ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

پاداش ۱۵۰ میلیونی فدراسیون برای هر برد تیم ملی مورد تایید مردم است؟

  • کد خبر: ۸۸۰۸۲
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
  • ۲
پاداش ۱۵۰ میلیونی فدراسیون برای هر برد تیم ملی مورد تایید مردم است؟
فدراسیون فوتبال طبق جدولی که از مدت‌ها قبل طراحی کرده برای هر برد مبلغ ۵۵۰۰ دلار درنظر گرفته که معادل ریالی آن به ۱۵۰ میلیون تومان برای هر برد می‌رسد! رقمی که شگفت انگیز است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از مشکلاتی که سبب شده بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی مشترک به انتقاد از فدراسیون فوتبال بپردازند و از فقدان امکانات و لوازم کافی گله کنند، پرداخت نشدن پاداش‌هایی است که از مدت‌ها قبل به آن‌ها قول داده شده بود.  

 فدراسیون فوتبال در مصوبه خود اعلام کرده که برای هر پیروزی خارج از خانه ۵۵۰۰ دلار و هر برد خانگی ۳۵۰۰ دلار به بازیکنان اختصاص پیدا می‌کند.  

در مرحله مقدماتی جام جهانی تیم ملی از ۳۲ بازیکن دعوت کرده که از بین آن‌ها ۲۲ نفر در هر سه اردو ثابت بوده‌اند و ۱۰ نفر دیگر به صورت متغیر در برخی اردو‌ها حضور داشته‌اند. مهدی طارمی، کاوه رضایی، مجید حسینی، احسان حاج صفی، جعفر سلمانی، عارف آقاسی، محمد کریمی، زبیرنیک نفس، سروش رفیعی و اللهیار صیادمنش این فهرست ده نفره را تشکیل می‌دهند.

بر این اساس ۲۲ ملی پوش ثابت تیم ملی برای چهار پیروزی ۲۰ هزار دلار را از فدراسیون فوتبال طلبکار هستند و در واقع ۴۴۰ هزار دلار به این بازیکنان باید پرداخت شود.

بیشترین میزان پاداش به بازی برابر لبنان مربوط است که تعداد بیشتری از ملی پوشان به اردو دعوت شدند و فدراسیون فوتبال باید رقم ۱۴۸۵۰۰ را برای این بازی پرداخت کند.

مجموع پاداشی که برای پیروزی در ۴ بازی باید به ملی پوشان پرداخت شود، رقم ۵۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار است. این در حالی است که برخی شنیده‌ها مبنی بر جایزه ۲۵۰۰ دلاری برای هر تساوی خبر می‌دهند که در این صورت رقم کل پاداش به حدود ۶۰۰ هزار دلار خواهد رسید که البته پاداش مساوی از سوی مسئولان فدراسیون و تیم ملی تائید نشده است.

با این حال اعضای کادرفنی تیم ملی نیز پاداشی مشابه را از فدراسیون فوتبال طلبکار هستند و اعضای کادر (پزشک، ماساژور، تدارکات و...) نیز رقمی کمتر را دریافت خواهند کرد.

باید ید که فدراسیون فوتبال که در  زمینه‌های متعدد با مشکل مالی مواجه شده آیا می‌تواند در آینده‌ای نزدیک در راستای پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی اقدامی انجام دهد یا خیر؟!

البته رقم‌های قابل توجهی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده نیز جای بحث و تامل دارد و روشن نیست که فدراسیون فوتبال بر چه اساسی برای هر برد تیم ملی این مقدار پاداش را در نظر می‌گیرد؟! با توجه به شرایط خاصی که در کشور وجود دارد وبسیاری از اقشار جامعه با مبالغ بسیار اندک روزگار می‌گذرانند پرداخت چنین اعداد و ارقامی به بازیکنان و مجموعه کادر فنی تیم ملی بسیار بحث برانگیز است. به خصوص اینکه تیم ملی با حریقفان چندان قدرتمندی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی فوتبال هم گروه نیست و اغلب تیم‌ها جزو تیم‌های درجه دوی فوتبال آسیا محسوب می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
آه که حرف همیشگی مو هست.مو که به همه این مفت خورها لقب لش (همان تن لش)داده ام.افترا وتوهین هم نیست-چون همه ثروتی که صرف فوتبالیش ها(به عمد ازاین واژه استفاده کردم)-درهمه جای جهان میشود،متعلق به مردمان سرزمین هاست.خواهش کسی هم نیاد پشت این نظر،بحث خرج ازجیب مالک وخصوصی اداره کردن بکندکه تهش بازهم ازجیب ملت ها هزینه میشود-بدون استثنا درهمه نقاط جهان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
0
0
در دوره های کنونی که جام جهانی!!!!،رفتن نه هنری است نه افتخاری-دولت ازافزایش یارانه به مردم آبرومندایران خودداری میکند،آنوقت برای کسانی که کارشان ولخرجی و....است-دست به جیب میشودوخرج اضافه وبیهوده روی دست مردم میگذارد!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->