تاثیرگذار بود. الهامی با توجه به سابقه‌ای که داشت این بار با محرومیت سنگین روبرو شد.

این مربی سال گذشته پس از جدایی محمود فکری از استقلال یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم شد و حتی به باشگاه استقلال رفت و مذاکراتی انجام داد. در همین راستا، مجتبی جباری که دستیار اول الهامی معرفی شده بود او را گزینه مناسبی برای استقلال معرفی کرد و ضمن کنایه به فرهاد مجیدی گفته بود سرمربی استقلال نباید مجازی انتخاب شود.

با اتفاقاتی که برای الهامی افتاد هواداران استقلال به مجتبی جباری که روزگاری به زیدان ملقب بود کنایه زدند و گفتند چطور مربی‌ای که اخلاق ندارد می‌توانست گزینه مناسبی برای استقلال باشد؟

هواداران همچنین به جباری توصیه کردند که محبوبیت خود را بی‌دلیل با جبهه گرفتن علیه مجیدی از دست ندهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نام صابر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
هواداران زیدان رو بیشتر قبول دارن تا فرهاد نگوید فرهاد همون فرهاده بارها بارها به استقلال ضربه زد ودست در حنا گذاشت وتیم رو ازگر فتن جام وستاره ناکام گذاشت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->